Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Vandaag een uurtje met deze 118i gereden.
    Wat een zielige motor zeg, krijg je gewoon geen schwung in
    Verder wel een aangename auto.

Knappe car, maar lelijk met de kap erop.

Ik veronderstel dat de achterbank niet echt bruikbaar is voor een volwassene?

Comment

• 9,3 naar 100 is mss niet super snel, maar toch zeker niet traag te noemen. Mensen zijn gewoon veel te veel die punch van een TDI gewoon en het luie rijden, waardoor ze 't valse gevoel krijgen niet vooruit te gaan.

118i van Olivierooo is ongeveer even rap als m'n A3, maar totaal een andere rijgevoel.

Comment

• De 1 is geleverd.
        Vrijdag gaan we hem ophalen
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Weet je ook het merk van velg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            9,3 naar 100 is mss niet super snel, maar toch zeker niet traag te noemen. Mensen zijn gewoon veel te veel die punch van een TDI gewoon en het luie rijden, waardoor ze 't valse gevoel krijgen niet vooruit te gaan.

118i van Olivierooo is ongeveer even rap als m'n A3, maar totaal een andere rijgevoel.
            Mja, daar kan je gelijk in hebben. Ik vond het echt een luie motor, maar ja, hij had nog maar 450km op de teller, zal nog wa moeten loskomen zeker?

Boordcomputer zet wel aan tot traag en zuinig rijden. Terwijl ik in derde zat, werd me constant aangewezen naar 5e te schakelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

En ik maar wachten achter een topic zeg ...

Mooie auto Mooier kleur dan de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Mja, daar kan je gelijk in hebben. Ik vond het echt een luie motor, maar ja, hij had nog maar 450km op de teller, zal nog wa moeten loskomen zeker?

Boordcomputer zet wel aan tot traag en zuinig rijden. Terwijl ik in derde zat, werd me constant aangewezen naar 5e te schakelen
                Ik veronderstel dat je toch wel heeltijd met die kar hebt zitten driften? Dat doen immers alle echte bmw-eigenaars.

Kvind het eigenlijk maar een bagger spel, gelijk hij daar staat

Dan veel liever de mooie coupé

Comment

• Ik ben zwaar fan van benzinemotoren. Diesel stinkt en naft gaat lekker hoog in toeren en maakt een zalig geluid. Ik zou van plan zijn om mijn volgende ook een naft te kopen (tenzij ik super veel km zou afleggen per jaar). Maar de laatste tijd (zeker met die nieuwe diesels) heb ik het gevoel dat het toch toffer rijden is met een iets snellere diesel dan een benzine in onze streken? Wat vinden jullie ervan? Ik kan niet vgl want ik heb enkel met een 318is, 320i en 730i gereden.

Comment

• Benzine is zowiezo leuker, diesel komt gewoon goedkoper uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Kvind het eigenlijk maar een bagger spel, gelijk hij daar staat
                      Het kan nog erger. Op de zwijnaardesteenweg in Gent zie ik geregeld eentje staan met wieldoppen. Echt geen zicht...

Comment

• Voor de snelheid moet je geen naft kopen, integendeel bijna.

Maar met een naft in de toeren gaan geen diesel kan daar tegenop.

Comment

• Ok In dat toeren gaan is idd een enorm pluspunt. Maar VOEL je weldegelijk dat het snel gaat zoals bij de diesels. (Laat ons zeggen dat het vanaf een 325d een fikse duw in de rug geeft?) Begin je ook al zo een gevoel te krijgen (duw in de rug..) vanaf 325i-330i? (335i uiteraard wel door zijn grote koppel ^^) (zeg gerust als ik aan het zagen ben , kheb een vervelende dag achter de rug )
                          Last edited by mysticwizard; 20/10/2008, 20:50.

Comment

• Om écht een duw in de rug te krijgen heb je al een vrij zware benzine nodig denk ik. Bij een 'gewone' snelle naft zoals een Clio RS met weinig koppel heb je niet zozeer een duw in de rug omdat de snelheidsopbouw gewoon veel meer lineair is, maar het geluid doet ook wel veel om toch dat snelheidsgevoel te versterken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              denk iforged
                              Last edited by ; 20/10/2008, 21:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                denk iforged
                                Ik denk dat pmmeke gelijk heeft.

Ze lijken ook op Hamann, maar dat zijn ze niet...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Aangezien ik geen topic kan aanmaken in "Mijn duitse auto" post ik hier maar wat foto's.

Hoe rijdt dat in vergelijking met de M5 ?
                                  Wel knappe wagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                    Voor de snelheid moet je geen naft kopen, integendeel bijna.
                                    Kunde dat eens verklaren? Want ik lees dat alsof je zegt dat een diesel sneller is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      Hoe rijdt dat in vergelijking met de M5 ?
                                      Wel knappe wagen..
                                      Thanks, het gaat nog altijd goed vooruit. Maar natuurlijk iets luier als de M5 hé. Eigenlijk een totaal andere wagen als de M5. De M5 was bruut, luid, snel enz enz. Terwijl deze zacht en comfi rijdt niet zo luid is en niet héél snel is maar toch vlot genoeg.

Comment

• Op een Frans forum werd onderstaande foto getoond. Het betreft hier een Belgische E93 320i. Speciaal zijn de pijltjes van de richtingaanwijzers en de afwezigheid van een boordcomputer.

Wat is de reden van deze manier van aanwezigheid van de pijltjes voor de richtingaanwijzers?

Ik had dit ook nog niet gezien...

Last edited by BMWMB; 20/10/2008, 22:44.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een M3 met een automaat?

Bestaat blijkbaar in cabrio, maar volgens mij klopt de rest dan nog niet?
                                          Last edited by ; 20/10/2008, 22:26.

Comment

Working...
                                          X