Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E93 M3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNa het aanschouwen van deze foto's blijf ik met die rode kleur in mijn gedachten...
Zou ik deze kleur overwegen boven het Jerez Zwart? Het beige leder zou ik dan sowieso blijven behouden.
Wat denken jullie?
Rood vind ik eigelijk enkel knap op een coupé, en dan nog vind ik de kleur niet echt superovertuigend, komt vaak vrij fel over.
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMijn vrouw vindt rood ook té opvallend.
Spijtig hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNa het aanschouwen van deze foto's blijf ik met die rode kleur in mijn gedachten...
Zou ik deze kleur overwegen boven het Jerez Zwart? Het beige leder zou ik dan sowieso blijven behouden.
Wat denken jullie?
Ik zou zeker geen rood nemen.
Straalt echt geen klasse uit op een M3, persoonlijke smaak.
Ook vallen de rode lichtblokken achteraan volledig weg in die kleur wat wel jammer is.
Bij elk ander kleur krijg je wel contrast met de rode lichtblokken en oogt de kont veel mooier.
Kdenk ook dat je die kleur snel beu bent. Is net hetzelfde met een zwarte wagen en rode lederen zetels, vele vinden dit mooi maar na 3 maanden zijn ze het al kotsbeu.
Ik zou dus voor een discreter kleur gaan, donkerblauw, donkergroen of zwart.
Denk ook aan de naverkoop!
Jij kan rood misschien nu COOL vinden maar als je hem binnen 3 of 5 jaar wil verkopen heb je kans dat hij lang te koop zal staan ...
Comment
-
Wat denken jullie?
Je bent Tomski aan het achternagaan hè, door zoveel te twijfelen en aan rode BMW's te denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMooie foto's Quattro_dt, waar vind je die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe site ontglipt me effe, maar ik heb hem leren kennen via een Philip ofzo.
Comment
-
Wat denken jullie?
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMijn vrouw vindt rood ook té opvallend.
Spijtig hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
(En ge moogt Tom zeggen ze.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWas niet persoonlijk hoor. Eens lachen kan nooit kwaad imo
(En ge moogt Tom zeggen ze.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGeen rood dus...
Mijn vrouw wil dat absoluut niet. Ze zou dan nog eerder een witte willen...
Wat denken jullie daar van?
Mocht je toch voor wit opteren MOET je de kleur van het interieur veranderen imo.
Comment
-
blijf maar bij het zwart BMWMB , dit is veel mooier dan in het wit
is raar , de M3 Coupe vind ik prachtig in het rood met zijn carbonnen dak
maar de Cabrio in het rood niet
ofwel in dat blauw die hier al gepost is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet zal sowieso een cabrio blijven...
Comment
-
Ik wou ook gewoon eens polsen wat jullie mening was. Ook mijn vrouw heb ik vandaag voor de gek gehouden dat ik echt rood aan 't overwegen was...
Zoals ik enkele weken al zei ben ik 100% overtuigd van het Jerez zwart. Ik heb deze kleur de laatste weken meerdere keren irl kunnen bewonderen en ben dus zeker van m'n beslissing...
Of... zou Sparkling Graphite ook niet mooi zijn?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Kortom; Ik zou voor zwart blijven gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende M3 Coupe vind ik prachtig in het rood met zijn carbonnen dakfreude am fahren
Comment
-
Uw dealer gaat u gek verklaren!
Comment
Comment