Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die laatste voor mij graag! Knappere velgjes, geen getinte ruiten, dubbele uitlaat, lager, ...

Pak knapper nog dan de eerste.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Maat van mij heeft voor zijn 18e verjaardag zo een E91 320d M-tech cadeau gekregen een paar jaar geleden.

Le Mans Blauw met 90% getinte ruiten achter

Comment

• Ja fak, zo een standaard E90/91 vind ik écht mottig (vooral door de achterkant) maar dit is andere koek...

Comment

• Donkere achterlichten zijn een must in ieder geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            De 101M in 19" zou ik nog onder m'n eend durven steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Babs II

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                De 101M in 19" zou ik nog onder m'n eend durven steken.
                zijn dat OEM'ers?

hell, wat een lekkere velgen... wat kosten die?

daarvoor zou ik een setje 225M laten staan op de E92

Comment

• Ze kosten veel.

Comment

• Ik zou die velgen toch niet willen proper maken elke week.

Comment

auw

dan toch maar 225M in optie

en voor het verschil kan ik me nog leder gaan halen

Comment

• Iemand van mijn werk schept altijd een beetje op over zijn BMW 5 reeks van 1997 (dat hij zo vlot is - weinig verbruik en na 11 jaar nog kostenloos).. Hij zei dat hij vorige week zelfs een 335d kon bijhouden .
                        De zijne is een 523i maar met 130 kw dus eigenlijk een 525i zegt hij. Maar ik kan nergens info vinden over een 525i uit 1997. Er bestond toen enkel een 2.3i en een 2.8i..

Zo overdreven snel zal die wagen wel niet zijn zeker? Ik schat een 9 a 10 sec naar 100?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                          Iemand van mijn werk schept altijd een beetje op over zijn BMW 5 reeks van 1997 (dat hij zo vlot is - weinig verbruik en na 11 jaar nog kostenloos).. Hij zei dat hij vorige week zelfs een 335d kon bijhouden .
                          De zijne is een 523i maar met 130 kw dus eigenlijk een 525i zegt hij. Maar ik kan nergens info vinden over een 525i uit 1997. Er bestond toen enkel een 2.3i en een 2.8i..

Zo overdreven snel zal die wagen wel niet zijn zeker? Ik schat een 9 a 10 sec naar 100?
                          525tds is sneller dan een 523i ,dat zegt al genoeg é .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Damn idd, en dan nog zo opscheppen

Comment

• Nooit gehoord van een 2.5i van dat model. Zoals je zegt enkel een 2.3 van 163pk dacht ik en de 2.8i die ook in de 7-reeks lag van 193pk.

Laatste ver hetzelfde als onze A8 dus 9-10s moet lukken denk ik.

Comment

• een 523i is eigelijk wel een 2.5i .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    Iemand van mijn werk schept altijd een beetje op over zijn BMW 5 reeks van 1997 (dat hij zo vlot is - weinig verbruik en na 11 jaar nog kostenloos).. Hij zei dat hij vorige week zelfs een 335d kon bijhouden .

Een 523i was verrassend vlot, maar niet "snel". En niet sneller dan een 525tds, zoals Nemo zegt, tenzij je niet kan schakelen.

Maar 130kW? Heeft 'ie 'm getuned dan? Want de 523i had standaard 170pk (ofte 125kW), er is nooit een 177pk 523i geweest. De 525i (die dezelfde 2,5-liter had) leverde 192pk, ofte 141kW.

Anyway, om een 335d bij te houden met een E39 zal je minstens een 540i nodig hebben. 't Is dus eerder een zwanzer, die gast, dan iemand die realiteit vertelt.

Comment

525tds
                                      • 143 pk
                                      • 280 Nm
                                      • 211 km/u
                                      • 0-100 in 10,4s
                                      523i
                                      • 170 pk
                                      • 245 Nm
                                      • 228 km/u
                                      • 0-100 in 8,5s
                                      Stop talking rubbish, son. Wat wél waar is, is dat een 525tds en een 520i (met 2-liter) aan elkaar gewaagd waren. Als de benzine goed werd gereden (tot tegen de limiter), dan liet geen van beide de andere uitlopen. Maar een 523i is te hoog gegrepen voor een 525tds, zeker omdat de meeste "x23i" af fabriek meer vermogen hadden dan de opgegeven 170pk (of 163pk in België maar ze werden zo goed als niet teruggetuned). Ze zaten eerder rond de 177pk (dus 130kW, hey die kerel op xxx z'n werk liegt toch niet ), en de x28i zaten doorgaans rond de 210pk.

Comment

525tds
                                        • 143 pk
                                        • 280 Nm
                                        • 211 km/u
                                        • 0-100 in 10,4s
                                        523i
                                        • 170 pk
                                        • 245 Nm
                                        • 228 km/u
                                        • 0-100 in 8,5s
                                        Stop talking rubbish, son.
                                        Ik had het van horen zeggen van een sjaloeki die beiden heeft gehad .

Comment

Ik had het van horen zeggen van een sjaloeki die beiden heeft gehad .
                                          Jij zou moeten weten dat 99% van wat sjaloekies zeggen, zever is, of overdreven, of opgeklopt.

Comment

Working...
                                          X