Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil nu niet onnozel doen en een beetje aandacht zoeken maar ik ben zo verliefd op een range rover (sport) en aangezien we er zelf een hebben en ik hem zo super vind komt hij zeker in mijn top 5 !
Although..
1. Maserati Quattroporte (Michel, mijn beste kameraad trouwens) Luxe-Sportwagen..
2. Porsche 911 GT3 RS (RS, Zou hem graag eens ontmoeten) Voor mij een dreamcar..
3. Range Rover Sport (SpeedExceed, mezelf dus..) SUV, Rijgedrag voor een SUV, ..
4. Mini Cooper S JCW (Wannes, zou ik graag eens ontmoeten..) Stadsspeelgoed..
5. BMW 535d M (Wannes, idem..) Touring, Sportwagenprestaties, Diesel,..
Wat lachen jullie? De keuze van zovelen hier op het forum is voorspelbaar en vooral het duurste van het duurste.
Als ik carte blanche zou krijgen, zie ik niet in waarom ik niet een paar superdure wagens in mijn garage zou parkeren. Een Mazda MX5 kan ik zo ook wel betalen, dus die komt niet op het lijstje. En nee, ik heb niets tegen die wagen, want ik weet dat die erg leuk is om mee te rijden, maar hallo, je krijgt carte blanche!
Is mijn X5 niet krachtig genoeg voor u Ik wil gerust naast een 4.4i gaan staan aan de lichten en men gat laten zien Nog niet zo lang geleden meegemaakt en die 4.4i gaat eraf met 2 autolengtes verschil. Vanaf 120km/h komt hij terug en gaat er wel over maar niet echt overtuigend
Daar heb je wel een punt, maar als he op exclusiviteit aankomt, opteer ik toch voor iets duurders. En ik dacht meer aan een 4.8is, niet aan een 4.4i. Helemaal niets tegen jouw wagen hoor. Knappe SUV.
Als ik carte blanche zou krijgen, zie ik niet in waarom ik niet een paar superdure wagens in mijn garage zou parkeren. Een Mazda MX5 kan ik zo ook wel betalen, dus die komt niet op het lijstje. En nee, ik heb niets tegen die wagen, want ik weet dat die erg leuk is om mee te rijden, maar hallo, je krijgt carte blanche!
Waarom lach je THOMaas dan uit?
Enfin, jij koopt wat je wilt natuurlijk
Wel grappig, iedereen neemt ongeveer dezelfde auto's...
denk dat dat ook wel komt omdat we allemaal een kort termijn geheugen hebben , en misschien een beetje lui zijn om echt gaan op te zoeken wat er allemaal voor lekkers tussen zit....en daarom karren ophalen die recent nog gepost zijn....
moet eerlijk zeggen dat dat bij mij ook wel zo is gegaan
Schitterende automobiel, al zou ik 'm voornamelijk als entreeticket gebruiken om lid te worden van een handjevol Shag-oldieclubs, om 'm daarna te verkopen (met spijt in 't hart) om een XK120 in de plaats te halen.
Maar die E-type is de auto die 't dichtst van alle forumauto's bij m'n ultieme droomkar komt.
2. Land Rover Defender 110
'k Weet niet van wie die was, maar er was er hier toch eentje? Wel : die wil ik.
3. Porsche 997 GT3
Puur. Hebben.
Nog twee stekkies over. Raaaaaah, geen idee hoe die opgevuld te krijgen...
Comment