Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zit dat in elk navigatie-systeem ingewerkt zo een acceleratie-programma? Vanaf dat je snelheid maakt begint hij te tellen?
neen, dit is een applicatie die ik gedownload heb voor in mijn nokia N95.
Zeer leuk, je kan de snelheden zelf instellen, dus ook bv. 90-120 of 0-200.
Ook kan je de tijd meten van een afgelegde afstand.
neen, dit is een applicatie die ik gedownload heb voor in mijn nokia N95.
Zeer leuk, je kan de snelheden zelf instellen, dus ook bv. 90-120 of 0-200.
Ook kan je de tijd meten van een afgelegde afstand.
ja, de N95 heeft standaard een gps module, en hiervoor kan je allerlei applicaties
downloaden, zoals bijvoorveeld een accel. meter. (info: http://www.gsmarena.com/nokia_n95-1716.php)
Mjah, ik weet 't niet. Officieel worden ze teruggeschroefd, maar BMW durft daar nogal 'es over liegen (teveel E60 525d met 2.5d bleken toch de volle 177pk te hebben en niet de Belgische 163pk). De Duitse 120d of 320d blijken op de rollen meestal zo'n 175pk te hebben, slechts zelden strooien ze naar boven, nog geen berichten gelezen van 180pk of meer. En b.v. Odan_be zijn 120d (Belgische 163pk) had op de rollen bij Power Plus ook al iets van een dikke 170pk dacht ik, da's de enige Belgische 2.0d177 waar ik ooit een graphje van zag. Dus ... ik durf niet te zeggen dat ze écht worden gedowntuned, of niet. Langs één kant kan ik bijna niet geloven dat een merk daar mee weg komt, maar anderzijds zijn er toch meer dan voldoende voorbeelden te vinden (door feiten onderbouwd) dat er ook soms/vaak niét wordt teruggetuned.
Ik doe met de mijne, bij een "normale" sprint, zo'n 7,6s. Als ik 'm echt hard aanpak is 7,4s mogelijk (fabrieksopgave 7,5s dacht ik), en één keer heb ik er zelfs (zie Youtube-video, link in onderschrift) 7,3s uitgehaald.
ok nice. Ja we hadden het er vrijdagavond over, ivm jerred z'n nagelnieuwe 120d.
Volgende mietding wil ik jouw boxding eens proberen als dat mag! Geen idee van de haalbare cijfers, maar aangezien ik redelijk hard wegliep van jerred's 120d hoop ik midden a lage 6 te zitten. Kan je daar ook de 0-200 tijd met meten, ja zeker?
Volgende mietding wil ik jouw boxding eens proberen als dat mag! Geen idee van de haalbare cijfers, maar aangezien ik redelijk hard wegliep van jerred's 120d hoop ik midden a lage 6 te zitten. Kan je daar ook de 0-200 tijd met meten, ja zeker?
Ja hoor. Ja hoor.
Heeft JerreD een 120d? Had die niet een kersverse Bic, ofzo? Een zilveren. 'k Heb daar precies nog achter gereden op de Ardennenrit. Of is 'ie om frietjes geweest sindsdien?
Heeft JerreD een 120d? Had die niet een kersverse Bic, ofzo? Een zilveren. 'k Heb daar precies nog achter gereden op de Ardennenrit. Of is 'ie om frietjes geweest sindsdien?
jup, met sportzetels (met van die opblaasbare wangen, heerlijk) en een open dakje!
meer moet je niet hebben.
ohja deftige audio, daar is wel een immens gebrek aan. Zelden zo'n slechte oem radio-cd horen spelen
Ge moet vooral bij BMW zijn om degelijk standaard audiospul te krijgen. Als ik samentel wat ik extra heb betaald om wél goeie muziekkwaliteit te krijgen, word ik een beetje week in de knieën.
De zeteltjes zitten zalig, ja! Maar een beetje smal, vind ik (al heb ik natuurlijk ook wel een spekreet), zitten niet optimaal voor lange afstanden, maar des te beter als 't sportief en hard mag gaan.
Open dakje is ook heerlijk. Zou niet meer zonder kunnen.
Comment