Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Jij zou moeten weten dat 99% van wat sjaloekies zeggen, zever is, of overdreven, of opgeklopt.
    Ik had wel vertrouwen in hem.

Comment

• It needs a sjaloeki to trust a sjaloeki.

Comment

• Thx voor de uitleg!!

8.5 na 100? Amai, toch veel vlotter dan ik dacht..

Comment

• De Belgische 163pk versie deed dat in een kleine 9 seconden.

2.5 litre power, baby

Comment

• Ik had indentijd bijna zo een 523i gekocht, gelukkig verscheen er net voor ik ging kijken een annonce voor een zilveren 528i ex-directie...

Comment

• Echte droomauto!
              Foto's zijn spijtig genoeg met gsm getrokken een uurtje geleden.
              Had van de binnenkant ook nog een foto getrokken maar door de reflectie is er niet veel op te zien. Die moet toch heeeel veel kosten in Nederland?

Comment

• heerlijk met die velgen

Comment

• Ja, bekijk die BPM eens

Voertuig
                  Kenteken
                  Voertuigsoort personenauto
                  Merk BMW
                  Handelsbenaming 3ER REIHE
                  Brandstof Diesel

Vervaldatum APK 14-03-2011
                  Overzicht
                  Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2008

BPM € 20363
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Toen ik 1ste en 2de foto zag hoopte ik op supersportieve velgen maar imo valt het wat tegen.. Zo'n smalle 5spaak is niet mijn genre..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

BPM € 20363
                      Daaaaaaaamn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                        Toen ik 1ste en 2de foto zag hoopte ik op supersportieve velgen maar imo valt het wat tegen.. Zo'n smalle 5spaak is niet mijn genre..
                        Ik vind ze ook niet echt aantrekkelijk. Op het 'Auto5'e af zelfs.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Ja, bekijk die BPM eens

Voertuig
                          Kenteken
                          Voertuigsoort personenauto
                          Merk BMW
                          Handelsbenaming 3ER REIHE
                          Brandstof Diesel

Vervaldatum APK 14-03-2011
                          Overzicht
                          Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2008

BPM € 20363
                          335d?

20363 euro om je wagen op de baan te krijgen...

Comment

• Opties BMW

Hallo beste forummers,

Ik heb een vraagje over de opties voor een BMW 3 reeks Touring.

Het gaat namelijk om het verschil tussen de optiecode 441 (standaard rokerspakket) en de optiecode Z50 (het zonder meerprijs te verkrijgen niet-rokerspakket).

De 441 heeft vooraan een sigarenaansteker, met asbak en afsluitklep. Ik heb de aansteker niet nodig en zou liever een groter opbergvakje hebben. Nu heb ik me laten vertellen door verschillende BMW verkopers dat als je de Z50 neemt, je de afsluitklep verliest en gewoon een bakje krijgt. Ook in Bornem zeiden ze dit. Ik heb evenwel net een wagen gezien in de showroom bij een lokale BMW garage en daar staat een 320d die het niet rokerspakket heeft, maar wel een opbergklep...

Kan iemand uitleggen hoe dit juist in mekaar zit?

Groeten van een hopelijk binnenkort BMW driver

Comment

• Ik denk dat die 320d in die showroom wél het rokerspakket heeft dan, heb je het klepje geopend? Zat er een aansteker in? (of voorziening voor aansteker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viggen100 Bekijk Berichten
                                Hallo beste forummers,

Ik heb een vraagje over de opties voor een BMW 3 reeks Touring.

Het gaat namelijk om het verschil tussen de optiecode 441 (standaard rokerspakket) en de optiecode Z50 (het zonder meerprijs te verkrijgen niet-rokerspakket).

De 441 heeft vooraan een sigarenaansteker, met asbak en afsluitklep. Ik heb de aansteker niet nodig en zou liever een groter opbergvakje hebben. Nu heb ik me laten vertellen door verschillende BMW verkopers dat als je de Z50 neemt, je de afsluitklep verliest en gewoon een bakje krijgt. Ook in Bornem zeiden ze dit. Ik heb evenwel net een wagen gezien in de showroom bij een lokale BMW garage en daar staat een 320d die het niet rokerspakket heeft, maar wel een opbergklep...

Kan iemand uitleggen hoe dit juist in mekaar zit?

Groeten van een hopelijk binnenkort BMW driver
                                Naar mijn mening heb je wel de afdekklep, met daarin een bakje dat dat gehele compartiment vult.

Op deze pagina van de ETK zie je trouwens dat dat grotere bakje (onderdeel nummer 8 is dat) dezelfde rand heeft als het bakje waarin de asbak past (onderdeel nummer 10, asbakje zelf is nummer 11), en dat je dus of het ene, of het andere hebt ... onder zo'n afdekklep.

Maar 100% zeker ben ik niet, met name omdat de verkopers in jouw garage en in Bornem het tegendeel beweren...

Comment

• Ik kan een snap-in adapter voor nokia 6230i op de kop tippen voor 50 € inclusief verzending. Is dat een juiste/goeie prijs?
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat die 320d in die showroom wél het rokerspakket heeft dan, heb je het klepje geopend? Zat er een aansteker in? (of voorziening voor aansteker)
                                    Bedankt voor je reactie, ik ben evenwel zeker dat de wagen in de showroom geen rokerspakket heeft, en wel om 3 redenen:
                                    1) er zit geen sigarenaansteker onder de klep, maar wel een groter bakje
                                    2) op de optielijst staat de code z50 'niet-rokerspakket'
                                    3) vanachter is er geen asbakje

De verkoper dacht dat dit te maken heeft omdat het een Limited Edition Style is of zo, en dat anders het zonder klep was geweest. Ik heb eigenlijk nog nooit een 3 zonder klep gezien , maar zou het toch jammer vinden als ik de wagen zou bestellen met z50 voor groter opbergvakje, maar dan toch een wagen zou krijgen zonder klep.

gTa, je bent bedankt voor de link naar het technisch diagram

Nog iemand die een licht kan werpen op deze zaak?? Ik zou dit ten zeerste op prijs stellen. Hier moet toch iemand zijn die een wagen heeft zonder rokerspakket...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      damn

Welke velgen zijn dat?

Comment

• Stond hierboven: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=373

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          damn

Welke velgen zijn dat?
                                          101M zoals gTa zei op de vorige pagina.

Comment

Working...
                                          X