Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Hoe relatief alles is, en doodgezwegen in de leugenpers…zowel in de eu, China als us…was de y in maart, en wrs dus voor de rest van 25 de best verkochte ev…ondanks de massale media-campagnes

Hij doet het niet goed, maar de rest slechter

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Alleen zakt de verkoop van Tesla, en de rest stijgt.

Comment

• y zal voor de rest van het jaar nr 1 blijven, 3 in de eu nr 2

Comment

• De doorbraak van elektrische auto’s in Europa lijkt eindelijk een feit. In het eerste kwartaal van dit jaar was één op de zes nieuw verkochte auto’s een volledig elektrische. Opvallend is ook dat VW op de Europese automarkt Tesla van de troon stoot.

Comment

• sprak over maart en vanaf dan verder
          de rest is oud nieuws

Comment

y zal voor de rest van het jaar nr 1 blijven, 3 in de eu nr 2
            Dat is ook het enigste model wat ze verkopen….

2025 (Q1): Volkswagen and BMW were the top-selling electric car brands in Germany with the VW ID7 and ID4 the best-selling BEV models.

maar in Duitsland staan alvast de id4 en de id7 hoger….

Je blijft fake nieuws verspreiden zeveraar.

Comment

• Dat Tesla marktaandeel verliest, wil nog niet zeggen dat het merk kansloos is geworden op de Europese automarkt. Integendeel, hoewel het aantal kentekenregistraties van de Tesla Model Y in het eerste kwartaal halveerde, bleef dit nog steeds de meest verkochte elektrische auto. En ook de tweede plek in de ranglijst van meest verkochte EV’s wordt bezet door een Tesla: de Model 3. De top 5 van populairste elektrische auto’s in Europa bestaat verder uit respectievelijk de Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.7 en Kia EV3.​

Comment

Dat Tesla marktaandeel verliest, wil nog niet zeggen dat het merk kansloos is geworden op de Europese automarkt. Integendeel, hoewel het aantal kentekenregistraties van de Tesla Model Y in het eerste kwartaal halveerde, bleef dit nog steeds de meest verkochte elektrische auto. En ook de tweede plek in de ranglijst van meest verkochte EV’s wordt bezet door een Tesla: de Model 3. De top 5 van populairste elektrische auto’s in Europa bestaat verder uit respectievelijk de Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.7 en Kia EV3.​
                In een markt die pijlsnel stijgt zelf uw verkopen zien dalen is niet slecht, dat is HEEL slecht.
                Winst zakt, en er worden alleen maar beloftes gemaakt, als die niet ingelost worden gaat het heel slecht. (robottaxi, Model 2?)

En vergeet niet dat de leveringen van Q1 besteld werden in Q4 2024, en toen was Trump nog niet neergedaald uit de hel naar het oval office met Musk als knecht.

Waarom rij je niet met zo'n Musk mobiel trouwens? Volgens jou toch het beste sinds gesneden brood?

Comment

• geen coast functie en dat zou nu in theorie perfect kunnen, dat blijft de grootste reden, ik wil echt die rust

Comment

geen coast functie en dat zou nu in theorie perfect kunnen, dat blijft de grootste reden, ik wil echt die rust
                    Dat kost U 5 minuten gewenning ... als je een beetje kan rijden natuurlijk.

Comment

• Prijzig begot, maar het geld meer dan waard

https://www.destickerman.nl/product/...esla-stickers/
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Je ziet ze niet en je maakt je ook belachelijk

Ivm de juiste kant van de geschiedenis

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Hahaha, over de juiste kant van de geschiedenis gesproken. Hierzie en ook nog on topic.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• En over belachelijk maken? Hoe voelt het eigenlijk om zo'n autoforum naar de kloten te helpen?

Comment

• als er mensen vertrokken stuurde ik ze steeds dm....kreeg elke keer terug dat ze het beu waren dicussies op de man werden gespeeld ipv over het onderwerp

jij hebt hier anders ook wel wat valabelen buiten getreiterd

Comment

als er mensen vertrokken stuurde ik ze steeds dm....kreeg elke keer terug dat ze het beu waren dicussies op de man werden gespeeld ipv over het onderwerp

jij hebt hier anders ook wel wat valabelen buiten getreiterd
                                  Ik zal maar niet schrijven welke en hoeveel PM en appjes ik ontvangen heb over jouw gedrag hier. Ik ben daardoor al 2 keer opnieuw begonnen met posten, maar ik heb door dat verachtelijk respectloos gedrag van jou daar al lang spijt van

De onderwerpen waar jij steeds opnieuw in elk willekeurig topic over begon hadden niks met auto's te maken maar met fascisme, logisch dat men dan tenslotte op de man begint te spelen

Nu graag de namen van de valabelen die ik buiten getreiterd heb????

Comment

• heel vergeetachtig in namen, dementia...en nu staan ze als 'gast'

er was even de trump draad, ik stel voor om iets soortgelijks terug te openen, om daar iets wat beter ten gronde te uit te spreken, we zouden hier onderling uit moeten geraken
                                    het ligt hier niet aan bandbreedte, we hebben een kompleet subforum waar over alles kan geklapt worden...maar er mocht op een geven moment niemand meer binnen, ik had dat graag open gezien voor iedereen

Comment

• Ik heb hier juist niemand weggejaagd, paar keer discussies gehad maar toch heel weinig in 17 jaar en vooral dan nog over mijn Mercedes stealers probleem. Dat is uit eigen ervaring en heeft mij erg gefrustreerd (zeker nadat ze ook nog mijn nieuwe auto beschadigden) maar heeft wel met auto's te maken.

Voor de rest heb ik altijd geprobeerd mijn best te doen met info, ervaringen enz en vooral met alles een beetje netjes te houden (zie feedback). Ondertussen is dat allemaal onmogelijk geworden door het wanbeleid van AW en AG door de jaren heen. Daarom heb ik de job van moderator ook nooit aanvaard, zonder degelijke back-up ben ik daar wijselijk niet aan begonnen. Je ziet ondertussen trouwens wat er van de tientallen moderators is gekomen, er zijn er zelfs geen meer.

Comment

• er was alvast een zekere professor, iemand van wie we enorm veel hadden kunnen opsteken en ev en enrgielover

ook u hebben ze goed proberen buiten te treiteren, heb nog m'n handen voor jou in't vuur gestoken

Comment

• Geen idee, het is altijd mogelijk dat ik verwaande members met een groot ego en een dikke nek er wel eens doorgetrokken heb. Dat is een aangeboren allergie van mij

In de tijd van de splitsing (2012?) hebben ze mij hier idd goed getreiterd omdat ik mij als enige bleef inzetten om dit forum niet te verlaten en omdat ze het hier zo snel mogelijk kapot wilden hebben.
                                          Ik herinner mij nog goed dat ze mij in de Underground kwamen uitlachen en beledigen, hun namen zitten nog goed in mijn kop. De meesten daarvan zitten zelfs nu niet meer op AM.

Nuja, dat is mij dan toch goed gelukt destijds want er zijn verschillende leden teruggekeerd en het heeft nog jaren goed gegaan. Helaas voorbij nu

Comment

Working...
                                          X