Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opvolger Subaru Impreza gtt gezocht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Subaru Legacy RSK
    Subaru Impreza Type R
    Subaru Impreza GTT
    Subaru Impreza WRX Plus
    Subaru Impreza WRX

Zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      De perfecte wagen om naar de ring te gaan

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Koopt da

Echt af dat ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Koopt da

Echt af dat ding

Dan mag je wel niet vergeten er een aanhangwagen bij te kopen om er een Atom op te zetten.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Koop je eens een echte driverscar, een 4X4 heb je al gehad dus ga eens voor iets anders

allemaal die vierkante gebakjes hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            Koop je eens een echte driverscar, een 4X4 heb je al gehad dus ga eens voor iets anders

allemaal die vierkante gebakjes hier

Comment

• dan is ie hem nu toch al héél goed aan het voorbereiden...

(sorry Steve )

Comment

• Check die velgen

Comment

Check die velgen

, Zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

dan is ie hem nu toch al héél goed aan het voorbereiden...

(sorry Steve )

Ik vind het hier niet leuk meer. Ik ben hier weg, ik ga m'n banden opblazen.

Comment

Ik vind het hier niet leuk meer. Ik ben hier weg, ik ga m'n banden opblazen.

Hedde goei benen vandaag?

Comment

Hedde goei benen vandaag?

Nee, die ben ik een paar jaar geleden verloren tijdens de beklimming van de Mont Ventoux en daarna nooit meer teruggevonden

Comment

Nee, die ben ik een paar jaar geleden verloren tijdens de beklimming van de Mont Ventoux en daarna nooit meer teruggevonden
                          Komop kerel, je kunt dat aftrekken vd belasting als je hem ook gebruikt bij het rondbrengen vd krant

Comment

• Persoonlijk zou ik ook wat meer geven voor iets fenomenaals: gelijk die RS4

Van al wat gepost ist bevalt me de RS2 en TT het meeste, alhoewel die recente sub is ook geil

Comment

• Misschien is dit wel iets om te raggen?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Ik zou toch echt eens gaan kijken naar de TT van Wax-it...

Comment

• Dit vind ik persoonlijk ook een zeer lekkere auto, de prijs is zeer correct voor zijn leeftijd en zijn kilometers. Er is maar 1 grote maar, hij staat te koop bij Van Dessel

Comment

Dit vind ik persoonlijk ook een zeer lekkere auto, de prijs is zeer correct voor zijn leeftijd en zijn kilometers. Er is maar 1 grote maar, hij staat te koop bij Van Dessel

http://auto.vlan.be/nl/X_autozoekert...show&id=844079
                                    Daar ben ik naar gaan kijken toen ik op zoek was naar een RS.
                                    Hij zag er idd echt nog goed uit, km stand is echt niet veel.
                                    En de prijs gaat er ook nog wel door, zeker omdat het de 182pk versie is, en die zijn niet zo makkelijk te vinden.

Maar idd, hij staat bij Van Dessel, en dat heeft mij ook wat tegengehouden eigenlijk...
                                    Je moet daar wat geluk hebben volgens mij, er staan wel correcte wagens tussen waar niets is mee gebeurd, maar je weet nooit dewelke...

Comment

• Oke, wie kent er iets inzake de wetgeving van lichte vracht?

Vorig jaar op het autosalon ben ik gaan vragen bij de stand van Ford of zo'n Focus st ook in lichte vracht kon gezet worden. Zij zijn toen in hun boeken gaan zien en hun conclusie was dat een Focus st niet in lichte vracht verkrijgbaar was. Nu heb ik al aan 2 Fordgarages die een occassie Focus st hadden staan gevraagd of die wagen in lichte vracht kon gezet worden als ik die kocht en zeiden allebei ja, dat is geen probleem. Wie heeft er nu gelijk? Ik heb het aan de garage van volgende advertentie ook gevraagd en die zeiden ook dat het geen probleem was

Comment

• Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik weet ergens een Ford Focus GT-editie te koop staan, bij een dealer. Mocht je info willen, kan ik daar altijd eens langs gaan. Nog veel zoektochtgeluk
                                        Last edited by GTX; 26/05/2007, 21:25.

Comment

Working...
                                        X