Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Kan je een ipod aansluiten op de AUX ingang via een kabeltje ?
    yep, moet lukken.

Comment

• Vandaag kreeg ik het bericht van een maat van te lezen, waarin vermeld staat dat een dichtingsring op de krukas van zijn 520d lekt en vervangen moet worden. Zijn E60 is amper 3 maand oud en heeft 10.000 km op de teller...

Pfff, hopelijk een alleenstaand geval?

R-M met dezelfde moter in zijn bimmer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Doe die foto weg. Die verpest het hele topic.
        Rustig, hij lacht er maar mee ze

@ Cayenne: Nice Isetta! Idd rete-zeldzaam.

Comment

• Gestripte M5

Comment

• Comment

• Dam wat een lelijke kleur!

Comment

• 't is dan ook niet de bedoeling dat je het stript voor de schoonheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  't is dan ook niet de bedoeling dat je het stript voor de schoonheid.
                  Neen, maar het interieur is wel gespoten, ik kijk dan naar rolkooi etc.

Comment

• De rolkooi is gespoten ja, 't zou nogal uitzien mocht die wit of zwart zijn.

Comment

De rolkooi is gespoten ja, 't zou nogal uitzien mocht die wit of zwart zijn.
                      Waarom niet? Gewoon, metaalkleur? Zou veel beter staan imo

Comment

• metaalkleur met een rood interieur?

Comment

metaalkleur met een rood interieur?
                          Geen rood interieur

Comment

• Vind die M5 wel ferm, maar snap het punt niet goed. Er is toch een M3 als je iets wenbaars wilt? Hoewel, als je iedere generatie M3's op de weegschaal zet, vraag ik mij af of de laatste 2 infeite wel door BMW Motorsport gemaakt zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Vind die M5 wel ferm, maar snap het punt niet goed. Er is toch een M3 als je iets wenbaars wilt? Hoewel, als je iedere generatie M3's op de weegschaal zet, vraag ik mij af of de laatste 2 infeite wel door BMW Motorsport gemaakt zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Vind die M5 wel ferm, maar snap het punt niet goed. Er is toch een M3 als je iets wenbaars wilt? Hoewel, als je iedere generatie M3's op de weegschaal zet, vraag ik mij af of de laatste 2 infeite wel door BMW Motorsport gemaakt zijn
                                Kvind de buitenkleur ook wel ferm en exclusief.
                                Misschien omdat ze absoluut een V10 wilden?
                                Maar dan heb je ook de hartge 3 serie dusja ...
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  Gestripte M5

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Fak zo zalig!

Zou wel 'es specs willen weten. En 't zaligste is dan ook nog z'n kleurencombo. Zelfs 't hout zit nog op z'n dashboard. Culture clash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Zou wel 'es specs willen weten
                                    Wel ja, ik zou willen weten wat het oplevert...

Dat hout vind ik lekker racy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                      Geen rood interieur
                                      Dan moet je al om te beginnen geen rode auto nemen, tenzij je je binnenkant wilt herspuiten -> succes

Comment

• Comment

't is dan ook niet de bedoeling dat je het stript voor de schoonheid.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          De rolkooi is gespoten ja, 't zou nogal uitzien mocht die wit of zwart zijn.
                                          Een rolkooi is dus wel voor de schoonheid?

Comment

Working...
                                          X