Ben ik dan de enige hier, die het maar niets vind? Dit is in mijn ogen....gewoon wat een Golf 6 drie deurs zou moeten zijn. Beetje zoals de 1 reeks 3 deurs. Niet meer niet minder.Mooi interieur? Bwa gewoon golf V dasch en de nodige Jhonny atributen. Zal waarschijnlijk wel in de smaak vallen bij tuners en zo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIdd, komt gigantisch over
Yeah en uw zicht naar achter zal ook leuk zijn.
Optie: parkeersensoren
Hier moet VW de 3.6 liter VR6 in lepelen, 300 pk en een manuele 6-bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
Die kont!Precies een Viper, die achterlichtblokken!
Damn, knap bakske!
Wel raar om te zien, dat VW teken in de motorkap.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenen de relevantie is???
Nu niet dat ik er knal opzat, maar ik zit er toch nog altijd ietsje dichter op met mijn vergelijking denk ik:
(let op de stoelen, en beeld je dan het beige interieur in. Die komt op de Alfa wel in een zwart/beige combo dacht ik)
Soit, ik wacht op betere foto's. Mijn allereerste reactie was dat het (schuins vooraan bekeken) op één of andere Peugeot geleek. De lijnen van de wagen geven me dat gevoel van een dikke hatchbak te zijn, maar ik ben er niet zot van. Nog eens, bij VAG hadden ze beter de Audi Shooting Brake geproduceerd, of zou die misschien na deze alsnog komen (fingers crossed)?
Comment
-
Zal wellicht(hopelijk toch) 2 soorten zetels/kopsteunen te krijgen zijn. Bij deze kan je ze niet inklappen wat niet handig is om de zetels neer te klappen, gezien ze dan tegen de rugleuning komen te staan van de voorzetels
Maar voor de rest een prachtige wagen(hij had beter de naam Golf VI meegekregen!)
Comment
-
Niet slecht, maar toch niet echt wat ik ervan had verwacht
Ach ja, het blijft een VW he, en de nieuwe VW zijn helemaal niet mijne smaak!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
een boel piccies op : http://www.worldcarfans.com/9080303....rocco-unveiled
blijkbaar is het nu toch de 2.0 tdi (van de a4 en tiguan) ?, wel leg er de 163 pk in en ik zou er echt durven voor gaan !
4 rings driver
Comment
-
Yummie, hoe langer ik er naar kijk en hoe meer verschillende foto's er van opduiken, hoe mooier hij steeds lijkt te worden
Vind hem echt geweldig. Welke motoren komen hier nu juist in?
had al gelezen de 1.4 TSI met 122pk, een 2.0 TFSI van 200pk, de 2.0TDI 170 (of 163?) pk. Voor de rest nog iemand ideeën over welke motoren er nog zouden kunnen in komen?
Comment
-
Ik zou bijna durven zeker dat er binnen 5 jaar zeker zo eentje zal bij mij staan.
Nu even niet, want huisje. Maar binnen 5 jaar kan dat er zeker bij ! Eentje van 2-3 jaar oud met weinig kilometers. Met 2.0 TDI170 dan graag !Chipp0n naar 200 en je hebt een zalig sportieve dieselkrel met uitstraling !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenYummie, hoe langer ik er naar kijk en hoe meer verschillende foto's er van opduiken, hoe mooier hij steeds lijkt te worden
Vind hem echt geweldig. Welke motoren komen hier nu juist in?
had al gelezen de 1.4 TSI met 122pk, een 2.0 TFSI van 200pk, de 2.0TDI 170 (of 163?) pk. Voor de rest nog iemand ideeën over welke motoren er nog zouden kunnen in komen?
Moet ook gewoon ! Cor had VR6, deze moet ook een VR6 hebben.
Comment
Comment