Gewoon verlaagd.. Dan gebeurd dat is toch vaak?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten1500 € dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenPmmeke, welke kleur heeft die donkere 3 coupé ? Zit er een groene schijn in die lak ?
Zoja =, gimme ! Zeker in combinatie met Terra. Ik hoop dat ze bij de facelift tiefgrün combineerbaar maken met het M-pack.
Toch gTa ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
verbruik 7 liter, ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkom ik net in mijn stamkroeg, blijkt die 120d van een kaffeemaat te zijn
verbruik 7 liter, ed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ben daarnet nog door je straat gereden Bobo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwas het in dit topic dat er zo'n foto stond dan een 3 serie e91 touring met vette velgen en zo'n swiss plaathouder? ik zoek daar nu al zo lang naar maar zelfs op ebay vind ik niks
been there done that. Conclusie: dat bestaat ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
been there done that. Conclusie: dat bestaat ook niet.
jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
jammer
't deze die je bedoeld, right?
feit is: die logo's staan altijd vast op zwitserse platen. En als je goed kijkt zie je ook dat dat hier het geval is, dit is een dunne plaathouder waar de plaat net inklikt waardoor het lijkt alsof die logo's op de plaathouder staan.
Ik heb me er ook door laten beetnemen, en gezocht. Als je dat wil moet je er zelf eentje maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
't deze die je bedoeld, right?
feit is: die logo's staan altijd vast op zwitserse platen. En als je goed kijkt zie je ook dat dat hier het geval is, dit is een dunne plaathouder waar de plaat net inklikt waardoor het lijkt alsof die logo's op de plaathouder staan.
Ik heb me er ook door laten beetnemen, en gezocht. Als je dat wil moet je er zelf eentje maken
danku
merci voor je uitleg, ik wil sowieso iets leuk doen met mijn achterste nummerplaathouder want nu vind ik het niet zo heel erg mooi met die chromé blanco houder.. opgevuld zou mooier zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenjp dat is hem!
danku
merci voor je uitleg, ik wil sowieso iets leuk doen met mijn achterste nummerplaathouder want nu vind ik het niet zo heel erg mooi met die chromé blanco houder.. opgevuld zou mooier zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenals je nog zo'n stickertje moet hebben.... ik heb er nog wel wat over
Comment
Comment