Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opvolger Subaru Impreza gtt gezocht
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Koopt da
Echt af dat ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKoopt da
Echt af dat ding
Dan mag je wel niet vergeten er een aanhangwagen bij te kopen om er een Atom op te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenKoop je eens een echte driverscar, een 4X4 heb je al gehad dus ga eens voor iets anders
allemaal die vierkante gebakjes hier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
dan is ie hem nu toch al héél goed aan het voorbereiden...
(sorry Steve)
Ik vind het hier niet leuk meer.Ik ben hier weg, ik ga m'n banden opblazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk vind het hier niet leuk meer.Ik ben hier weg, ik ga m'n banden opblazen.
Hedde goei benen vandaag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Hedde goei benen vandaag?
Nee, die ben ik een paar jaar geleden verloren tijdens de beklimming van de Mont Ventoux en daarna nooit meer teruggevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenNee, die ben ik een paar jaar geleden verloren tijdens de beklimming van de Mont Ventoux en daarna nooit meer teruggevonden
Comment
-
-
Dit vind ik persoonlijk ook een zeer lekkere auto, de prijs is zeer correct voor zijn leeftijd en zijn kilometers. Er is maar 1 grote maar, hij staat te koop bij Van Dessel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDit vind ik persoonlijk ook een zeer lekkere auto, de prijs is zeer correct voor zijn leeftijd en zijn kilometers. Er is maar 1 grote maar, hij staat te koop bij Van Dessel
http://auto.vlan.be/nl/X_autozoekert...show&id=844079
Hij zag er idd echt nog goed uit, km stand is echt niet veel.
En de prijs gaat er ook nog wel door, zeker omdat het de 182pk versie is, en die zijn niet zo makkelijk te vinden.
Maar idd, hij staat bij Van Dessel, en dat heeft mij ook wat tegengehouden eigenlijk...
Je moet daar wat geluk hebben volgens mij, er staan wel correcte wagens tussen waar niets is mee gebeurd, maar je weet nooit dewelke...
Comment
-
Oke, wie kent er iets inzake de wetgeving van lichte vracht?
Vorig jaar op het autosalon ben ik gaan vragen bij de stand van Ford of zo'n Focus st ook in lichte vracht kon gezet worden. Zij zijn toen in hun boeken gaan zien en hun conclusie was dat een Focus st niet in lichte vracht verkrijgbaar was. Nu heb ik al aan 2 Fordgarages die een occassie Focus st hadden staan gevraagd of die wagen in lichte vracht kon gezet worden als ik die kocht en zeiden allebei ja, dat is geen probleem. Wie heeft er nu gelijk? Ik heb het aan de garage van volgende advertentie ook gevraagd en die zeiden ook dat het geen probleem was
Comment
Comment