Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Het enige dat ik te doen vind, en eventueel zelf zou doen moest ik het hebben is de CSL koffer op een "gewone" E46 M3. Bumper zou ik zo laten, maar dan moet die motorisch ook aangepast worden
De spiegeltjes mogen ook nog, zijn echt veel knapper dan de gewone, maar die CSL voorbumper op een normaal model klopt toch niet :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenProficiat. Heb je al foto's?
Comment
-
Knappe kont. De voorkant kan er ook nog mee door.
Edit:
Ik had het over die X1 Concept.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenFacelift van de E90 maakt er zowaar nog een kanppe wagen van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNieuw navigatiesysteem voor de 1? Niet meer uitklapbaar?
Business is nu de oude Professional, dus ook mét kaart, en uitklapbaar scherm.
De nieuwe Professional heeft een groter scherm, is niet meer inklapbaar en heeft de nieuwe iDrive met bijbehorende software.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten+ sound
+ E39
- verbruik
- gaat niet vooruit
't is een zescilinder, maar daar is alles ook mee gezegd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, sportpakket is nageplaatst, net zoals het logo dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenYep.
Business is nu de oude Professional, dus ook mét kaart, en uitklapbaar scherm.
De nieuwe Professional heeft een groter scherm, is niet meer inklapbaar en heeft de nieuwe iDrive met bijbehorende software.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichtenbij sommige auto's (ook de deze) past wit nog mas soms da mensen ne witte auto kopen BAH!
Comment
Comment