Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Omdat de leugenpers te dom is om te beseffen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Ge hebt gezopen onnozelaar.
    Of er zit stront in ogen en oren.
    Ge bewijst weeral niks…. En ge ondergraaft andere van uw onzinposts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      De spagaat nu, is Iran genoeg lbgtq of haten ze vrouwen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
      Leg het verband met Tesla eens uit….

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Dus hij heeft helemaal nuchter en zonder drugs in zijn lijf die hitlergroet gebracht en staan dansen met een kettingzaag?

Dat maakt het niet minder erg, integendeel.

Comment

• Het is natuurlijk weer de schuld van iemand anders, waar hebben we dat nog gehoord? Mijn gedacht

Elon Musk heeft het hoofd van Tesla voor operaties in Noord-Amerika en Europa ontslagen. Dat meldt het Amerikaanse zakentijdschrift Forbes op basis van interne bronnen. Omead Afshar zou ontslagen zijn door de dalende verkoopcijfers in beide regio's en de afnemende populariteit van het elektrische automerk.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Tja, hij gaat zichzelf niet ontslaan hé.
              Het uur van de waarheid nadert. Als de robotaxi flopt is het over and out met Tesla.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Tja, hij gaat zichzelf niet ontslaan hé.
                Da's waar, maar om het dan dadelijk af te schuiven op iemand anders is natuurlijk gemakkelijk, zeker na zijn eigen belachelijk gedrag.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Tesla werkt in alle stilte aan een update voor de Europese Long Range-versies van zijn Model 3 en Model Y. Die zouden binnenkort uitgerust worden met een nieuwe batterij van LG, goed voor een rijbereik tot 750 km. Worden deze twee modellen daarmee weer aantrekkelijker?

Comment

Working...
                  X