Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    buiten de looks, is er dus qua ophanging niets veranderd?
    dus vraag ik hoe rijdt zo een 10 jaar oude (sport) coupe? ik heb der nog nooit mee gereden dus ik kan niet oordelen..
    hoe rijdt ie in vgl met : 1 reeks/a3? aangezien dat zowat de zelfde klasse is...

Persoonlijk vind ik em qua uitzicht niet mis, maar vind ik de 1 coupe met M pack (want deze clc word voorgesteld met amg pack dacht ik zo) veel gelikter

Denk je nu echt dat Mercedes geen onderhuidse aanpassingen heeft doorgevoerd?

By the way 1-serie met wat BMW Performance prulletjes >>>>> CLC

Comment

• Zo, is dat al bekend hoeveel de CLC gaat kosten? Dan nog is het veel geld voor een oud concept. Men fabriceert ook in Brazilie voor 1/4 van de Europese loonkost. Ik blijf het een domme zet vinden van Mercedes. Als men de wagen in zijaanzicht bekijkt is er zelfs geen verschil te bespeuren. Ook het interieur op enkele kleine details na is hetzelfde. Op basis van de erg knappe C-sedan had men een erg mooie coupé kunnen maken. Maja, dat had dan weer teveel gekost zeker?! Ik voorspel deze CLC geen lang produktieleven.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

dus vraag ik hoe rijdt zo een 10 jaar oude (sport) coupe? ik heb der nog nooit mee gereden dus ik kan niet oordelen..
        hoe rijdt ie in vgl met : 1 reeks/a3? aangezien dat zowat de zelfde klasse is...

Persoonlijk vind ik em qua uitzicht niet mis, maar vind ik de 1 coupe met M pack (want deze clc word voorgesteld met amg pack dacht ik zo) veel gelikter
        De wagen rijdt erg goed. Maar is en blijft verouderd om hem nog te faceliften.
        De 1 reeks is zeker meer up to date.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Zo, is dat al bekend hoeveel de CLC gaat kosten? Dan nog is het veel geld voor een oud concept. Men fabriceert ook in Brazilie voor 1/4 van de Europese loonkost. Ik blijf het een domme zet vinden van Mercedes. Als men de wagen in zijaanzicht bekijkt is er zelfs geen verschil te bespeuren. Ook het interieur op enkele kleine details na is hetzelfde. Op basis van de erg knappe C-sedan had men een erg mooie coupé kunnen maken. Maja, dat had dan weer teveel gekost zeker?! Ik voorspel deze CLC geen lang produktieleven.
          Domme zet? Waarom? De Sportcoupé was een verkoopstegenvaller. Waarom dan investeren in een volledig nieuw model? Ik begrijp de beslissing van Mercedes volledig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
            Domme zet? Waarom? De Sportcoupé was een verkoopstegenvaller. Waarom dan investeren in een volledig nieuw model? Ik begrijp de beslissing van Mercedes volledig.
            Als het zo'n verkoopstegenvaller was had men de productie lang afgevoerd.
            Dat was men ook eerst van plan. Investeren in een volledig nieuw model moest ook niet vermits de basis (nieuwe C-sedan) er al was. Omdat men de wagen goedkoop kan produceren in Brazilie zullen ze bij Mercedes de kat uit de boom kijken. Men wil gewoon een soort instapmodel voor jongeren. Die jongeren zullen dan wel over een minimumbudget van 28000 euro moeten beschikken(voor een verouderd concept). Als Mercedesfan moet ik dan zelfs zeggen dat er betere alternatieven op de markt zijn.

