Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de gaspedaal compleet platduwen als je vertrekt gaat niet meer hé
Ik heb al testgereden dus weet waar ik me kan aan verwachten Eigenlijk was de 1.4 TFSI al voldoende, maar had ook nog testrit met de 1.8 TFSI en dat heeft mij de das omgedaan Vooral na die rit heb ik doodsangsten uitgestaan, invoegen ging met die 66 pk plots minder vlot
Op de duitse site zijn precies nog maar drie medellen te configureren?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De TDI's zullen spoedig bijgeplaatst worden veronderstel ik
't is niet alleen den TDI die ontbreekt, d'r staan alleen de 160 naft met schakelbak en de 200 naft met schakelbak en DSG op.
De 160 naft met 7-traps DSG en de 140 pk naft staan d'r ook nog niet op
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
't is niet alleen den TDI die ontbreekt, d'r staan alleen de 160 naft met schakelbak en de 200 naft met schakelbak en DSG op.
De 160 naft met 7-traps DSG en de 140 pk naft staan d'r ook nog niet op
Ja, die ook natuurlijk. De site is pas sinds enkele dagen opgestart en het is dan ook iets helemaal nieuw. Geduld "beste knight-rider" is een schoon deugd
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Ja, die ook natuurlijk. De site is pas sinds enkele dagen opgestart en het is dan ook iets helemaal nieuw. Geduld "beste knight-rider" is een schoon deugd
Ik heb geduld, het viel me gewoon op dat er nog vanalles ontbrak.
In de configurator, maar ook op die prijslijst waarnaar de link die op de vorige pagina staat verwijst.
Ik heb geduld, het viel me gewoon op dat er nog vanalles ontbrak.
In de configurator, maar ook op die prijslijst waarnaar de link die op de vorige pagina staat verwijst.
t' Was een graptje, hé. Het is ook zo'n veelbelovende kar. Ben ook benieuwd naar de prijzen hier bij ons. Zal waarschijnlijk ietsje meer zijn
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Als je ziet wat voor een aanbod je tweedehands hebt -> ik koop nooit nieuw.
Uiteraard ligt zoiets wat moeilijk als iedereen zo gaat denken en je wil een Scirocco.
Als je ziet wat voor een aanbod je tweedehands hebt -> ik koop nooit nieuw.
Uiteraard ligt zoiets wat moeilijk als iedereen zo gaat denken en je wil een Scirocco.
ja... ik hoop dat er veel groene verkocht worden!!
Ze zijn onderweg Vandaag was ik op de autosnelweg tussen Luik en Eupen. Rechts was er een parking en daar stonden 2 volledige opleggers met allemaal Scirocco's op
Ze zijn onderweg Vandaag was ik op de autosnelweg tussen Luik en Eupen. Rechts was er een parking en daar stonden 2 volledige opleggers met allemaal Scirocco's op
Ik passeerde aan 130 op de autostrade. Ik kon toch moeilijk mijn handrem optrekken en tgazon oprijden
De trucks stonden halverwege de parking, ik kon het dus nooit op voorhand gezien hebben. Moest ik nu toevallig op de parking geweest zijn, dan had ik mijn toestel wel gebruikt want het stak in mijn laptoptas
Van dichtbij heb ik ze dus niet gezien, maar ik denk ni dat ik de A3 ervoor zou opgeven. De achterkant is knap, de voorkant heb ik mijn twijfels. En het belangrijkste, een A3 is gewoon een A3
Waar worden ze eigenlijk gemaakt? Want de trucks stonden richting Duitsland
Comment