Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E93 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
    Waar heb je deze gespot, lijkt me niet in de buurt hier. Maar het is wel en dame van Neerpelt die hiermee rondrijdt
    ha dit is bij ons in Maldegem, op de expresweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
      Zoek het verschil

Deftig parkeren lukt hem ook al niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Deftig parkeren lukt hem ook al niet
        Wat maakt dat nu uit als er nog zoveel plaats over is?

Comment

• Tja , als iedereen zich zo parkeert ...

Is da nu zo moeilijk om binnen de lijnen te parkeren

Comment

Tja , als iedereen zich zo parkeert ...

't is al te moeilijk om zijn eigen nummerplaat te kopiëren

Comment

Tja , als iedereen zich zo parkeert ...

Als iedereen zou opletten bij het opengooien van z'n autodeur zou hij niet meer zo parkeren.

Comment

• Tja dan mag hij zich niet meer op de openbare weg begeven ook.
                Want stel dat er iemand tegen hem rijdt die vluchtmisdrijf pleegt en toevallig
                valse nrplaten op z'n wagen heeft hangen , wat dan ... soit zo kan ik bezig blijven.

Dat hij zich gewoon dan verder parkeert waar geen auto's staan maar tussen
                de lijnen.

Zou hij dit dan in een ondergrondse parking doen ook ???

Comment

Zou hij dit dan in een ondergrondse parking doen ook ???
                  Ik doe dat soms,ik vind dat ik daar het recht op als + 3 € per uur betaal voor een parkeerplaats.

Comment

• foei

'k zal ineens iets bijschrijven in het ergenis-topic

Comment

foei

'k zal ineens iets bijschrijven in het ergenis-topic
                      Ik had na enkele weken al 3 kappen in de deur van m'n 1 serie door naast andere wagens te parkeren.

Comment

• Als ik ooit van wielen verander zouden deze zeker kans maken.

Breyton Flame Sport in 20"...

Smalle boord vooraan en brede boord achteraan. Bij een donkere buitenkleur komt dat nog beter uit.

Een verlaging zal dan wel noodzakelijk zijn om de 'looks' af te maken...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Smaken kunnen toch verschillen Ik ben niet zo voor niet-OEM-velgen op een BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Smaken kunnen toch verschillen Ik ben niet zo voor niet-OEM-velgen op een BMW
                            Zolang het merken zijn zoals Breyton/AC Schnitzer/Alpina/BBS vind ik het nog wel dik ok

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Niet mijn kopje thee, BMWMB!

Comment

• Bestaat er geen topic van de E90 M3 ?l

Comment

• Jawel...

BMW E90 M3

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Jawel...

BMW E90 M3

Thx !

Comment

• Zou dat eigenlijk doenbaar zijn qua verbruik als je zo'n 20.000à25.000km per jaar doet?
                                      T'kietelt enorm om een M3(tweedehands) te kopen volgend jaar.
                                      Wat zijn ongeveer de onderhoudskosten per jaar?
                                      Kwil eerst eens het totale kostenplaatje zien.

Bedankt.

Comment

• Wij hebben onze M3 cabrio ondertussen al goed een jaar. Wat de onderhoudskosten zijn weet ik niet, want bij de aankoop hebben wij er een onderhoudscontract bijgekregen voor 80.000km of 4 jaar.
                                        Met 20.000km op de teller moeten we nu wel de achterste banden vervangen. Ik heb ze enkele weken geleden besteld voor €325 per band.

Het gemiddeld verbruik van onze M3 is tussen de 15 en de 16 liter. Hou hierbij rekening dat we steeds korte afstanden doen en dat mijn vrouw een iets minder zware voet heeft als ik. Als ik een ganse week met de M3 heb gereden zit het gemiddeld verbruik rond de 17 liter... Op de snelweg met de cruisecontrol op 130 verbruikt onze M3 nog 12 liter gemiddeld. Zuinig is 'm dus zeker niet.
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Wij hebben onze M3 cabrio ondertussen al goed een jaar. Wat de onderhoudskosten zijn weet ik niet, want bij de aankoop hebben wij er een onderhoudscontract bijgekregen voor 80.000km of 4 jaar.
                                          Met 20.000km op de teller moeten we nu wel de achterste banden vervangen. Ik heb ze enkele weken geleden besteld voor €325 per band.

Het gemiddeld verbruik van onze M3 is tussen de 15 en de 16 liter. Hou hierbij rekening dat we steeds korte afstanden doen en dat mijn vrouw een iets minder zware voet heeft als ik. Als ik een ganse week met de M3 heb gereden zit het gemiddeld verbruik rond de 17 liter... Op de snelweg met de cruisecontrol op 130 verbruikt onze M3 nog 12 liter gemiddeld. Zuinig is 'm dus zeker niet.
                                          Merci hé.

Comment

Working...
                                          X