Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E93 M3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenGoh ja, de Coupé. Die is zowiso prachtig
Maar dat open rijden moet toch zalig zijn met zo'n kar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee doe mij maar de coupé.
De cab is enkel mooi als em open is. Spijtig dat ie geen stoffen dak heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDamn, en zo zal hij zijn!
Tenzij hij ondertussen de de kleur, het interieur en de lijsten weer laten aanpassen heeft...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenStoffen dak zou echt veel beter zijn, open is hij wel erg knapOorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenOpen is hij prachtig, wat me het meeste stoort aan die coupé cabrio's zijn die lelijke naden.
In het zwart valt dat natuurlijk niet zo op....
Van 't weekend op pad geweest tesamen met mijn vriend met zijn 630i cabrio. Na deze rit ben ik des te meer overtuigd dat ik een goede keuze heb gemaakt met deze cabrio. Het is echt zalig om met open dak te rijden.OO 00 OO
Comment
-
Moest de 3 cabrio een stoffen dak gehad hebben, dan denk ik niet dat ik mijn vrouw overtuigd zou gekregen hebben. Zij is van mening dat zo'n stoffen kap zeer inbraakonveilig is en dat zo'n kap minder thermisch en akoestisch isoleert.
Zo'n stalen kap presteert op die vlakken natuurlijk beter.OO 00 OO
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk Berichten(Sorry in het geval dit al eerder gepost werd.)
http://ww2.autoscout24.de/magazine/m...?article=72526
P.
Ik vind deze wagen met het dak dicht ook zeer knap. De daklijn is anders dan de coupé en daardoor zelfs een beetje esclusiever.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoest de 3 cabrio een stoffen dak gehad hebben, dan denk ik niet dat ik mijn vrouw overtuigd zou gekregen hebben. Zij is van mening dat zo'n stoffen kap zeer inbraakonveilig is en dat zo'n kap minder thermisch en akoestisch isoleert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooie fotoshoot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBest allebei kopen dan.
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe lijn op zich is niet mis maar die naden hè.Al goed dat het op een zwarte met shadowline minder opvalt...
Al denk ik, als ik voor die beslissing zou komen te staan (Coupé >< Cabrio) dat het cabrio-gevoel het wel zou halen van de toch niet zo mooie naden..
Knap filmpje en shoot hierboven..
Comment
-
Bij mij speelt sowieso mee dat wij al anderhalf een coupé gehad hebben. Ook heb ik vroeger al 2 cabrio's gehad, dus mij moeten ze niet overtuigen hoe zalig cabrio rijden is.
In de test die ik gelezen heb wordt verteld dat de lichtvoetigheid van de coupé hier niet meer aanwezig is. Het meergewicht is voelbaar in prestaties doordat de wagen minder gretig reageert als het gaspedaal wordt ingedrukt. Ook is de snedigheid in de bochten niet meer hetzelfde als bij de coupé.
Toch lig ik hier niet wakker van. Ik heb deze wagen niet gekocht om op het circuit te gaan scheuren. Deze wagen is om iedere dag te gebruiken op de openbare weg. Hoewel deze cabrio wat zwaarder is dan de coupé, ben ik er toch zeker van dat het een sublieme wagen zal zijn om mee te rijden. Uiteindelijk heb je 2 wagen is 1...OO 00 OO
Comment
Comment