Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echte droomauto!
Foto's zijn spijtig genoeg met gsm getrokken een uurtje geleden.
Had van de binnenkant ook nog een foto getrokken maar door de reflectie is er niet veel op te zien. Die moet toch heeeel veel kosten in Nederland?
Ik heb een vraagje over de opties voor een BMW 3 reeks Touring.
Het gaat namelijk om het verschil tussen de optiecode 441 (standaard rokerspakket) en de optiecode Z50 (het zonder meerprijs te verkrijgen niet-rokerspakket).
De 441 heeft vooraan een sigarenaansteker, met asbak en afsluitklep. Ik heb de aansteker niet nodig en zou liever een groter opbergvakje hebben. Nu heb ik me laten vertellen door verschillende BMW verkopers dat als je de Z50 neemt, je de afsluitklep verliest en gewoon een bakje krijgt. Ook in Bornem zeiden ze dit. Ik heb evenwel net een wagen gezien in de showroom bij een lokale BMW garage en daar staat een 320d die het niet rokerspakket heeft, maar wel een opbergklep...
Ik denk dat die 320d in die showroom wél het rokerspakket heeft dan, heb je het klepje geopend? Zat er een aansteker in? (of voorziening voor aansteker)
Ik heb een vraagje over de opties voor een BMW 3 reeks Touring.
Het gaat namelijk om het verschil tussen de optiecode 441 (standaard rokerspakket) en de optiecode Z50 (het zonder meerprijs te verkrijgen niet-rokerspakket).
De 441 heeft vooraan een sigarenaansteker, met asbak en afsluitklep. Ik heb de aansteker niet nodig en zou liever een groter opbergvakje hebben. Nu heb ik me laten vertellen door verschillende BMW verkopers dat als je de Z50 neemt, je de afsluitklep verliest en gewoon een bakje krijgt. Ook in Bornem zeiden ze dit. Ik heb evenwel net een wagen gezien in de showroom bij een lokale BMW garage en daar staat een 320d die het niet rokerspakket heeft, maar wel een opbergklep...
Kan iemand uitleggen hoe dit juist in mekaar zit?
Groeten van een hopelijk binnenkort BMW driver
Naar mijn mening heb je wel de afdekklep, met daarin een bakje dat dat gehele compartiment vult.
Op deze pagina van de ETK zie je trouwens dat dat grotere bakje (onderdeel nummer 8 is dat) dezelfde rand heeft als het bakje waarin de asbak past (onderdeel nummer 10, asbakje zelf is nummer 11), en dat je dus of het ene, of het andere hebt ... onder zo'n afdekklep.
Maar 100% zeker ben ik niet, met name omdat de verkopers in jouw garage en in Bornem het tegendeel beweren...
Ik denk dat die 320d in die showroom wél het rokerspakket heeft dan, heb je het klepje geopend? Zat er een aansteker in? (of voorziening voor aansteker)
Bedankt voor je reactie, ik ben evenwel zeker dat de wagen in de showroom geen rokerspakket heeft, en wel om 3 redenen:
1) er zit geen sigarenaansteker onder de klep, maar wel een groter bakje
2) op de optielijst staat de code z50 'niet-rokerspakket'
3) vanachter is er geen asbakje
De verkoper dacht dat dit te maken heeft omdat het een Limited Edition Style is of zo, en dat anders het zonder klep was geweest. Ik heb eigenlijk nog nooit een 3 zonder klep gezien , maar zou het toch jammer vinden als ik de wagen zou bestellen met z50 voor groter opbergvakje, maar dan toch een wagen zou krijgen zonder klep.
gTa, je bent bedankt voor de link naar het technisch diagram
Nog iemand die een licht kan werpen op deze zaak?? Ik zou dit ten zeerste op prijs stellen. Hier moet toch iemand zijn die een wagen heeft zonder rokerspakket...
Comment