Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    Ik zal even autowereld citeren:"Ook binnenin paart de c-klasse stijl aan kwaliteit en functionaliteit."

Dus die rubbish zal wel meevallen zeker. Ik ben op het autosalon speciaal om die reden in een C gaan zitten en ik vond dat er niks mis was met dat interieur.
    Nu ben ik eindelijk eens akkoord met jou.
    Het interieur van de C-sedan is werkelijk subliem.
    Ik dacht dat dit ook het interieur van de CLC zou zijn. Helaas.....
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      De CLC's die hier staan hebben allemaal dezelfde standaard bumpers.
      ik dacht nochtans geperforeerde schijven ontwaard te hebben, want volgens de uitrustingsfilosofie van de huidige c-berline enkel te verkrijgen is met amg pack...

nu tkan ook zijn dak een pel op men oog heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        ik dacht nochtans geperforeerde schijven ontwaard te hebben, want volgens de uitrustingsfilosofie van de huidige c-berline enkel te verkrijgen is met amg pack...

nu tkan ook zijn dak een pel op men oog heb
        De C's van de foto's hebben het sportpakket, niet het amg-pakket. (bumpers van het sportpakket zijn dezelfde als de standaard bumpers) Er bestaat nog geen sportpakket voor de nieuwe C berline, maar wel voor de vorige C. En die hadden ook geperforeerde remmen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Nu ben ik eindelijk eens akkoord met jou.
          Het interieur van de C-sedan is werkelijk subliem.
          Ik dacht dat dit ook het interieur van de CLC zou zijn. Helaas.....
          Idd en dan altijd dat gedoe van dat lelijke stuur, der zijn sturen die lelijker zijn ze. Zijn die van BMW of Audi dan zo knap

CLC is knap, maar ik zou eerder gaan voor een sedan.
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
            Idd en dan altijd dat gedoe van dat lelijke stuur, der zijn sturen die lelijker zijn ze. Zijn die van BMW of Audi dan zo knap

CLC is knap, maar ik zou eerder gaan voor een sedan.
            Ja, nog zoiets. Wat is er in godsnaam mis met dat stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
              Die blauwe schets trekt toch echt op niets... Dat was qua look zeker niet beter geweest imo.

En Simon, waarom is de facelift van de SLK en de CLS compleet onnodig? Dan is elke facelift onnodig eh. Vernieuwing is altijd nodig om de koopcijfers goed te houden.
              Oké de SLK kan ik inkomen, maar de CLS was toch totaal niet nodig?

Nu ja, 't is ook marketing en zo komen ze nog eens in the spotlight.

CLS is iets knapper geworden, de SLK eigenlijk ook. (na hem in 't echt gezien/gevoeld te hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                Ik zal even autowereld citeren:"Ook binnenin paart de c-klasse stijl aan kwaliteit en functionaliteit."

Dus die rubbish zal wel meevallen zeker. Ik ben op het autosalon speciaal om die reden in een C gaan zitten en ik vond dat er niks mis was met dat interieur.
                'k Vind het gewoon een bijzonder triestig interieur, en de materialen zijn ruw en hard..

't Is zeker geen brol, 't zit wel goed in elkaar enzo maar de designer ervan mogen ze van mij part tegen de muur zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Oké de SLK kan ik inkomen, maar de CLS was toch totaal niet nodig?

Nu ja, 't is ook marketing en zo komen ze nog eens in the spotlight.

CLS is iets knapper geworden, de SLK eigenlijk ook. (na hem in 't echt gezien/gevoeld te hebben)
                  Bij de CLS was het wel nodig denk ik. De verkoop was naar het schijnt aan het stilvallen.

Comment

• wat een mooie wagen

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• als ik manana de mijne ineen peer koop ik deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Echt knap!
                          Toegegeven, dit is knap, met een voorkeur voor de zwarte.

Maar hij is hier ook vanuit zijn beste hoek gefotografeerd.
                          Op andere foto's is die achterkant ook in het wit verschrikkelijk.

Comment

• ik denk dat de sc nog nooit zo in da picture heeft getsaan als nu
                            en tis een velregen model

Comment

• Net als de baasjes er van

Comment

Hierbij enkele schetsen van hoe het ongeveer had kunnen en moeten zijn.
                                Schetsen zijn van Mercedes notabene.
                                Helaas hebben ze daar met al hun geld en kunnen voor een waardeloze facelift gekozen !!!
                                Ben er als potentiele toekomstige koper nog niet goed van
                                Ik vind het absoluut geen waardeloze facelift. Om een facelift te zijn is 'm echt supergeslaagd.

