Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk auto adviseren jullie voor mijn budget?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenE63 kost rond de 105k nieuw, denk dat de C63 daar toch niet boven gaat.
Als het een jong gebruikte mag zijn mss deze?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...axMileage=5000
de minste E63 in basisvorm vind je niet voor minder dan 110k en ga je voor de E63 S zal je al rap tussen de 130 en 140k uitkomen (nieuw natuurlijk)lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDiesel of Benzine?
Als kofferruimte niet op nummer 1 op je lijstje staat en je kiest voor een diesel, dan zou ik voor een mercedes cls shooting brake gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDikke +1. Dan rijdt ge tenminste met iets speciaals rond.Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenOké mooie auto valt wel buiten m'n budget eens ik een min. even deftige motorisatie neem en met een paar klikken zit ik al boven m'n budgetkweet natuurlijk niet hoeveel korting ze momenteel geven op dit model...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenVeel keuze binnen dit budget indien je een nieuwe 2de hands overweegt. In die klasse zou ik vermoedelijk de CLS63 AMG Shooting Brake verkiezen boven de S6 / RS4.
Nog een beetje onderhandelen:
http://www.nnc.be/nl-BE/Aanbod/Detail?vehicleId=497553
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtencollega zijn C63 coupe kwam uit op 104k
de minste E63 in basisvorm vind je niet voor minder dan 110k en ga je voor de E63 S zal je al rap tussen de 130 en 140k uitkomen (nieuw natuurlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmustang shelby GT500 zou ik ook wel zien zitten. ik kwam op 65k dollar uit voor een full option met een dikke 5.8 V8 engine
+10.500BIV
+3000 wegen belasting
Hmmm lang leve België
Comment
-
Persoonlijk zou ik voor een GT-R gaan maar dat is niet echt interssant met kinderen uiteraard 😄. Nee ik zou ook opteren om te gaan testerijden met de Ghibli, Lexus GS en de audi S6. Maserati heeft een streepje voor maar ik vermoed wel dat de onderhoudskost daar iets hoger zal liggen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk kan tussen de 60 en 90k spenderen.
Verkies auto met serieus wat opties op, moet mogelijk zijn om met reizen te doen met 2 kleine kindjes en ben een liefhebber van sportievere wagens.
Momenteel rij ik met een S4 avant, ben redelijk te vinden om over te schakelen naar een S6 avant maar als er andere betere ideeën zijn laat maar komen, ik ken de andere merken niet zo goed en weet ook niet welke prijzen ze voor de sportievere versies vragen (liefst geen jeeps).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenPersoonlijk zou ik voor een GT-R gaan maar dat is niet echt interssant met kinderen uiteraard . Nee ik zou ook opteren om te gaan testerijden met de Ghibli, Lexus GS en de audi S6. Maserati heeft een streepje voor maar ik vermoed wel dat de onderhoudskost daar iets hoger zal liggen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Net een configuratie gedaan van de lexus GS 450h F sport en komt omtrent de prijs van de maserati uit met wel een hybride motor?...
@dirk: mercedes model van 2010 is niet mijn dingLast edited by Schnippy; 04/05/2014, 22:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenDe audi S6 avant komt duurder uit met de opties die ik wens dan de maserati S Q4 en deze laatste is toch stuk mooier en exclusiever.
Net een configuratie gedaan van de lexus GS 450h F sport en komt omtrent de prijs van de maserati uit met wel een hybride motor?...
die lexus is naar het schijnt beetje 'ambetant' om te rijden met die CVT, die ZF 8bak van Maser daarintegen is een pareltje, een betere bak ga je moeilijk vinden.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenMaserati >>>>>>>>> Lexus
die lexus is naar het schijnt beetje 'ambetant' om te rijden met die CVT, die ZF 8bak van Maser daarintegen is een pareltje, een betere bak ga je moeilijk vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenAlvast bedankt, een week geleden nooit gedacht dat ik ooit met een maserati zou rijden laat staan kopen... kende dit model zelfs niet en ben er nu al redelijk in de wolken van, na alles online gelezen te hebben van reviews en video's. Enig minpuntje voor mij persoonlijk zal de koffer zijn want nu heb ik die van de S4 avant kofferruimte volledig nodig voor het uitoefenen van m'n beroep, dus kans zit erin dat ik m'n audi zal moeten houden als 2de wagen en dan zal ik ergens wel moeten besparen op de opties en mss zelf op de motor...(in slechtste geval) kzal zoiezo vragen om eens met de diesel en de S 4Q (of de gewone S want volgens reviews weinig verschil) te rijden om het verschil te ondervinden.
Een 6 seconden naar de 100 dacht ik.
Ook een pluspunt is dat zelf in de sportstand hij niet brutaal wordt in het schakelen. De achterbank kan plat natuurlijk héClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenZowat elke tweedehands 6.3 AMG
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
Comment