Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nog paar hong kong pics
Comment
-
-
[quote=dave72;2948799]Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten.....Zo een zou ik nog wel leggen moest ik mij ooit nen e92 kopen. Sportief maar niet TE. Hoe noemt deze velg ook alweer en hoeveel kost het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenBmw M5'je, vorige generatie in hasselt gezien, maar het blijft toch wel een brute bak
Ik zei zo héél luid, o.O M5En die begint ineens te revven
in combo met jaguar xk 4.2l en porsche 996
Foto's zijn van gsm dus slecht...en ook qua positie is het bagger door de weinige shoptijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtentoerke vindt die zeker het einde
neen hoor , maar ik dacht dat ik die nr plaat herkende en dat het 1 van het forum was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Die Z3 z'n uitlaat is er wel serieus over.
Comment
-
Ik zie wel dat de nieuwe 740i de 3liter twin-turbo is die ook momenteel in de 3 ligt. De nieuwe heeft wel een 20pk meer op papier, wanneer zou deze in de 3 serie komen te liggen? Zouden ze die niet gewoon "stil" vervangen in de 3-serie? Lijkt me toch het gemakkelijkste voor BMW? Het is toch dezelfde motor...
Comment
-
[quote=mysticwizard;2949266]Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichtenprachtige velgZo een zou ik nog wel leggen moest ik mij ooit nen e92 kopen. Sportief maar niet TE. Hoe noemt deze velg ook alweer en hoeveel kost het?
Comment
Comment