Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag kreeg ik het bericht van een maat van te lezen, waarin vermeld staat dat een dichtingsring op de krukas van zijn 520d lekt en vervangen moet worden. Zijn E60 is amper 3 maand oud en heeft 10.000 km op de teller...
Pfff, hopelijk een alleenstaand geval?
R-M met dezelfde moter in zijn bimmer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDoe die foto weg. Die verpest het hele topic.
@ Cayenne: Nice Isetta! Idd rete-zeldzaam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten't is dan ook niet de bedoeling dat je het stript voor de schoonheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe rolkooi is gespoten ja, 't zou nogal uitzien mocht die wit of zwart zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtenmetaalkleur met een rood interieur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenVind die M5 wel ferm, maar snap het punt niet goed. Er is toch een M3 als je iets wenbaars wilt? Hoewel, als je iedere generatie M3's op de weegschaal zet, vraag ik mij af of de laatste 2 infeite wel door BMW Motorsport gemaakt zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenVind die M5 wel ferm, maar snap het punt niet goed. Er is toch een M3 als je iets wenbaars wilt? Hoewel, als je iedere generatie M3's op de weegschaal zet, vraag ik mij af of de laatste 2 infeite wel door BMW Motorsport gemaakt zijn
Misschien omdat ze absoluut een V10 wilden?
Maar dan heb je ook de hartge 3 serie dusja ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenGestripte M5
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
zo zalig!
Zou wel 'es specs willen weten.En 't zaligste is dan ook nog z'n kleurencombo.
Zelfs 't hout zit nog op z'n dashboard. Culture clash.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou wel 'es specs willen weten
Dat hout vind ik lekker racy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenGeen rood interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten't is dan ook niet de bedoeling dat je het stript voor de schoonheid.Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe rolkooi is gespoten ja, 't zou nogal uitzien mocht die wit of zwart zijn.
Comment
Comment