Een Honda Civic Type R ( vorige generatie ) of S2000, maar steek er aub een deftige uitlaat op ( zij die op de gumball de R'kes aanhoorden, weten wat ik bedoel ). Geen crappy open uitlaat, die imo op niets trekt van sound.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opvolger Subaru Impreza gtt gezocht
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenDit is ook een zeer grote kanshebber. Een Wrx 5-deurs in lichte vracht.
Niet meteen moeders mooiste, maar oooh zo plezant als je daarmee aan de lichten staat naast een Porsche of zo
Is er geen forummer met zo'n wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenOe skit et iere, staat er nu nog geen RS2 voor uw deur?
Steve, khem vandaag met Chevy's S2 gereden... kan mij niet inbeelden wat een RS2 wel moet zijn
Rij er één keer mee en ge zijt verkocht 'vrees' ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenecht é
Steve, khem vandaag met Chevy's S2 gereden... kan mij niet inbeelden wat een RS2 wel moet zijn
Rij er één keer mee en ge zijt verkocht 'vrees' ik
Idem...
Die S2 rijdt gewoon
Een RS2 moet gewoon mindblowing zijn denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk wou deze eerst niet posten wegens de mogelijke gevolgen, maar ik zal het dan toch maar doen
http://www.kapaza.be/Autos/Audi/4746173/Audi_RS2.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaak eens afspraak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWanneer hebt gij tijd?
Kzit dan toch in Hoboken dus ver is da nie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou zeggen doe het alleszins snel of ik ben er mee weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenga jij maar RS-vissen in eigen land
In deze tijden van globalisering is alles toegestaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengoh examens komen eraan maar ergens volgende week in de loop van de late middag/avond past mij wel
Kzit dan toch in Hoboken dus ver is da nie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHeb mailtje verstuurd naar diene mens, ik regel het wel
REGEL ET!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou zeggen doe het alleszins snel of ik ben er mee weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGa in uw eigen land nen auto kopen
Ok dan.... ze zijn daar toch goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ok dan.... ze zijn daar toch goedkoper
Comment
Comment