Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Moest vorige vrijdag effe heen en weer naar Berlijn en onderweg zeker 10 vrachtwagens gezien met Scirocco's erop. Bijna allemaal witte, toch wel een knappe kleur alhoewel ik er nooit zo een zou kopen.
Moest vorige vrijdag effe heen en weer naar Berlijn en onderweg zeker 10 vrachtwagens gezien met Scirocco's erop. Bijna allemaal witte, toch wel een knappe kleur alhoewel ik er nooit zo een zou kopen.
Het is dan ook een wagen ontworpen voor de jongere generatie
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een Scirocco zeker wel zou zien zitten, alleen niet in het wit.
Er stond er eentje tussen in het gifgroen : héérlijk kleurtje.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een Scirocco zeker wel zou zien zitten, alleen niet in het wit.
Er stond er eentje tussen in het gifgroen : héérlijk kleurtje.
Die wagen ziet er in alle kleuren wel goed uit vind ik.
Maar mij keuze zou toch uitgaan naar de blauwe of de rode!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
In een ander topic haalde ik het ook al aan: een A3 wordt toch echt wel behoorlijk kansloos hoor.
Enkel het interieur van een A3 is misschien leuker/mooier maar heeft een A3 zo'n coole achterbank?
Keuze rap gemaakt.
In een ander topic haalde ik het ook al aan: een A3 wordt toch echt wel behoorlijk kansloos hoor.
Enkel het interieur van een A3 is misschien leuker/mooier maar heeft een A3 zo'n coole achterbank?
Keuze rap gemaakt.
Is de beenruimte achteraan/kofferruimte ve A3 niet groter? Heb het nog niet opgezocht dus kan de bal totaal misslaan,maar had dat idee zowat in m'n hoofd zitten...
Anyway, WAT EEN KAR! Van de moment dat ie test te rijden valt, meteen eens een belleke doen Iemand die toevallig het nummer van Contactcenter heeft liggen?of moet je zowiezo eerst via dealer passeren?...
Op de place m'as-tu-vu in Knokke is een 'tijdelijke' VW shop waarin een Passat CC en sinds kort dus ook een Scirocco staan (dezelfde als die op de Fun Cup).
Comment