Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja dan mag hij zich niet meer op de openbare weg begeven ook.
Want stel dat er iemand tegen hem rijdt die vluchtmisdrijf pleegt en toevallig
valse nrplaten op z'n wagen heeft hangen , wat dan ... soit zo kan ik bezig blijven.
Dat hij zich gewoon dan verder parkeert waar geen auto's staan maar tussen
de lijnen.
Zou hij dit dan in een ondergrondse parking doen ook ???
Zou dat eigenlijk doenbaar zijn qua verbruik als je zo'n 20.000à25.000km per jaar doet?
T'kietelt enorm om een M3(tweedehands) te kopen volgend jaar.
Wat zijn ongeveer de onderhoudskosten per jaar?
Kwil eerst eens het totale kostenplaatje zien.
Wij hebben onze M3 cabrio ondertussen al goed een jaar. Wat de onderhoudskosten zijn weet ik niet, want bij de aankoop hebben wij er een onderhoudscontract bijgekregen voor 80.000km of 4 jaar.
Met 20.000km op de teller moeten we nu wel de achterste banden vervangen. Ik heb ze enkele weken geleden besteld voor €325 per band.
Het gemiddeld verbruik van onze M3 is tussen de 15 en de 16 liter. Hou hierbij rekening dat we steeds korte afstanden doen en dat mijn vrouw een iets minder zware voet heeft als ik. Als ik een ganse week met de M3 heb gereden zit het gemiddeld verbruik rond de 17 liter... Op de snelweg met de cruisecontrol op 130 verbruikt onze M3 nog 12 liter gemiddeld. Zuinig is 'm dus zeker niet.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Wij hebben onze M3 cabrio ondertussen al goed een jaar. Wat de onderhoudskosten zijn weet ik niet, want bij de aankoop hebben wij er een onderhoudscontract bijgekregen voor 80.000km of 4 jaar.
Met 20.000km op de teller moeten we nu wel de achterste banden vervangen. Ik heb ze enkele weken geleden besteld voor €325 per band.
Het gemiddeld verbruik van onze M3 is tussen de 15 en de 16 liter. Hou hierbij rekening dat we steeds korte afstanden doen en dat mijn vrouw een iets minder zware voet heeft als ik. Als ik een ganse week met de M3 heb gereden zit het gemiddeld verbruik rond de 17 liter... Op de snelweg met de cruisecontrol op 130 verbruikt onze M3 nog 12 liter gemiddeld. Zuinig is 'm dus zeker niet.
Comment