Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe s6 zoals je zelf al schreef. Let wel op een s6 daalt enorm rap in waarde!
De sq5
Je kan ook voor een rs6 van de vorige generatie kiezen...rond de 60a70k heb je een plus full optioneel onder de 40khttp://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-plus-nr-024-500-voll-8-x-20-zoll-alu-6300km-erfurt/193485221.html?lang=de&pageNumber=8&__lp=9&scopeId =C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeM odelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId =28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeM odelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVaria nt3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDat e=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&negativeFeatures=EXPORT
Maser Ghibli past ook in het budget, just sayin'....
De diesel, gewone en de S zijn te vinden onder de 90k eur met veel opties.
als ik het mij goed kan herinneren is een Diesel full option nieuw zo'n 88k.
Skyhook ophanging is wel aan te raden
Diesel of Benzine?
Als kofferruimte niet op nummer 1 op je lijstje staat en je kiest voor een diesel, dan zou ik voor een mercedes cls shooting brake gaan.
Diesel of Benzine?
Als kofferruimte niet op nummer 1 op je lijstje staat en je kiest voor een diesel, dan zou ik voor een mercedes cls shooting brake gaan.
Dikke +1. Dan rijdt ge tenminste met iets speciaals rond.
Diesel of Benzine?
Oké mooie auto valt wel buiten m'n budget eens ik een min. even deftige motorisatie neem en met een paar klikken zit ik al boven m'n budget kweet natuurlijk niet hoeveel korting ze momenteel geven op dit model...
Luxeprobleem
Voor dat budget zou ik als liefhebber een saaie familycar kopen + iets leukers voor in het weekend. Maar als je toch bij 1 wagen wilt blijven lijkt een 6 GC mij wel iets voor u? Heeft wel wat minder ''liefhebbersgehalte'' als een S4/RS4/... maar is wel een dikke kist.
Oké mooie auto valt wel buiten m'n budget eens ik een min. even deftige motorisatie neem en met een paar klikken zit ik al boven m'n budget kweet natuurlijk niet hoeveel korting ze momenteel geven op dit model...
Dan ga ik er vanuit dat je benzine wil? Want de diesels zijn toch binnen dat budget te krijgen.
Dan zou ik gaan voor een Lexus GS 450h, sport line, inclusief toeters en bellen.
Maserati ghibli QS +++ (alhoewel ik betwijfel of die niet boven de 90k zal zitten)
Audi S6 avant ++
CLS shooting brake ++
Porsche panamera ++
Caterham seven 160 +
BMW 550i +
Lexus GS 450h -- (niet m'n ding)
BMW Gran coupé (idem)
Maserati ghibli QS +++ (alhoewel ik betwijfel of die niet boven de 90k zal zitten)
Nee echt niet, toen mijn vader aan het twijfelen was bleek de Diesel met alle opties die hij wou 82k te kosten, en daar was al redelijk veel op aangevinkt.
Als je ziet op mobile.de zie je vanaf een kleine 70k eur ze beginnen, allemaal met amper km's natuurlijk.
De nieuwe BMW M3 is misschien een optie?
Of de lexus IS F?
Is er ook geen nieuwe mercedes C-klasse AMG? of is de AMG van het nieuwe model nog niet te verkrijgen?
Deze zitten nieuw natuurlijk niet in budget, maar recente tweedehands:
- CLS Shooting break zoals onderstaande?
Comment