Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten

wat een waanzinnig knappe kar!!! Alleen die onnozele dakspoiler verneukt het een beetje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten

M onderdelen op een niet M vind ik toch niet echt het van het. Wagen komt echt marginaal over eigenlijk, je ziet direct dat er iets niet klopt.

Het enige dat ik te doen vind, en eventueel zelf zou doen moest ik het hebben is de CSL koffer op een "gewone" E46 M3. Bumper zou ik zo laten, maar dan moet die motorisch ook aangepast worden

De spiegeltjes mogen ook nog, zijn echt veel knapper dan de gewone, maar die CSL voorbumper op een normaal model klopt toch niet :s
      Last edited by ; 04/10/2008, 13:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Proficiat. Heb je al foto's?
        thx, nog geen foto's genomen.

Comment

• Comment

• Comment

• We've got a winner, BMW X1
              dit is bijna even lelijk als een fiat multipla

Comment

• Knappe kont. De voorkant kan er ook nog mee door.

Edit:
                Ik had het over die X1 Concept.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Facelift van de E90 maakt er zowaar nog een kanppe wagen van.

Comment

• Nieuw navigatiesysteem voor de 1? Niet meer uitklapbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Facelift van de E90 maakt er zowaar nog een kanppe wagen van.
                        wat een velg, hoogte en spoorbreedte met een auto al niet kan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Nieuw navigatiesysteem voor de 1? Niet meer uitklapbaar?
                          Yep.

Business is nu de oude Professional, dus ook mét kaart, en uitklapbaar scherm.

De nieuwe Professional heeft een groter scherm, is niet meer inklapbaar en heeft de nieuwe iDrive met bijbehorende software.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                            + sound
                            + E39
                            - verbruik
                            - gaat niet vooruit

't is een zescilinder, maar daar is alles ook mee gezegd...
                            'k peins dat dat de traagste BM's zijn, 520d/520i's, en als ze met automaat zijn zekers

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Idd, sportpakket is nageplaatst, net zoals het logo dus.
                                aja want hij heeft een M sportpakket! dat is zo immitatie achtig ben er nit zo voor en zeker niet bij een 520d da is zo kwil wel ma ik kan nie! ma op een 550i is dat dan wel een beetje anders! kleur is mooi voor vrouwen en niet mooi voor een immitatie M!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Yep.

Business is nu de oude Professional, dus ook mét kaart, en uitklapbaar scherm.

De nieuwe Professional heeft een groter scherm, is niet meer inklapbaar en heeft de nieuwe iDrive met bijbehorende software.
                                  ja alss je je auto configureert dan zie je dat ook vind ik toch een beetje spijtig vond die inklappende net zo speciaal iv vergelijking met andere BMW's (buiten de X3)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

wow da is echt UBER lelijk!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

bij sommige auto's (ook de deze) past wit nog mas soms da mensen ne witte auto kopen BAH!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Eummmm... heeft iemand de film A2 Raecer al gezien daar doet ne mega schoone M3 in mee ne gele!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                          bij sommige auto's (ook de deze) past wit nog mas soms da mensen ne witte auto kopen BAH!
                                          Op deze auto past imo wit helemaal niet

Comment

Working...
                                          X