Vandaag voor de eerste keer zien rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lancia Delta
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk ben ongeveer akkoord met uw visie. Behalve met het feit dat u zegt "tillen aan zaken die niet gerechtvaardigd zijn" heb ik een probleem. Het klopt dat een duitse wagen een pak meer kost en ook afwerkingsproblemen kan vertonen. Maar als men dan 25 à 30000 euro wil investeren in een auto (welke nationaliteit dan ook) moet die imo wel goed afgewerkt zijn. Blijkbaar blijven de Italiaantjes problemen hebben met hun assemblage. Misschien ben ik voorbarig want ik heb nog niet met de Delta gereden (ga ik zeker nog doen). Maar ik heb toch wel serieuze gebreken aan de afwerking gezien. Dit terzijde, het is een prachtkar en misschien zullen deze euveltjes volgend jaar wel opgelost zijn. Hij staat bij mij voorlopig nog steeds op 1 als nieuwaankoop volgend jaar
klopt, maar andere merken kunnen dat niet eens altijd met voertuigen van + 50000 €.
Ik zelf til niet aan zo'n kleine zaken, dat heb ik allemaal leren relativeren. Sommige Duitse interieurs zijn zo saai dat je er bijna depressief in wordt.
Heb hier trouwens een prijs liggen van een Delta die bij Lekenne staat:
1.6 M-Jet 6M ORO
nero buitenkleur, Nero leder/alcantara interieur
-vermogenvermindering
- elu velgen V-spaak 17"
- software nederlands
- Benelux kaart pen drive
- reserv sleutel afstandsb
- parkeersensoren achteren
- blue & me nav
- glanspastelkleur
- blue & me bediening stuur
pack Techno
cruise control
regen & lichtsensor
- electrochrome binnenspiegel
- pack hi-fi bose system
- voorlopig reservewiel
prijs incl. BTW: 26990 €
vind ik nog goed meevallen in vergelijking met andere vooral Duitse merken. Daar mag je vaak nog enkele duizenden Euro's bij tellen.
En er zullen idd lancunes zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtenklopt, maar andere merken kunnen dat niet eens altijd met voertuigen van + 50000 €.
Ik zelf til niet aan zo'n kleine zaken, dat heb ik allemaal leren relativeren. Sommige Duitse interieurs zijn zo saai dat je er bijna depressief in wordt.
Heb hier trouwens een prijs liggen van een Delta die bij Lekenne staat:
1.6 M-Jet 6M ORO
nero buitenkleur, Nero leder/alcantara interieur
-vermogenvermindering
- elu velgen V-spaak 17"
- software nederlands
- Benelux kaart pen drive
- reserv sleutel afstandsb
- parkeersensoren achteren
- blue & me nav
- glanspastelkleur
- blue & me bediening stuur
pack Techno
cruise control
regen & lichtsensor
- electrochrome binnenspiegel
- pack hi-fi bose system
- voorlopig reservewiel
prijs incl. BTW: 26990 €
vind ik nog goed meevallen in vergelijking met andere vooral Duitse merken. Daar mag je vaak nog enkele duizenden Euro's bij tellen.
En er zullen idd lancunes zijnIk zit hier met de prijslijst in mijn handen. Voor die 26990 euro heeft men ook een Platino Selec Tronic en dat is practisch een full option. Dan heb ik nog niet gesproken van eventuele kortingen. Dus voor ongeveer een miljoen oude Belgische frankskes heeft men een dijk van een wagen. Daar kunnen de Duitsers inderdaad een puntje aan zuigen, hogere inruilwaarde of niet. Nog effe afwachten en een doorgedreven proefrit en ze mogen mij de bestelbon voorleggen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
rijtest
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
De kogel is door de kerk. Heb 'm vandaag besteld. Ga er misschien spijt van krijgen, zeker als Mercedes liefhebber. Maar heb het met mijn hart gedaan. Ik vind 'm zo mooi. En na een proefrit van 80 km was ik verloren. Een Platino 1,6 M-Jet met alles op en aan. De kleur zoals hieronder (platino versie), alleen met zwart dak. Ik kan zeggen dat hij fantastisch rijdt.
Comment
-
Who gast, proficiat!
Ik heb er tegen 't weekend een verslagje van online. Ik vond het ook een fijne wagen, en ja, ie werkt op het gemoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWho gast, proficiat!
Ik heb er tegen 't weekend een verslagje van online. Ik vond het ook een fijne wagen, en ja, ie werkt op het gemoedEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat vinden jullie van deze velgen op de hoger getoonde kleur ? Heb die namelijk besteld zonder gezien te hebben
Last edited by Jocar; 10/12/2008, 23:40.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment