Een CLC350
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Ik denk dat er nu wel een aantal mensen gaan te vinden zijn om zo'n CLC te kopen. Maar... éénmaal de nieuwe CLK er zal zijn zulen de verkoopscijfers van zo'n CLC wel weer gaan dalen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen CLC350
Comment
-
Ik weet nu niet wat de instapprijzen waren voor de benzineversies van de CSC maar als je de 2000 euro prijsdaling in acht neemt moet je toch al een benzineversie onder de 25000 euro kunnen kopen en dat is toch geen slechte prijs denk ik. Er gaan toch veel jongeren 2 keer nadenken voor ze een 116i kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen CLC350Niet dat dat iets betekent voor jou (of mij), i know, maar 't zegt wel iets over m'n mening over die CLC, b.v. vergeleken met een 130i.
Ik zou zelf liever een 130i hebben, maar een CLC 350 is cooler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat er nu wel een aantal mensen gaan te vinden zijn om zo'n CLC te kopen. Maar... éénmaal de nieuwe CLK er zal zijn zulen de verkoopscijfers van zo'n CLC wel weer gaan dalen...
Totaal andere doelgroep.
Twijfelen tussen CLK en CLC wordt zowiezo niet gedaan. Simpele reden : budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenI don't think so...
Totaal andere doelgroep.
Twijfelen tussen CLK en CLC wordt zowiezo niet gedaan. Simpele reden : budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenIk hoef je niet te zeggen zeker dat dat dan zowiezo een sublieme wagen is !
Met de brandstofkost zit ik niks in maar het taxsysteem in België is wel rot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk dacht dat ik niet hoefde te zeggen dat dat waarschijnlijk een utopie is
Met de brandstofkost zit ik niks in maar het taxsysteem in België is wel rot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou er geen CLC 63 AMG komen?Dat zou pas een bommetje zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga daar (maar) deels mee akkoord. Ik was ook in de markt voor een 320d coupé, maar heb toch een 120d 3-deurs gekocht, omdat ik voor dezelfde prijs dan een beter (imo mooier) uitgeruste auto kon kopen. Ook bij Mercedes zal dat wel zo zijn, denk ik. Maar in geringe mate, i admit.
Hatchback tov echte coupé is toch nog aanzienlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet is niet omdat de snuit langer geworden is dat er ook meer in kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet is niet omdat de snuit langer geworden is dat er ook meer in kan
Het 63-blok kan niet in de 203-generatie. En vermits de CLC op de 203 gebaseerd is, tot spijt van velen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenToch durf ik het betwijfelen. Mensen die een "normale" CLK kopen, zouden ongeveer héél de optielijst op de CLC moeten zetten om "hun geld kwijt te raken"... Zit tenslotte in de prijscategorie van de E-Klasse. En dan denk ik toch dat ze meer verwachten dan wat ze in de CLC zullen vinden.
Hatchback tov echte coupé is toch nog aanzienlijk.
Bij Benz zou ik ook de CLK boven de CLC verkiezen. CLK =Bij BMW ging m'n voorkeur dan uit naar de '1 ... maar misschien is het prijsverschil tussen een 120d en een 320d coupé kleiner dan dat tussen een CLC 220 CDI en een CLK 220 CDI? (i wouldn't know)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenKlopt.
Het 63-blok kan niet in de 203-generatie. En vermits de CLC op de 203 gebaseerd is, tot spijt van velen...
Brabus lepelt toch ook een V8 in de gewone, niet-verlengde W203? Of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrue.
Terwijl een CLC 350 minder vervuilt dan een CLC 200 CDI, je met een CLC 350 niet sneller kan rijden op onze barslechte en overvolle wegen, en de Staat sowieso al meer binnenrijft bij aankoop van een 350 via de BTW.
Rot systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn nochtans is een CLK eigenlijk hetzelfde "platform", toch? De neus is een tik langer, yep.
Brabus lepelt toch ook een V8 in de gewone, niet-verlengde W203? Of vergis ik mij?
63 blok is wat anders van vorm zodat verlenging niet echt zou helpen voor de CLC.
Comment
Comment