Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Prachtig interieur,dashbord mocht wel iets uitbundiger.
    Machtig in het rood.
    Jammergenoeg:extereur rood-intereur zand,dat gaat vloeken vrees ik.

Een testrit zeker.

Zowaar een VW die mij zou kunnen verleiden,voila het is eruit.
    Als je goed kijkt zie je dat dat zandkleurig interieur in die witte/zilvere zit, en de rode dat zwart-witte interieur heeft

None the less, ik had nooit gedacht dat ik een auto in het rood mooi zou vinden buiten een ferrari dan

Comment

• Ferm geslaagd, als je het mij vraagt!

Was het maar RWD...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
        Ferm geslaagd, als je het mij vraagt!

Was het maar RWD...
        FWD kan ook leuk zijn hoor

Comment

• Dat zeker, maar RWD nog leuker
          Het aanbod aan kleine RWD coupes is nogal beperkt, ik zou een RWD Scirocco alleen maar kunnen toejuichen.

Comment

Dat zeker, maar RWD nog leuker
            Het aanbod aan kleine RWD coupes is nogal beperkt, ik zou een RWD Scirocco alleen maar kunnen toejuichen.
            Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen hoe jij dat nu kan weten? Je bent 16, volgens mij heb je geen rijervaring endus ook geen ervaring met FWD/RWD/AWD (heb ik zelf ook niet hoor).

Maar ik denk dat je mijn standpunt wel begrijpt.

Comment

Dat zeker, maar RWD nog leuker
              RWD is leuk ja, maar leuker? Wat is je definitie van leuk?

Met AWD op een natte weide wat driften is minstens even leuk als dwars de bocht ingaan met een RWD. FWD op een droge baan vind ik persoonlijk heerlijk, zeker nog met een portie torquesteer

Comment

• Veel ervaring heb ik uiteraard niet, maar ik heb toch al in enkele wagens een kort toertje kunnen maken, en ik vind dat een achterwielaandrijver gewoon beter aanvoelt, ik vind het natuurlijker dan trekken op de voorwielen.

Maar laten we AUB hier geen discussie daarover beginnen

Comment

Veel ervaring heb ik uiteraard niet, maar ik heb toch al in enkele wagens een kort toertje kunnen maken, en ik vind dat een achterwielaandrijver gewoon beter aanvoelt, ik vind het natuurlijker dan trekken op de voorwielen.

Maar laten we AUB hier geen discussie daarover beginnen
                  Ze zullen elk hun charmes wel hebben.

Enja, iedereen heeft daar wel zijn eigen visie zowat op en daar valt eigenlijk niet over te discussieren.

Comment

• Ik heb de indruk dat de meesten hem wel kunnen smaken. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkoopsucces wordt... we zullen zien.

Lijkt me eigenlijk geen slechte leasebak ook, met de TDI erin.

Comment

• Niet slecht,beestige neus typische VW dash met leuke kleurtjes jammer van de vrij onsportieve kont alà Mitsu Colt van enkele reeksen geleden.
                      Nora!

Comment

• Zijn er reeds prijzen gekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          FWD kan ook leuk zijn hoor
                          Oh ja?

Nog nooit gemerkt

Comment

Ik heb de indruk dat de meesten hem wel kunnen smaken. Maar dat wil niet zeggen dat het een verkoopsucces wordt... we zullen zien.

Lijkt me eigenlijk geen slechte leasebak ook, met de TDI erin.

Het is inderdaad geen garantie voor succes.De Volvo C30 werd hier ook zo goed ontvangen.
                            Ik moet zeggen dat ze toch nog niet in zwermen rondrijden.
                            Veel zal afhangen van de prijs,voor mensen die in dit segment schoppen is de prijs belangrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                              Front

BRON

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              idem

heb het wel gehad met SFG
                              Had ik al van in het begin

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              Voor zover men duits me niet in de steek laat, zal hij wel enkel in topmotoren komen. Hopelijk gaan ze geen fout door hem niet leverbaar te maken met lichte motoren voor de jeugd.
                              Die 1.4 is toch echt een motor voor de jeugd

Alleen de inschrijvingstaks is een beetje een tegenvaller maar niet onoverkomelijk op een auto van rond de 22000 euro

Comment

• 7 pk te veel eigenlijk...

Comment

• Tja, de mijne heeft ook 7pk teveel

De 140 PK versies van de 2.0tdi hebben 4 pk te veel en toch is die ook redelijk veel verkocht geweest in de EOS (voor zover de EOS goed verkocht heeft)

Comment

• Comment

• Comment

• opmerkelijk: wit i.p.v. blauw

Comment

• Comment

Working...
                                          X