Comment

• Een CLC350 moet een droom zijn om mee te bollen...
              nls2000

Comment

De CLC's die hier staan hebben allemaal dezelfde standaard bumpers.
                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten

Op autoweek.nl staat dat de 350 'slechts' 272pk meekrijgt...
                  True!
                  nls2000

Comment

• Echt knap!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Hierbij enkele schetsen van hoe het ongeveer had kunnen en moeten zijn.
                        Schetsen zijn van Mercedes notabene.
                        Helaas hebben ze daar met al hun geld en kunnen voor een waardeloze facelift gekozen !!!
                        Ben er als potentiele toekomstige koper nog niet goed van

Comment

• Ik zeg het, Mercedes is echt slecht bezig de laatste tijd.

SLK facelift compleet onnodig, idem CLS, nu de SL verneukt, rubbish interieur C-klasse,..etc

Echt jammer.

Comment

• Die blauwe schets trekt toch echt op niets... Dat was qua look zeker niet beter geweest imo.

En Simon, waarom is de facelift van de SLK en de CLS compleet onnodig? Dan is elke facelift onnodig eh. Vernieuwing is altijd nodig om de koopcijfers goed te houden.

2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                              Dat wit staat hem wel goed!
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Die blauwe schets trekt toch echt op niets... Dat was qua look zeker niet beter geweest imo.

En Simon, waarom is de facelift van de SLK en de CLS compleet onnodig? Dan is elke facelift onnodig eh. Vernieuwing is altijd nodig om de koopcijfers goed te houden.
                                Dit zijn stijltekeningen over hoe het had kunnen zijn.
                                Meningen verschillen natuurlijk. Ik ben ook een Mercedesfan van het eerste uur.
                                Kritiek moet kunnen vind ik. Zoals jij zelf schrijft dat vernieuwing nodig is.
                                Maar de nieuwe CLC is zeker geen vernieuwing, verre van !
                                Ik ben dan ook helemaal akkoord dat Mercedes de laatste tijd verkeerd bezig is.
                                Ook in Belgie bv. In deze tijd waar iedereen het over het milieu heeft durft Mercedes Belgie
                                voor een nieuwe C-sedan 200 CDI nog 605 euro voor een partikelfilter vragen.
                                Een regelrechte schande. (zie autogids 737 - test C200 en 220 CDI break).
                                Zo heb ik de laatste tijd nog voorbeelden genoeg. Mecedes kwakkelt !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hierbij enkele schetsen van hoe het ongeveer had kunnen en moeten zijn.
                                  Schetsen zijn van Mercedes notabene.
                                  Helaas hebben ze daar met al hun geld en kunnen voor een waardeloze facelift gekozen !!!
                                  Ben er als potentiele toekomstige koper nog niet goed van
                                  Dat zijn volgens mij schetsen van de coupéversie van volgende A/B-klasse.

Comment

• Mogelijk, vond ze mooi !
                                    Er zijn dus toch nog mensen met leuke ideeen bij Mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Ik zeg het, Mercedes is echt slecht bezig de laatste tijd.

SLK facelift compleet onnodig, idem CLS, nu de SL verneukt, rubbish interieur C-klasse,..etc

Echt jammer.
                                      Ik zal even autowereld citeren:"Ook binnenin paart de c-klasse stijl aan kwaliteit en functionaliteit."

Dus die rubbish zal wel meevallen zeker. Ik ben op het autosalon speciaal om die reden in een C gaan zitten en ik vond dat er niks mis was met dat interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                        Ik zal even autowereld citeren:"Ook binnenin paart de c-klasse stijl aan kwaliteit en functionaliteit."

Dus die rubbish zal wel meevallen zeker. Ik ben op het autosalon speciaal om die reden in een C gaan zitten en ik vond dat er niks mis was met dat interieur.
                                        Die slechte kwaliteit is dan ook een fabeltje dat hier graag naar boven gehaald wordt op het forum.

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Die slechte kwaliteit is dan ook een fabeltje dat hier graag naar boven gehaald wordt op het forum.
                                          Ik heb ook die indruk.
                                          Ik heb nog in geen enkele autotest van de C gelezen dat dat interieur van slechte kwaliteit zou zijn.

Comment

Working...
                                          X