Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Koopje

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De kempense heuvelrug loopt duidelijk door Vosselaar.

Comment

• ind velgen te groot, z3 coupe max. 18 inch anders foute verhoudingen. Voor de rest mooie wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Bij Soundstorm in mijn garage Bij intresse moet ge maar PM sturen.

Mijn RM's zijn nog niet af, is al een hele tijd eigenlijk zo, die boutjes moeten nog altijd toekomen. Zijn wat zoals RS maar dan 2delig.

En ja, die boutjes zijn wat lastiger voor kuiswerk, daarom dat ge mij nooit veel met die velgen gaat zien rijden ook

205 op 7j is idd wat een dikke band, 195 is infeite het max.

En je vind vooral 14" Hartge's? Want die zie ik ni zoveel, hoeveel vragen ze zoal gemiddeld? En weet je soms wat ze effectief krijgen? Niet dat ik de mijne wil verkopen, maar altijd leuk om de waarde te weten. Denk wel dat ik de mijne zowiezo niet teveel betaald heb.
        Okej, maar da polieren zal nog niet voor direct zijn want eerste nieuwe velgen en carroserie in orde maken, maar alst zover is latek je zeker iets weten
        Uim hartge velgen; tlaagste wat ik al tegen gekomen ben is rond de 100 eur voor een 15 inch in slechte staat. In matige staat tussen 200 en 250 eur en ik topconditie tussen 250 en 350. Ik heb het hier dan wel over de gewone hartge velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Mja maar toch, al die commotie die daar rond geweest is, is wel wat overroepen denk ik, als je dat een weekje gebruikt ben je dat al wel gewoon veronderstel ik.

Bij mijn makker zijn nieuwe S-klasse is het ook maar slecht gemaakt vind ik.
          Toen ik die I-drive voor het eerst gebruikte had ik echt geen waw gevoel eigenlijk.
          Geef mij maar zoals vroeger de hele resem knopjes op het dashboard. Het geeft s'nachts een mooi effect aan je console en het gaat nauwelijks kapot.

Hoeveel BMW's er in de garage binnenstaan voor problemen met hun I-drive...
          Om over na te denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            En kan mss nog eens 100x sneller stukgaan

BMW

Nee, serieus ik kan beter zwijgen want heb totaal geen ervaring met nieuwe BMW's. Bij mij is voorlopig nog niets stuk geweest. Enkel dat soms dat klote-alarm zomaar afgaat, heb wel een oplossing: 2x sluiten en interieursensor valt uit...

Heb dat ook gehad. Het is de sensor van de motorkap die stuk is, gewoon afkoppelen
            en het is opgelost. (zit aan de linker kant bij de microfilter)

Comment

• Misschien een domme vraag maar wat is in feite het verschil tussen een E46 320ci en een E46 323ci aangezien ze allebei 170 pk hebben?
              Betrouwbare motor?
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Misschien een domme vraag maar wat is in feite het verschil tussen een E46 320ci en een E46 323ci aangezien ze allebei 170 pk hebben?
                Andere motor.

320ci = 2.2
                323ci = 2.5

Comment

• Ge hebt ook E46 320Ci met 2-liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ge hebt ook E46 320Ci met 2-liter.
                    Maar die heeft geen 170 pk, toch?

Comment

• Op dit eigenste moment voor de eerste keer met een RWD in de regen onderweg!

Nu dat ik dat zo lees....mss best eerst eens zonder laptop proberen.

Comment

Ge hebt ook E46 320Ci met 2-liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Op dit eigenste moment voor de eerste keer met een RWD in de regen onderweg!

Nu dat ik dat zo lees....mss best eerst eens zonder laptop proberen.
                          denk aan die M5 die je in CH hebt gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                            Maar die heeft geen 170 pk, toch?
                            Ah ja, nee, da's juist. Goe gezien!

Comment

• jammer van de automaat, klinkt anders wel erg goed..

335i met Bastuck

Comment

• Bastuck altijd mooie diepe sounds en roffels, maar die dingen hangen chronisch scheef. Een recht hangende Bastuck = een replica !

Comment

• haha echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    jammer van de automaat, klinkt anders wel erg goed..

335i met Bastuck

http://www.youtube.com/watch?v=WlKpW...eature=related
                                    Eerlijk?

Ik zou me schamen. Veels te luid. Klinkt als Izmir uit de Sleepstraat met z'n E36 325i fully E46-M3-looks.

Overlaatst een witte 335i coupé in Roeselare horen rijden, maakte een kabaal van jewelste, echt SUPERluid, en 'ie haf nauwelijks gas. Daarmee wilt ge toch ni gezien worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      haha echt?
                                      Ja, vaak toch. Geen idee of dat al verbeterd is, volg dat niet meer zo.

Comment

Eerlijk?

Ik zou me schamen. Veels te luid. Klinkt als Izmir uit de Sleepstraat met z'n E36 325i fully E46-M3-looks.

Overlaatst een witte 335i coupé in Roeselare horen rijden, maakte een kabaal van jewelste, echt SUPERluid, en 'ie haf nauwelijks gas. Daarmee wilt ge toch ni gezien worden?
                                        ma allez, da is toch niet zo luid

je wordt oud!

Comment

• Dat stationaire gebrom past niet. En natuurlijk mag de loudness wel wat in verhouding staan met de kracht die erin schuilgaat.

Comment

Working...
                                          X