Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die was niet verwaand, die kon alleen zijn bovenmatige intellegentie niet wegsteken in zijn posts (is trouwens een prof van een dochter van een vriendin van...echt nutty professor zalige kerel) die had zich ook nooit tot iemand persoonlijk gericht...ik snap dat je dat ergens wil wegdrukken in je hersenpan maar gij persoonlijk hebt die buiten getreiterd

...en je was ook niet de enige die duidelijk hier bleef met de splitsing

tis idd voorbij...en al lang, en gij moogt dat op mij steken, als dat je beter doet voelen, no prob...die bezoekersteller - je publiek - is een fake-teller voor add-revenu, je hebt dat intussen ook wel door

Comment

• Al een geluk dat Bobbie hier continu bullshit, leugens, halve waarheden, fascistische praat.... komt posten, of het was hier al veel langer dood.
      Net als zijn idolen onder het mom van vrije meningsuiting.

Comment

• Ik heb het dan ook niet over die professor, ik herinner mij die brave man niet. Ik heb het over algemene verwaandheid en blaaskakerij van members en mijn cynische reacties daarop. Zo zaten er hier destijds anders genoeg.

Die teller is idd fake geworden. Er zijn hier ondertussen honderden zoniet duizenden fake accounts aangemaakt door chatbots of wat dan ook, vorig weekend nog tientallen. Ik heb daar 2 jaar geleden toen die shit begon even samen met de toen nog levende moderators over gecommuniceerd met AG maar tevergeefs. Het interesseert niemand meer dus who cares nog?

Anders lag jij hier al lang buiten met uwe proza van de voorbije jaren
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
          Al een geluk dat Bobbie hier continu bullshit, leugens, halve waarheden, fascistische praat.... komt posten, of het was hier al veel langer dood.
          Zeg hem dat maar zelf want hij blijft van zijn bullshit overtuigd zodat het hier nu helemaal kapot is

De strijd gaat op die manier nog hard worden
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
            Al een geluk dat Bobbie hier continu bullshit, leugens, halve waarheden, fascistische praat.... komt posten, of het was hier al veel langer dood.
            1700 posts 1600 gezeik over anderen hun taalfouten, steeds denigrerend in antwoorden...nee, voor u zal er ook niemand blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

..nee, voor u zal er ook niemand blijven
              dat is ook niet mijn betrachting.

Comment

• Toch vooral denigrerend in uwe fascistische bullshit die hier niks te zoeken heeft, ik kan hem geen ongelijk geven.

Comment

• lees zijn repertoire over de jaren maar eens na

dat hij mij denigreert, das niet erg

Comment

lees zijn repertoire over de jaren maar eens na

dat hij mij denigreert, das niet erg
                    En gij hebt niet door dat er hier niemand zit te wachten op uw papegaaiwerk uit ‘t Scheld en ‘t Pallieterke.
                    en wie wil er nog een foto zien van de volgende Toyota Prius die in uw straat passeert, of een C220d waarvan er meer rond rijden dan dat het VB leden heeft.

Als het nu nog niet duidelijk is: TRAP het AF!

Comment

• Das een e 220 all terrein superzeldzaam

Als het u niet bevalt, bil het zelf af, scatlover

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Das een e 220 all terrein superzeldzaam

Als het u niet bevalt, bil het zelf af, scatlover

Ge moet de zaken niet omdraaien hé. Jij bent hier afgekomen met een nick die als tweede betekenis heeft: Te dom om te helpen donderen, en de eerste die het woord Scat gebruikt heeft was jij. I hate it.

Zeldzaam of niet, die auto is banaal en lelijk. Niemand zit daar op te wachten.

Comment

• Scatlover Tommie

Comment

Scatlover Tommie

Nog eens, de term kwam van jou.
                            Pak uw pillekes en ga slapen.

Comment

Scatlover Tommie

Als er hier één schijter zit, ben jij het wel.

Comment

• Is er hier iemand eigenaar van een model 3 facelift long range met achterwielaandrijving? Diegene met 702km wltp rijbereik. Hoeveel werkelijke kilometers halen jullie daaruit op de snelweg in de zomer en winter?
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Is er hier iemand eigenaar van een model 3 facelift long range met achterwielaandrijving? Diegene met 702km wltp rijbereik. Hoeveel werkelijke kilometers halen jullie daaruit op de snelweg in de zomer en winter?
                                  Mijn zoon had die en kwam in de zomer toch kort bij 500 km aan max 120 km/h. Verbruik van ca 150 Wh/km.

Comment

Working...
                                  X