Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Springt af na 'n tijdje, ja, maar gewoon 'es sleutel uit- en weer inklikken en verder luisteren.

Lijkt me inderdaad 'n ingebakken beveiliging te zijn, en geen zinlose als je 't mij vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Springt af na 'n tijdje, ja, maar gewoon 'es sleutel uit- en weer inklikken en verder luisteren.

Lijkt me inderdaad 'n ingebakken beveiliging te zijn, en geen zinlose als je 't mij vraagt.
      Navraag bij de verkoper leert me/ons, dat dit idd een manier is om de batterij te sparen, echter, volgens hem kan dit omzeild worden door na de sleutel in het contact te steken 1 maal op de start/stop-knop te duwen, zonder te ontkoppelen, of voor de de automaten, niet op je rempedaal te duwen.
      Ga ik straks even testen.

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Is dat echt zo erg? Kan toch niet...ik heb al uren snoeiharde muziek of TV beluisterd tijdens het kuisen...Springt wel af na een half uurtje ofzo, maar gewoon terug opzetten...
        BMW's hebben wel serieus last van een accu die snel leeg is, wanneer je alles in gang zet zonder de motor te starten.

Comment

• Beste BMW lovers,

Ik weet niet of dit de beste plaats om dit te vragen, maar jullie kwamen bovenaan de search list.

Ik ben op zoek naar een TiefSee blaue BMW 5, liefst in de buurt van Leuven.

Ik sta op het punt om een 5 te kopen, maar over de kleur is er nog discussie met mijn vrouw. Ik wil een TiefSee blauwe, maar de dealer had er zo geen staan en de kleur op de foto's komt toch niet overeen met de werkelijke kleur. Weet er iemand waar ik er zo een kan vinden ?
          Last edited by ; 09/04/2008, 14:14. Reden: courtesy

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Min of meer de opties die ik zoek. Geen EDC, wel KW-onderstel.

Maar wederom zo'n waarvan de omgeving waarin ie staat me niet aanstaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
              Navraag bij de verkoper leert me/ons, dat dit idd een manier is om de batterij te sparen, echter, volgens hem kan dit omzeild worden door na de sleutel in het contact te steken 1 maal op de start/stop-knop te duwen, zonder te ontkoppelen, of voor de de automaten, niet op je rempedaal te duwen.
              Ga ik straks even testen.

R-M
              Ja uiteraard, maar dan zit je in contactstand 1, en dan worden er nog een aantal zaken ingeschakeld, zoals de dagverlichting, de binnenverlichting (dashboard) e.d. en dat is niet altijd gewenst (wegens nog groter stroomverbruik dan).

't Gaat 'm hier om het enkel laten spelen van radio bij contactstand 0, dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdaddy Bekijk Berichten
                Beste BMW lovers,

Ik weet niet of dit de beste plaats om dit te vragen, maar jullie kwamen bovenaan de search list.

Ik sta op het punt om een 5 te kopen, maar over de kleur is er nog discussie met mijn vrouw. Ik wil een TiefSee blauwe, maar de dealer had er zo geen staan en de kleur op de foto's komt toch niet overeen met de werkelijke kleur. Weet er iemand waar ik er zo een kan vinden ?
                Laat de dealer eens naar Bornem ( BMW Belgium) bellen. Misschien staat daar zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
                  Laat de dealer eens naar Bornem ( BMW Belgium) bellen. Misschien staat daar zoiets.
                  Er staat er inderdaad een in Bornem.

Bedankt voor de tip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    De Z4 M was dan wel degelijk een aprilgrap. Niet dat een E60 of E92 minder zijn, maar goed. Neem maar een E92. Die van BMWMB bv.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik weet nog een prachtige E92 335i te koop staan...
                    zeer knappe wagen maar geen GPS en BIV kost meer dan mijn Volvo .

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Wie ben jij en wat heb je met Nima gedaan?
                    jaja,verstand komt met de jaren blijkbaar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      3 Touring blijft mijn favoriete BMW

Zoooooooo lekker
                      Idd, kben nog altij zo verliefd op dieje van men ma(binnekort de mijne), simpel maar knap
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 09/04/2008, 20:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdaddy Bekijk Berichten
                        Beste BMW lovers,

Wij zaten ook met hetzelfde probleem, maar we waren eerder ontgoocheld wanneer we die 5 in het echt zagen. We zijn namelijk naar bornem geweest; daar hebben ze ene in touring staan.
                        Mocht je nog foto's willen, dan roep je maar! Heb ook een filmke gemaakt om het kleureffect beter aan te tonen...

Last edited by B3noît; 09/04/2008, 20:08.
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nl
                          De website BMWblog claimt twee bronnen te hebben die bevestigen dat BMW werkt aan een nieuwe viercilinder met sportieve aspiraties. Het nieuwe blok zou 11.000 toeren moeten draaien en een vermogen tussen de 220 en 260 pk moeten kunnen halen. Ook zou het een twinturbo blok zijn, wat meteen allerlei twijfels oproept over de waarheidsgehalte van het verhaal. Turbomotoren veel toeren laten draaien is namelijk niet bepaald makkelijk en ook nog eens niet direct nodig. Volgens de geruchten zou de motor al in 2010 in de 1-serie en wellicht ook de 3-serie leverbaar moeten worden, maar voorlopig nemen we het met een flinke schep zout. Hoe graag we ook de liefhebbers weer een lichtgewicht opvolger van de E30 M3 gunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            Idd, kben nog altij zo verliefd op dieje van men ma(binnekort de mijne), simpel maar knap
                            Groot gelijk, de E46 is tijdloos!
                            320d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              11.000 toeren met een twinturbo
                              Ik geloof er niks van

Comment

• Shiiiiiiit zo'n lekkere touring

Comment

• Nog een lekkere

Comment

• Ik mis enkel die 2 uitlaatjes achteraan zoals bij de 335

edit: en terwijl ik het typ post hij er toch wel 1 zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik mis enkel die 2 uitlaatjes achteraan zoals bij de 335

edit: en terwijl ik het typ post hij er toch wel 1 zeker

Die uitlaatjes maken de achterkant nog zo veel mooier he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ja uiteraard, maar dan zit je in contactstand 1, en dan worden er nog een aantal zaken ingeschakeld, zoals de dagverlichting, de binnenverlichting (dashboard) e.d. en dat is niet altijd gewenst (wegens nog groter stroomverbruik dan).

't Gaat 'm hier om het enkel laten spelen van radio bij contactstand 0, dacht ik?
                                        Ja, vanaf stand 0 was de bedoeling. Overigens, vanaf stand 1 is het not done, heb ik vandaag ondervonden.
                                        Snap niet goed waarom men zo'n korte tijd ( 10 minuten for god sake! ) vrijgeeft. Juist of die audio 2000 watt opslokt...

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Fak wat een kar

Comment

Working...
                                          X