heb je de 3deurs ook in 116i???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 1-reeks: 3-deurs of 5-deurs?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenheb je de 3deurs ook in 116i???1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbmw is er op schitterende wijze in geslaagd de 3-deurs duurder te kunnen verkopen vanwege de 'edele' frameloze ruiten
echt knap strategisch gedaan van hen
normaal kies ik resoluut voor een 5-deurs, omdat ik vind dat ze meestal beter geproportioneerd zijn (al was mijne golf een 3-deurs omdat ik te gierig was om extra te betalen)
maar ik val voor de optie frameloos voor een kleine optie van € 300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenZo'n optie bestaat toch niet ???
Comment
-
Valt te bezien hoe je de wagen wenst te gebruiken.
Persoonlijk vind ik dat een 3-deurs sportiever oogt dan een 5-deurs, maar als je zoals ik je achterzetels gebruikt om vanalles op te leggen is een 3-deurs uitgesloten.
Bij mij liggen de achterzetels vol met materiaal en zelfs als ik ga winkelen heb ik de neiging eerder mijn deuren te openen dan de koffer. Kwestie van alles binnen een gemakkelijker handbereik te hebben...
Ik stem dus voor de 5-deurs, maar dit is enkel voor het persoonlijk gemak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenNone of the above. Echt niet. Ik ga mijn mijn mening over de één serie voor mezelf houden.Ik wilde hier net antwoorden dat ik voor optie drie zou kiezen, maar dat had ik blijkbaar al eens gedaan.
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
5 deurs is vet zeker als je af en toe vrienden meevervoert, zoveel gemakkelijker, ook als je moet laden en de zetels wilt platleggen zijn die extra deuren zo handig !
tenzij dit je geen bal kan schelen en enkel naar de lijn van de wagen kijkt koop dan een 3 als je die mooier vindt.
uiteindelijk ben ik totaal geen fan van die 1 versie, en zeker nie van die coupé, man wat een misbaksel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten5 deurs.. al is het maar om je jas en laptop op de achterbank te leggen
Tussen 3-deurs en 5-deurs verkies ik toch de 3-deurs omwille van de mooiere lijn en je kan chrome line kiezen waardoor de daklijn mooi geaccentueerd wordt.
De eerste 1-serie waar ik naar omkeek en waarvan ik dacht "wauw, knap!" was een donkere 3-deurs met chrome line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten5-deurs. Lijkt veel homogener ! Het maakt van de '1 een kleine shooting break.
De 3-deurs is me te gedrongen...
Ik hou wel van die 5-deurs '1'tjes !
Verder praktisch:
- Die argumenten van spullen op de achterbank leggen - dat werkt niet voor mij. Spullen horen thuis in de koffer, anders vliegen die rond in het interieur met mijn manier van bochten pakken. Is effektief ook een veiligheidsaspect, mensen zijn al gedood door hun eigen laptop in een crash. Belangrijk 5d argument vervalt hiermee.
- de deuren op een 5-deurs zijn te klein. Bij in- en uitstappen zou die middenstijl constant in mijn weg zitten. Enkel op die belangrijke reden is dan ook de 3-deurs effektief praktischer tenzij je echt elke dag iemand op de A-bank meeneemt, maar dan zou ik een Skoda Superb kopen ipv de één (gene zever, ben gaan zien en rijden met de Superb)
Bottom line: 3-doors rule!ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenda ni netjes van bmw belgie
is daar een reden voor, kwestie van meer uitrusting ofzo ?
1000 verschil is ni weinig
Comment
Comment