Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op Subaruclub Nederland stond er een Forester te koop, 2 liter turbo, dat was echt iets voor mij, maar hij was net verkocht. Daar hadden ze de turbo van een gtt in gestoken en dan geëcutekt.
Op Subaruclub Nederland stond er een Forester te koop, 2 liter turbo, dat was echt iets voor mij, maar hij was net verkocht. Daar hadden ze de turbo van een gtt in gestoken en dan geëcutekt.
en de motor van zo een gta is toch echt een pareltje , ik zou hem zelfs gewoon op een stand in ons huis durven zetten . Wat een prachtig stuk techniek .
ik weet het , het zijn allemaal 3.0 v6'en , maar deze wagen heeft ook bestaan met dezelfde v6 maar dan in 2.0 variant met een turbo op . Dat was ook een beest naar het schijnt .
ik weet het , het zijn allemaal 3.0 v6'en , maar deze wagen heeft ook bestaan met dezelfde v6 maar dan in 2.0 variant met een turbo op . Dat was ook een beest naar het schijnt .
Veel succes nog met je zoektocht .
Dit is een FWD, en dan nog eentje met een ondertussen verouderd onderstel.
Die zullen qua wegligging in de verste verte niet kunnen tippen aan een 4wd impreza/lancer of een rwd S2000 of boxster of iets dergelijks...
Dit is een FWD, en dan nog eentje met een ondertussen verouderd onderstel.
Die zullen qua wegligging in de verste verte niet kunnen tippen aan een 4wd impreza/lancer of een rwd S2000 of boxster of iets dergelijks...
ja das waar ,daar geef ik je 100% gelijk in , en een alfa moet je niet kopen voor de kwaliteit , na thuis 8 alfa's in de garage te hebben is dit mij nu wel duidelijk .
Als je een wagen zoekt voor iedere dag , die hard gereden gaat worden dan denk ik toch ook dat iets duits of iets à la impreza ) lancer toch de beste keuze is . Een italiaan is niet gemaakt om hard te rijden .
Comment