geen van de twee,ik verkies nl de cabrio. Een goudkleurige graag
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 1-reeks: 3-deurs of 5-deurs?
Collapse
X
-
Eén van de verkopers bij Beckers in Genk rijdt voor 't moment met een 1 rond zoals ik 'm zou kiezen. Het is een spacegraue met M-sportpakket en de bijbehordende 18" velgen. Nog liever zou ik een zilvergrijze willen, en als derde keuze een zwarte...
En ja, het mag een 130i zijn hé...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEén van de verkopers bij Beckers in Genk rijdt voor 't moment met een 1 rond zoals ik 'm zou kiezen. Het is een spacegraue met M-sportpakket en de bijbehordende 18" velgen. Nog liever zou ik een zilvergrijze willen, en als derde keuze een zwarte...
En ja, het mag een 130i zijn hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Konrad1 Bekijk BerichtenGeen enkele, ik vind het op esthetisch vlak allemaal misbaksels
Die 4d en de cabrio-afgeleide zijn nog het lelijkst van allemaal, die wagens zijn totaal niet in proportie.
3d valt (relatief gezien) nog het 'best' te pruimen
Comment
-
De drie deurs.
Ziet er gewoon sportiever uit.
Je hebt wel slechte foto's gekozen in uw openingspost.
De foto van de 3 deurs is in een redelijk saai neutraal kleur en de foto straalt geen dynamiek uit.
De foto van de 5 deurs is een rijdende auto scherpgesteld op de auto + dan nog eens in het zwart met een grote glans.
Als je enkel de foto's bekijkt, komt het allemaal redelijk misleidend over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenMet wat rij jij rond als ik vragen mag??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWaarom zou zijn eigen auto iets uitmaken in een poll over de 1-reeks?
Comment
Comment