Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
+ (afhankelijk van het douanekantoor) nog wat €ct'jes voor copies van de papieren.
Als de wagen jonger is dan 6 maanden of minder dan 6000km op de klok heeft zal er ook BTW op betaald moeten worden. De BTW die je dan in Duitsland betaald hebt kan je terugvorderen.
misschien ook eens kijken voor een goed uitgeruste jaguar xf sportbreak ?
Vind ik irl mooier dan de ghibli en ik denk dat 'm beter is ook, zeker met een goed motorisatie. Is R-versie een optie voor die prijzen ?
misschien ook eens kijken voor een goed uitgeruste jaguar xf sportbreak ?
Vind ik irl mooier dan de ghibli en ik denk dat 'm beter is ook, zeker met een goed motorisatie. Is R-versie een optie voor die prijzen ?
Ik ben geen liefhebber van jag, voel me ook nog te jong om met zo'n wagen te rijden.
Ik ben geen liefhebber van jag, voel me ook nog te jong om met zo'n wagen te rijden.
Imago, 't blijft iets raar.
Maar het klopt wel, vroeger waren merken als Mercedes en Jaguar best duur en eerder klassiek.
Als jonge mens kon je jezelf dit niet betalen, dus zag je vooral oudere mensen, die er eindelijk het geld voor hadden, mee rijden.
Om zo een imago om te buigen moet je straf zijn.
Mercedes probeert maar nog steeds hoor ik regelmatig mensen zeggen dat dit auto's zijn voor oude mensen.
Jaguar heeft hier nog meer last van, ook al maken ze tegenwoordig best geile en (soms) geweldig sportieve auto's waarin mensen van hogere leeftijd spontaan een hartinfarct krijgen...
Maar de XF is al van 2008 op de markt. En hoewel hij al een facelift gehad heeft vrees ik dat de jaren niet liegen. Net als bij de A4.
Op een nieuwe XF is het nog minstens anderhalf jaar wachten, op de break waarschijnlijk nog langer.
Maserati's zijn idd prachtige passionele wagens met een sound waar weinigen aan kunnen tippen.
Maar toch, verkies ik hier het oppermachtige AMG.
In mijn ogen blijft de 6.3 V8 één van de machtigste motoren ooit gebouwd en de sound is gewoon brutaal.
C63 break/E63 heeft ruimte, power, comfort en kan vrij discreet zijn wanneer nodig.
Maserati's zijn idd prachtige passionele wagens met een sound waar weinigen aan kunnen tippen.
Maar toch, verkies ik hier het oppermachtige AMG.
In mijn ogen blijft de 6.3 V8 één van de machtigste motoren ooit gebouwd en de sound is gewoon brutaal.
C63 break/E63 heeft ruimte, power, comfort en kan vrij discreet zijn wanneer nodig.
Zou ook mijn keuze zijn indien je bij 1 wagen zou blijven voor dit budget...
S6 avant net getest, motor perfect, sound tja niet erg mijn ding alhoewel de brobbel of hoe je het ook noemt bij het terugschakelen wel zalig klinkt, exterieur had ik niet het waw gevoel. Zoiezo moet ik de auto maar hebben begin 2015 en ben blij dat de verkoper me erop attent maakte dat de facelift vanaf november 2014 beschikbaar zal zijn waardoor ik dus nog even moet wachten alvorens m'n beslissing te maken.
Deze namiddag de maserati ghibli testen zowel diesel als de S Q4, ben benieuwd want heb deze auto nog niet in het echt gezien.
OP DE MASERATI GHIBLI! Staat al vast dat deze de nieuwe wordt, verkoper van audi heeft nog z'n best gedaan om maser af te breken maar hij is niet in z'n opzet geslaagd, de S6 was een leuke auto met ferme motor maarja tegen een ferrari-motor moet ge niet beginnen, ben gewoonweg verliefd geworden op de sound ! Nu nog beetje onderhandelen en vanaf janauri 2015 staat deze in m'n garage.
Trouwens de audi is natuurlijk veilige wagen maar zo slippend een bochtje nemen zit er met de S6 niet in door al die electronische hulpjes, voor sommigen een voordeel voor andere een niet echt noodzakelijk ding oa. voor mij, slippend een bochtje nemen dat uw kont wat doorschuift is toch lekker, natuurlijk doe ik dit enkel maar wanneer de situatie en ten top is
Dealer had een voorstel indien ik iets van prijs wilde afdoen bovenop mijn kortingstarief dat hij deze wagen zelf wilde gebruiken om zich te verplaatsen van z'n huis naar z'n showroom en per 1000km zou hij 1% extra geven omdat de wagen met de opties die ik koos iets boven m'n budget zat, vinden jullie dit een goed voorstel of niet? (hij beloofde dat deze wagen zeker niet als demo zou gebruikt worden)
Mooie passionele keuze ;-)
Toch de benzine hoop ik?
De Maser steelt ook mijn hart, maar tzijn veel centen voor een cheap interieur en dezelfde ruimte als een 3 reeks bv.
Dit is M money, verschil is dat de Maser véél minder int straatbeeld zal verschijnen wat het net weer leuker/exclusiever zal maken.
Toch raad ik je aan eens met een 6.3 amg te rijden, als slippen je ding is ;-)
Da zijn beesten...
De wagen laten inrijden door een verkoper voor een paar % ?
No way, zal behandeld worden als de zoveelste leaseslet ;-)
En wedden dat ik een testrit kan versieren in jouw gloednieuwe Maser... ;-)
Inderdaad, nice! Jammer dat je ze zo weinig ziet op de weg. Om te zeggen, nooit of zelden.
Soundgeluid van de diesel is wel nep, en dat is toch ook een beetje jammer. SQ4 misschien?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Inderdaad, nice! Jammer dat je ze zo weinig ziet op de weg. Om te zeggen, nooit of zelden.
Soundgeluid van de diesel is wel nep, en dat is toch ook een beetje jammer. SQ4 misschien?
Idd ik heb dus beide wagens getest de SQ4 en de diesel, SQ4 het geluid was ZAAAALIG! , van de diesel idd nep. daarom ga ik ook voor de naft maar niet de SQ4 ietsje te duur met m'n karbon afwerking, 21 inch velgen , bowers & wilkens hifi, sport pack, premium rosso leather , blu emozione metaalkleur of rosso pareleffect (twijfel hier nog), business pack, 8 way electric sportseats with 2 driver memory, sport pedalen, enz.
@gandalf: ik heb met 2 auto's gereden 1ste was de SQ4 en interieur was voor een oud péétje, auto stond ook erg hoog met dat skyhook affaire, enkel het geluid en de motor was de max + exter. dan den diesel duidelijker nieuwere versie, alles was beter interieur in zwart en CUOIO was ook wel lekker, dan met sportophanging scheelde echt enorm. Voor de rest was ik wel tevreden over airco en navigatie vond het eigenlijk niet echt cheap uitzien was mss. ook omdat het carbon afwerking was... nuja natuurlijk groot verschil met m'n audi waar echt alles op en aan is vanbinnen maar aangezien ik deze wss. zal houden mis ik het niet op de maser. zal trouwens mijn wagen worden vrouwtje met haar gelakte nagels afblijven
@ david: serieus? dealer zei met dat het ferrari motoren waren die nafts
http://editorial.autos.msn.com/2014-...t-drive-review = Under the hood
Sibling rival Ferrari helped develop the two gasoline V6 engines offered in the Ghibli. They are built at Ferrari's factory in Maranello, Italy. The base 3.0-liter V6 puts out 345 horsepower and 369 lb-ft of torque. The larger engine in the Ghibli S Q4 is good for 404 horsepower and 404 lb-ft of torque, and is also offered in the larger Quattroporte.
Idd ik heb dus beide wagens getest de SQ4 en de diesel, SQ4 het geluid was ZAAAALIG! , van de diesel idd nep. daarom ga ik ook voor de naft maar niet de SQ4 ietsje te duur met m'n karbon afwerking, 21 inch velgen , bowers & wilkens hifi, sport pack, premium rosso leather , blu emozione metaalkleur of rosso pareleffect (twijfel hier nog), business pack, 8 way electric sportseats with 2 driver memory, sport pedalen, enz.
De Blu emozione is voor mij perfect hoor!!!
Goede beslissing !
Al zou ik de deal van de dealer laten voor wat het is en eens zoeken naar een jonge 2ehands in duitsland en zien of je eentje vindt met de juiste opties.
M'n vader wou de kleur Rosso Folgore, is ook een mooie kleur (persoonlijk)
Waarom zou je die deal niet aannemen? Kan zelf de wagen samenstellen, valt binnen budget, weet wat ermee gebeurd is,... Snap niet goed waarom een tweedehands beter zou zijn.
Waarom zou je die deal niet aannemen? Kan zelf de wagen samenstellen, valt binnen budget, weet wat ermee gebeurd is,... Snap niet goed waarom een tweedehands beter zou zijn.
idd, snap het ook niet goed...
Ivm de deal was in feite omdat ik twijfelde omtrent enkele opties die boven m'n budget waren, bijv. de bowers en wilkens is erg duur maar als ik hem dus voor 1000km door de dealer laat mee rijden komt die er gratis in..
Trouwens kheb er 1u10 min over gereden van m'n huis naar den dealer, kvroeg dan natuurlijk ook en wat met het onderhoud, ik zie het niet zitten om telkens naar Gent te rijden, hij zei (dealer) geen probleem ik woon ook in de westhoek, ik kom hem wel ophalen als ik passeer.
persoonlijk zou ik zo'n wagen/motor zelf willen inrijden, we praten hier niet over een doorweekse 3.0 Duitse diesel motor die we de dag van vandaag enkel nog door "respect" inrijden.
Zo'n Maser... Zou zonde zijn mocht ze onmiddelijk en koud afgetrapt worden.
Comment