Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
al blij dat je intussen van die dementie en incontinentie bewust bent, heeft nog lang geduurdin de aanloop werd'em in onze staatsgesponsorde pers nog net niet heilig verklaard als superman...daar zijn ze intussen ook wel wakker geworden ze kunnen ons dat beeld niet langer blijven voorliegen, nietwaar
maar om het over die vorige te hebben die toch ook rentfree in jullie hoofd blijft rondspoken
zowet elke opniemaker deze dagen pakt gewoon bad man orange' standpunt over ivm nord stream, de jarenlange onderfinanciering van defensie (remember de navotopen de arrogantie van de eu) en over evt toedreding tot de nato van ex ussr sattelietstaten
(was nu zelf ook niet de grootste fan voor een groot defensiebudget, maar ge komt wel uw gemaakte beloftes na aan zo'n organisatie
het feit dat de eu-volgzame gesponsorde pers nooit als correcte 4de macht heeft gefunctionneerd, maar enkel slaafs de eu-groene (bruine dan wel in duitsland in feite) welle, anti nucleaire waanzin heeft gevolgd...en nooit voor de bevolking ipv de enrgiereuzen en de groenlinkse overheid ging blijven checken en informeren is een bijna onherstelbaar drama nu
heb u vorige keer al herinnerd dat orange man bad vooral onze leiders dom noemde
Watch the German delegation’s response at UNGA when Trump says “Germany will become totally dependent on Russian energy if it does not immediately change cou...
jammer dat het niet om teis maar wel
die reactie van die duitsers, zouden ze het hun vandaag herinneren
kunt de hele speech zien, verstandige mens, zonder autocue of gehakkel
hier waren ze ondertussen bezig over woke-shit als zwarte piet en de 38 genders, puur om de bevolking net als met de plandemie te verdelen en vandaag over de cancelling van mia doornaert
meningen mogen verschillen, nix mis mee, om het op z'n intussen het kwasi onbeduidends knack's te zeggen, wie nooit van mening verandert...
o ja, die video waarin brandon eindelijk tesla zijn krediet gaf, is wel degelijk nieuws
Comment
-
"Uw ploat bleft hange" zei de grote leider. Man, man wat een gezeik alweer op een autoforum
Jij beseft toch dat jij dankzij die 'staatsgesponsorde pers' hier uw verering maar vooral onzin over een 'groot' maffioso kunt komen verkondigen. Ze zullen content zijn bij Autogids
Get a life man!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten"Uw ploat bleft hange" zei de grote leider. Man, man wat een gezeik alweer op een autoforum
Jij beseft toch dat jij dankzij die 'staatsgesponsorde pers' hier uw verering maar vooral onzin over een 'groot' maffioso kunt komen verkondigen. Ze zullen content zijn bij Autogids
Get a life man!
Comment
-
PANASONIC HEEFT NIEUWE BATTERIJ DIE TESLA GOEDKOPER KAN MAKEN
SLEUTEL TOT DE MODEL 2?
Techbedrijf en batterijproducent Panasonic start in april 2023 met de productie van nieuwe '4680'-batterijen voor elektrische auto's. Panasonic wil de nieuwe accu's onder meer aan Tesla verkopen. Voor Tesla zijn ze de sleutel tot de komst van een nieuw model dat fors goedkoper moet worden dan de Model 3.
Tesla sprak in 2020 al over de komst van een nieuw model dat een stap onder de Model 3 moet komen te staan en dat in prijs een stuk bereikbaarder moet zijn dan die al immens populaire EV. Tesla-topman Elon Musk gaf destijds een indicatieprijs op van $25.000, zo'n 22 mille, voor het model. Die nieuwe kleinere en vooral goedkopere Tesla kan alleen het levenslicht zien als de productiekosten laag kunnen blijven. Daarvoor kijkt Tesla onder meer naar productie in China, maar ook naar nieuwe accutechnologie. Begin 2023 zou accuproducent Panasonic met die technologie de geboorte van de 'baby-Tesla' mogelijk kunnen maken.