Die schetsen kunnen natuurlijk wijzen op een toekomstig model, mss een volledig vernieuwd model van de Sportcoupé.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Ik zeg het, Mercedes is echt slecht bezig de laatste tijd.

SLK facelift compleet onnodig, idem CLS, nu de SL verneukt, rubbish interieur C-klasse,..etc

Echt jammer.
                                Niet akkoord, Mercedes besteedt echt wel voldoende tijd/geld aan voor- en marktonderzoek om te weten wat ze doen hoor. Misschien dat hun nieuwe modellen minder aanslagen bij het Autowereldforum-groepje, maar dat bij de meerderheid van de bevolking deze modellen wel in de smaak vallen.

Als er hier 20 posts staan met negatieve commentaar, wordt er maar al te vaak veralgemeend dat Mercedes slecht bezig is en dat ze niet in de smaak vallen van het grote publiek. We mogen niet vergeten dat een autoforum niet alles is.
                                nls2000

Comment

• idd Niels, smaken verschillen gewoon.
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Ik heb het misschien geschreven in een eerste opwelling van teleurstelling. Ik was er echt van overtuigd dat de CLC zou gebaseerd zijn op de nieuwe C-klasse. U hebt inderdaad gelijk dat een 10 jaar oude Mercedes soms beter rijdt dan een andere nieuwe auto. Ik ben zelf ook opgegroeid met Mercedes. Maar als men 32000 euro of meer moet neerdokken voor een nieuwe CLC dan wil ik ook de laatste nieuwe techniek zoal de sedanversie. Ik ben dit niet gewoon van Mercedes. De nieuwe CLC blijft voor mij een gefacelifte Sportcoupé. Ik heb er eentje die in 2005 gefacelift werd. Een geslaagde facelift overigens. Ik ga toch niet dezelfde auto kopen. Dus zal ik mij als coupéliefhebber tot een ander merk moeten richten. Heel spijtig !
                                    Of wachten op een volledig nieuw model... Of doorsparen voor een klasje hoger...
                                    Je Mercedes zal heus nogal wel wat jaartjes meekunnen... ookal is het niet meer het nieuwste model.

Comment

• Niet akkoord, Mercedes besteedt echt wel voldoende tijd/geld aan voor- en marktonderzoek om te weten wat ze doen hoor. Misschien dat hun nieuwe modellen minder aanslagen bij het Autowereldforum-groepje, maar dat bij de meerderheid van de bevolking deze modellen wel in de smaak vallen.

Als er hier 20 posts staan met negatieve commentaar, wordt er maar al te vaak veralgemeend dat Mercedes slecht bezig is en dat ze niet in de smaak vallen van het grote publiek. We mogen niet vergeten dat een autoforum niet alles is.[/quote]

Ik twijfel niet aan uw wijze woorden dat Mercedes aan voor-en marktonderzoek doet. Maar de lancering van een verouderde CLC is
                                      mijn inziens een flater van jewelste. Men had beter wat meer gespendeerd
                                      aan de ontwikkeling van een vervanger voor de Sportcoupé op basis van de nieuwe C-sedan.
                                      Natuurlijk komt die eind dit jaar in vorm van de nieuwe CLK. Maar, helaas veel te duur natuurlijk ! Maar een verouderd instapmodel maken als men over de nodige know-how beschikt vind ik helemaal niet kunnen. Toch niet voor Mercedes !
                                      Last edited by Jocar; 04/02/2008, 18:47.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                        Of wachten op een volledig nieuw model... Of doorsparen voor een klasje hoger...
                                        Je Mercedes zal heus nogal wel wat jaartjes meekunnen... ookal is het niet meer het nieuwste model.
                                        Dat nieuw model had de CLC moeten zijn. De sedan is toch ook vervangen en niet meer gefacelift. Ik ben het volledig eens met uw mening over de duurzaamheid van een Mercedes maar sta mij toe om als Sportcoupéfan en eigenaar ontgoocheld te zijn

Comment

Dat nieuw model had de CLC moeten zijn. De sedan is toch ook vervangen en niet meer gefacelift. Ik ben het volledig eens met uw mening over de duurzaamheid van een Mercedes maar sta mij toe om als Sportcoupéfan en eigenaar ontgoocheld te zijn
                                          De opvolger van de CLC zal de coupé versie zijn van de volgende A/B-klasse. Ik ik geloof nooit dat de CLC een volledige loopbaan zal hebben (6à7 jaar). In dat geval is het wel een goede zet van Mercedes.

Comment

Working...
                                          X