Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij aankoop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb nog nooit miserie gehad met 2e handswagens, toch al verschillende gekocht, zowel particulier als van garages (wel merkdealer in dat geval!) maar wel van merken waar nooit iets aankomt (honda, toyota) en goed onderhouden.
    een oude fiat, fransoos, opel... veel meer kans op miserie. Als iemand zo'n miseriebak heeft staan is het enigszins logisch dat hij hem toch nog probeert te verkopen ... als t een garagist is dan moet hij wel garantie geven en daar wringt vaak het schoentje. Maar nogmaals de beste garantie is gewoon een degelijk merk en een volledige onderhoudshistoriek en als het kan de inspectie door een kenner.

Comment

Dat zo'n garage zich laat kennen voor die laatste 200 EUR, als hij alles teruggeeft, dan ligt dat waarschijnlijk toch iets anders in de mond aan mond in de buurt achteraf.

Comment

Dus, als die man die auto nu elke maand 2 x zo verkoopt, verdient hij er zomaar eventjes €400/maand op. Hoeveel van die auto's heeft hij?

Comment

Heb je die 2300€ in handen?

Dan zou ik nu nog een aangetekend briefje sturen voor de resterende 200€.

En anders klacht indienen wegens oplichterij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            heeft het toch maar gehad en gaat invloed hebben op verdere autoleven

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Inderdaad, die heb ik in mijn handen.Gelukkig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              heeft het toch maar gehad en gaat invloed hebben op verdere autoleven
              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Dus, als die man die auto nu elke maand 2 x zo verkoopt, verdient hij er zomaar eventjes €400/maand op. Hoeveel van die auto's heeft hij?
              Nen auto of 20 ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevinDD Bekijk Berichten
                Nen auto of 20 ????

Stel dat die man er van wist en dat het verhaal telkens zo uit draait? Die verkoopt u die auto, en gij komt klagen. Die doet 1 à 2 x alsof hij er iets aan gerepareerd heeft en gij blijft met het probleem zitten. Na 2 weken komt ge overeen dat hij hem terug neemt en geeft u €200 minder terug. Als ge dat zo met 10 auto's 2 x per maand doet, is dat een lucratieve inkomst

Die doet nu niets aan de auto en verkoopt die weer aan de volgende.

Comment

In dit geval zou de naam van de garagist wel eens bekend gemaakt mogen worden.
                  Wat een gangster.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    In dit geval zou de naam van de garagist wel eens bekend gemaakt mogen worden.
                    Wat een gangster.

Eer dat ge dan niemand meer opgelicht krijgt zijt ge 1 tot 2 jaar verder en dan verandert ge van naam. Klinkt nogal erover, maar er zijn mensen
                    die zulke praktijken niet schuwen.

Comment

Jaja, maar het is eerder om de mensen hier te waarschuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        Stel dat die man er van wist en dat het verhaal telkens zo uit draait? Die verkoopt u die auto, en gij komt klagen. Die doet 1 à 2 x alsof hij er iets aan gerepareerd heeft en gij blijft met het probleem zitten. Na 2 weken komt ge overeen dat hij hem terug neemt en geeft u €200 minder terug. Als ge dat zo met 10 auto's 2 x per maand doet, is dat een lucratieve inkomst

Die doet nu niets aan de auto en verkoopt die weer aan de volgende.
                        Klopt,ik dacht dat ik een garage kon vertrouwen maar blijkbaar niet. Laat het een levensles zijn voor mij. ????

Comment

zou het ook gewoon melden aan de economische inspectie
                          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevinDD Bekijk Berichten
                            Klopt,ik dacht dat ik een garage kon vertrouwen maar blijkbaar niet. Laat het een levensles zijn voor mij. ????

Een garage vertrouwen? Der zullen er ni veel zijn. Ik ben al wa tegen gekomen.

Comment

Working...
                            X