Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Shit zeg, heb zo'n boom in uwen auto

Comment

• Eerste vergelijkingen met de E46:

- de rempedaal staat iets hoger (dichter dan de gas) en reageert sneller, de dosering is ff wennen
        - Motor is opvallend stiller!
        - Motor heeft minder last van turbogat. De E46 was niet echt goed onder de 2000toeren (als je in een file ofzo wilt hernemen) Deze duidelijk wel. Hoge regionen heb ik nog niet opgezocht, eerst wat inrijden.
        - Stuurtje is lekker dik!
        - Pook ligt ook heel wat beter in de hand
        - Vitessebak schakelt wel heel wat stroever, maar wss ligt dat aan de nieuwheid
        - Lendensteunverstelling is zalig zeker omdat ik normale sportstoelen te breed vind.
        - Audio is er op vooruitgegaan (was standaard in de E46)
        - Comfort is gelijkaardig
        - Vooraan staat ie te hoog
        - Achteraan staat ie te smal
        - Velgen mochten maatje groter
        -

Comment

• Knap simoni!!!

Comment

• Knap maar waarom geen navi genomen ?

Comment

• Vorige kar

Comment

• Comment

• ivm die boite, ik heb al redelijk wat E36's, E46's en E9x gereden en 't lijkt dat met elke generatie het schakelen stroever verloopt..

precies en trefzeker, dat wel. ook geen enkel probleem om snel te schakelen enzo

mooi bak btw!

Comment

• zeer knappe kleurencombinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Knap maar waarom geen navi genomen ?
                      Omdat ie dat niet nodig heeft (altijd zelfde route) en we hebben een losse moest et nodig zijn. Bovendien vindt m'n pa die extra bult niet mooi. (en duur voor iets wat ie niet gebruikt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Omdat ie dat niet nodig heeft (altijd zelfde route) en we hebben een losse moest et nodig zijn. Bovendien vindt m'n pa die extra bult niet mooi. (en duur voor iets wat ie niet gebruikt)
                        ah ok .

Voor de rest prachtig interieur .

Comment

• Eigenlijk was de vorige mooier, vind ik. E46 Coupé (op zich) blijft subliem mooie kar; oké is nu al wat ouder en imago wordt steeds negatiever door de opkoopactie van de Roemenen, en zo, maar...

Maar de nieuwe is ook zalig. Kleurencombinatie is wat mij betreft perfect : groen, chrome, bruin, hout. Prachtig. Velgen zijn iets minder m'n ding, maar blijft wel mooi en ze onderstrepen het klassieke karekter. Knap.

Veel plezier ermee, Pamoni & offspring !

Comment

• Die kleur is echt moeilijk om deftig op camera vast te leggen. Als je die in 't echt ziet valt dat groen meer op. Maar op foto ziet 't er altijd wat blauwer/donkerder uit. Goed weer zal al wat helpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Eigenlijk was de vorige mooier, vind ik. E46 Coupé (op zich) blijft subliem mooie kar; oké is nu al wat ouder en imago wordt steeds negatiever door de opkoopactie van de Roemenen, en zo, maar...

Maar de nieuwe is ook zalig. Kleurencombinatie is wat mij betreft perfect : groen, chrome, bruin, hout. Prachtig. Velgen zijn iets minder m'n ding, maar blijft wel mooi en ze onderstrepen het klassieke karekter. Knap.

Veel plezier ermee, Pamoni & offspring !
                              Ik vind de vorige ook mooier, en m'n pa ook
                              Ie zei 't zelf in de garage, of ze niet nog es dezelfde hadden staan. Maar ja, der zat nu eenmaal niets anders op. Zal em toch missen
                              Velgen vind ik veel beter als verwacht, was er ook niet echt voor te vinden in't boekske, maar als je ze ziet klopt het plaatje wel. Vind ik.

Comment

• Nummer plaat nu is trouwens AW

Comment

• Knappe kar simoni!!

driften van't weekend?

Comment

• Ha, zeg me waar, ik kom af. Sneeuw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ha, zeg me waar, ik kom af. Sneeuw.
                                      zaterdagavond... klaat je nog iets weten!

Comment

• Oei, zaterdagavond. Weet niet of dat lukt. Als we dat koppelen aan "we gaan er eentje drinken", dan komt R misschien mee en dan lukt dat misschien nog wel.

Vogel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          zaterdagavond... klaat je nog iets weten!
                                          Oké! maar ik zal wel moeten passagieren vrees ik

Comment

Working...
                                          X