Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1-reeks: 3-deurs of 5-deurs?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

heb je de 3deurs ook in 116i???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
      heb je de 3deurs ook in 116i???
      Nope, de 3-deurs begint vanaf de 118i.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

damn...dat maakt hem opeens wel een ferm stuk duurder zeg...

Comment

Het was tochwel een moeilijke keuze, maar uiteindelijk (nu pas ) gestemd op de 3 deurs versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            bmw is er op schitterende wijze in geslaagd de 3-deurs duurder te kunnen verkopen vanwege de 'edele' frameloze ruiten

echt knap strategisch gedaan van hen

normaal kies ik resoluut voor een 5-deurs, omdat ik vind dat ze meestal beter geproportioneerd zijn (al was mijne golf een 3-deurs omdat ik te gierig was om extra te betalen)

maar ik val voor de optie frameloos voor een kleine optie van € 300
            Kon het zelf niet beter zeggen.

Comment

Zo'n optie bestaat toch niet ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                Zo'n optie bestaat toch niet ???
                Nee uiteraard, maar M Power wou bedoelen de meerprijs van de 3-Deurs tov de 5-Deurs

Comment

ik vind dat bij de 5 deurs er letterlijk precies 2 deuren te veel staan. Ik vond de 1 maar niks, maar die drie deurs maakt er een helemaal andere auto van die ik zou durven kopen!

Comment

Valt te bezien hoe je de wagen wenst te gebruiken.
                    Persoonlijk vind ik dat een 3-deurs sportiever oogt dan een 5-deurs, maar als je zoals ik je achterzetels gebruikt om vanalles op te leggen is een 3-deurs uitgesloten.
                    Bij mij liggen de achterzetels vol met materiaal en zelfs als ik ga winkelen heb ik de neiging eerder mijn deuren te openen dan de koffer. Kwestie van alles binnen een gemakkelijker handbereik te hebben...

Ik stem dus voor de 5-deurs, maar dit is enkel voor het persoonlijk gemak...

Comment

ik rij met een 5 deurs dus dat is in orde voor mij heb niet te klagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                        None of the above. Echt niet. Ik ga mijn mijn mening over de één serie voor mezelf houden.
                        Ik wilde hier net antwoorden dat ik voor optie drie zou kiezen, maar dat had ik blijkbaar al eens gedaan.
                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

5 deurs is vet zeker als je af en toe vrienden meevervoert, zoveel gemakkelijker, ook als je moet laden en de zetels wilt platleggen zijn die extra deuren zo handig !

tenzij dit je geen bal kan schelen en enkel naar de lijn van de wagen kijkt koop dan een 3 als je die mooier vindt.

uiteindelijk ben ik totaal geen fan van die 1 versie, en zeker nie van die coupé, man wat een misbaksel.

Comment

5-deurs. Veel knapper imo.

Comment

De vijfdeurs. Drie deuren zijn mooier, maar ik vind hem niet zo praktisch. Als je heel veel (pakweg 95% van de tijd) alleen rijdt, geen kinderen hebt (of verwacht in de nabije toekomst) zou ik wel voor de driedeurs gaan.

Comment

Voor mij de 3 deurs veruit de mooiste,heb 2 kinderen van 13 en 18 jaar,hebben geen enkel probleem
                                met in en uitstappen, zagen kan je over alles zenne

Comment

Topic van twee jaar oud, LOL

5 deurs.. al is het maar om je jas en laptop op de achterbank te leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    5 deurs.. al is het maar om je jas en laptop op de achterbank te leggen
                                    Mijn laptoptas past perfect achter mijn zetel, gewoon de leuning van mijn stoel even naar voor doen, laptoptas plaatsen en instappen. Makkelijker dan 2 keer een deur openen.

Tussen 3-deurs en 5-deurs verkies ik toch de 3-deurs omwille van de mooiere lijn en je kan chrome line kiezen waardoor de daklijn mooi geaccentueerd wordt.

De eerste 1-serie waar ik naar omkeek en waarvan ik dacht "wauw, knap!" was een donkere 3-deurs met chrome line.
                                    AutoMinded.be

Comment

Zonder twijfel de 3-deurs, de 5 deurs kan mij echt niet bekoren.

Maar toch nog veel liever de coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                        5-deurs. Lijkt veel homogener ! Het maakt van de '1 een kleine shooting break.

De 3-deurs is me te gedrongen...

Ik hou wel van die 5-deurs '1'tjes !
                                        Verwissel hierboven 3 en 5 en je hebt mijn estetische opinie. Want een shooting break is nu juist een 3-deurs break en nikske anders, en dat vind ik erg mooi. Pas als de 3-deurs er kwam was de 1 iets om te hebben.

Verder praktisch:
                                        - Die argumenten van spullen op de achterbank leggen - dat werkt niet voor mij. Spullen horen thuis in de koffer, anders vliegen die rond in het interieur met mijn manier van bochten pakken . Is effektief ook een veiligheidsaspect, mensen zijn al gedood door hun eigen laptop in een crash. Belangrijk 5d argument vervalt hiermee.
                                        - de deuren op een 5-deurs zijn te klein. Bij in- en uitstappen zou die middenstijl constant in mijn weg zitten. Enkel op die belangrijke reden is dan ook de 3-deurs effektief praktischer tenzij je echt elke dag iemand op de A-bank meeneemt, maar dan zou ik een Skoda Superb kopen ipv de één (gene zever, ben gaan zien en rijden met de Superb )

Bottom line: 3-doors rule!
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          da ni netjes van bmw belgie

is daar een reden voor, kwestie van meer uitrusting ofzo ?
                                          1000 verschil is ni weinig
                                          als je de 3 deurs configureerd t.o.v de 5 deurs zul je zien dat je met de 3deurs op het einde € 800 profijt doen in dezelfde configuratie als met de 5 deurs

Comment

Working...
                                          X