Panasonic-topman Kazuo Tadanobu zegt in een interview met Bloomberg dat het bedrijf in april 2023 nieuwe batterijen in productie neemt die hoewel ze minder cellen hebben meer capaciteit leveren. Het bedrijf is voornemens die nieuwe batterijen ook aan Tesla te leveren. Tesla heeft overigens zelf ook 4680-batterijen in productie. Panasonic wil de nieuwe batterijen onder meer in thuisland Japan bouwen, maar overweegt volgens Bloomberg ook het opzetten van een productiefaciliteit in de Verenigde Staten.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De 'fake news' press had eerst beter wat Russisch geleerd alvorens 'Elona' in het belachelijke te trekken want dan hadden ze geweten dat dit te maken heeft met de Russische grammatica
In het Pools en Russisch ben ik in een bepaalde zinsbouw ook Jocara. Komt dan gewoon een 'a' bij zodat het soms lijkt dat de naam vrouwelijk wordt. Putin gaat er eens goed mee lachen
Van journalistiek niveau gesproken, a la PallieteraEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Elon Musk en Tsjetsjeense dictator vechten hun eigen oorlog uit: “Poetin zou je verrot slaan”
Terwijl de oorlog in Oekraïne doorgaat, mengt ook Elon Musk zich in de debatten. De techmiljardair daagt Vladimir Poetin op Twitter uit tot een gevecht van man tot man, met als inzet Oekraïne. Die provocatie blijft niet onbeantwoord. De Tsjetsjeense dictator Ramzan Kadyrov (45) zegt dat Poetin de “verwijfde ‘Elona’ Musk verrot zal slaan”.
Pas maar op want dit is den baas van de autogids
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Toch komt die fout uit een slechte vertaling.
Weet niet wie jij bedoelt maar ik denk niet dat roddelblad HLN tot Produpress behoort.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJa jocar , ge hebt gelijk en de context zal ook fout vertaald zijn
Produpress is ook geen gesponsorde regimepers, dus wat is het probleem… wil je dat ik toestemming kom vragen om wat te posten?
Comment
-
als er wat is dat niet door de beugel kan is het aan de beheerder of de mods om in te grijpen, het is niet omdat je met iets niet akkoord gaat dat het geen recht heeft, of je reageert erop en het maakt me niet uit dat je dan probeert me dan mss belachelijk te maken en jezelf wijzer dan dit boerreke te voelen, no prob, of je zwijgt gewoon en je negeert het, loopt het gezever ook het snelst af...das een forum
maar de 'kwaliteitsbewaking' van het forum is niet uw job
ge moogt gerust gaan lobbyen om me het zwijgen op te leggen, waar daar zinspeel je toch telkens op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals er wat is dat niet door de beugel kan is het aan de beheerder of de mods om in te grijpen, het is niet omdat je met iets niet akkoord gaat dat het geen recht heeft, of je reageert erop en het maakt me niet uit dat je dan probeert me dan mss belachelijk te maken en jezelf wijzer dan dit boerreke te voelen, no prob, of je zwijgt gewoon en je negeert het, loopt het gezever ook het snelst af...das een forum
maar de 'kwaliteitsbewaking' van het forum is niet uw job
ge moogt gerust gaan lobbyen om me het zwijgen op te leggen, waar daar zinspeel je toch telkens op
Ik herinner mij niet dat ik jou ooit heb proberen belachelijk te maken, laat staan een boerke te vinden. Integendeel, ik heb jou altijd zeer gerespecteerd met uw vlotte humor, autokennis en leuke verhalen maar de laatste pakweg 2 jaar herken ik jou niet meer. Misschien de coronacrisis, geen idee.
En om jouw mening niet in de autotopics te moeten verkondigen, dat gaat hier ook op andere plaatsen hé.
Hier is trouwens geen 'kwaliteitsbewaking'. Daarom dat ik het mij wat aantrek. Voor die paar members nog moet ik het niet doen maar de bezoekers doen het wel nog altijd goed.
Comment
-
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment