Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 5 van het forum!
Collapse
X
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenGij hebt iets veel beter nu,alhoewel ik hoor dat je hem wil wegdoen of is dat een joke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alcaTRES Bekijk BerichtenWannes (gewoon te cool en mijn vriendin is er zot van)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenMijn 5 favorieten
1) 2003 Mercedes G 270 CDI
2) 2006 Fiat grande Punto JTDm SPORT
is er jammer genoeg niet meer...
3) 2004 BMW E83 X3 2.0d
4) 2005 Audi A6 Avant 2.7 TDI
5) Smart Roadster Coupe 700CC 60kw 2005
Amai, dat ik hier nog es mag tussen staan!
Thanks
Comment
-
1) Maserati Quattroporte van Michelin. Echt wel mijn favoriet en niet alleen op dit forum.
2)BMW E46 M3 SMG II van eigenaar met zelfde naam. Ik prefereer hem net boven de coupé van BMWMB.
3) Lamborghini gallardo van Rami echter binnen deze prijsklasse zou ik liever bij het stijgerende paard shoppen. Neemt niet weg dat dit de meest briesende wagen op dit forum is.
4) E60 535d van vader en moeder Stevy. De huidige 5 reeks berline is voor mij dé mooiste berline wagen ooit ... na de quattroporte. Maar deze indrukwekkende diesel mocht hier niet ontbreken.
5) E91 330d van io. Ik heb lang getwijfeld om de 535D van Wannes te nemen maar waar ik de 5 berline mooier vind dan de 3 berline zo vind ik de 3 touring knapper dan de 5 touring.
Vallen net niet in top 5 jaguar X 3.0 van SpeedExceed, 335i van BMWMB, Porsche Cayman S van Erikje, 535D van Wannes, Mini van Fantastic,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenÈk weet èt ol.
4. Audi RS4 2006Die staat er niet maar ik ben er maar wat zeker van dat onze liefste rubbergabber Nas metéén eentje gaat halen zodat ik 'm hier kan kiezen. Een Avantje, uiteraard, hé Jonas.En als de kleur me niet aanstaat overspuit ik 'm wel. Maar ceramische remmetjes wil ik wél !
Dank u !tegen ne deftige prijs
.
Hm waar mijn nick 'rubbergabber' vandaan komt is me nog ff een raadselke
Soit om de weinige tijd die ik nog doorbreng (snik snik) op het forum toch nuttig te vullen ook mijn Top 5:
* De Dolf van den Turbofacteur; dit bakske is al heerlijk 'ingereden' op de ring, dus is de bolide het gewoon..
* De A3 van Egon of Iceblue met een voorkeur voor de laatste wegens meer vermogen; Mijn voorliefde voor dit model blijft bestaan.
* Normaal zou nu de Lambo gallardo van Rami komen, maar hij valt er net af omdat het een spyder is .. sorry niet mijn ding, vree knappe kar man maar heb het niet op cabrio's
Dus wel de Porsche Turbo 997 (nickname ken ik niet maar hij hangt hier ergens op het forum rond)
* Mini Cooper JCW van Wannes: Dit is zo iets zot wat ik altijd heb willen kopen, en wellicht toch nooit zal kopen tot mijn grote spijt..
* BMW 335i deze van david, is een fijne plezierige wagen voor alledaags gebruik
* BMW 535d maar geen break, zou ik gebruiken voor de km's af te haspelen (zit hier iemand met een 535d berline? )
greets
Nas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenMijn 5 favorieten
1) 2003 Mercedes G 270 CDI
2) 2006 Fiat grande Punto JTDm SPORT
is er jammer genoeg niet meer...
3) 2004 BMW E83 X3 2.0d
4) 2005 Audi A6 Avant 2.7 TDI
5) Smart Roadster Coupe 700CC 60kw 2005
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenDus wel de Porsche Turbo 997 (nickname ken ik niet maar hij hangt hier ergens op het forum rond)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn vriendin heeft die, telt dat ook mee?
Maar dan moet je wel terug de oude veren eronder zwieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenGeen foto's mar wel een bizar topic.
zal maar eens de foto herposten in deze topic..
Comment
-
De onze buiten beschouwing gelaten is er eentje die 100% mijn goesting is ;
* E91 330d van nikolaswinne
4 andere en wat er ik er ga aan veranderen;
*M coupé van bmwM-optic ( estorilblauw en standaard velgen eronder)
*Cayman S van erikje ( cobaltblauw met zwart interieur )
*Gallardo Spyder van Rami ( balloonwit )
*facelift E46 M3 van E46 M3 SMGII ( individual phoenixgeel,zwart interieur, CS uitvoering)
Comment
-
leuk topic.
Alhoewel de helft van de wagens die hier gepost zijn van mama en papa zijn en niet van de forummers zelf...
mijn 5 (willekeurige volgorde)
Focus RS (Shauni)
Audi S4 (Nas)
Subaru Impreza GTT (Scoobysteve)
Lancia Delta Evoluzione (ex van Vanni)
Audi A6 Avant 2.0TDI (Little N)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMerci Bobo .
Da verdient een ritje op een meeting
Comment
Comment