Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 5 van het forum!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
    Wat een vette bak zeg !!

Van wie is die ?

Linkje ?
    Een fwientje van ons die hier nog maar net beland is . Ik probeer hem een beetje te pushen om een eigen topic te openen ...

Wie weet na zoveel bewondering .

Btw meer foto's staan op de laatste pagina's van het topic van onze Spider .
    Last edited by SPIDERVELOCE1750; 07/12/2006, 20:09. Reden: Merci zoon ...
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
      Zeer moeilijke keuze
      Iedere wagen heeft zijn voor en nadelen, ook wanneer ze geschonken worden hoort er nog tax en verzekering betaald te worden, maar soit, uit principe ga ik geen BMW's posten, die verdienen een ander topic "top 5 BMW "

- Ex Dolf Turboman :love: tis een schatje
      - Lambo Rami in afwachting op de 997TT
      - Lotusfreak's subby dankzij sound!
      - GT3 (pa) RS Uber Driverscar in mijn ogen
      - Rougneck's ultimate Driver's Cab
      Stop met in het verleden te leven

Comment

• 5 auto's? das me teveel...

nummero uno: mijn all time favorit, de Porsche 997 GT3 van RS zijn pa.
        als daily drive : tamasius zijn lexus IS200

daar zou'k al méér dan content mee zijn

Comment

• BMW Z3 M-coupé van M-Optiek
          Porsche GT3 RS
          Ford Focus RS van Shauni
          BMW 320d Touring (AC) van David 72
          Shelby mustang GT500 van meetingteam

Comment

• 1. Impreza gtt van ScoobySteve
            2. Lambo van Rami
            3. Porsche 911 gt3 van RS
            4. Evo 6 van Vanni
            5. Focus RS van Shauni

Comment

• BMW Z3 M-coupé van M-Optic
              Porsche GT3 van RS
              E24 635csi en dan zou ik er nog niet uit zijn of ik die van bt. of alex wil
              Lambo van Rami
              Shelby mustang GT500 van meetingteam

Man, zeer moeilijk! De boxster van newadrie kan er net niet meer bij, maar vind ik ook zéér knap. En de bovenstaande hebben geen volgorde hoor, ik werk niet met nummers.

Comment

• 1- de lambo van Rami voor de zondag
                2- de porsche GT3 RS van ....voor de zaterdag
                3- de mini cooper van Wannes voor de vrouw
                4- de 335 i coupe van BMWMB voor in de week
                5- de 320 d e90 van toerke voor de kids mee te leren rijden

toeme mijn garage zal te klein zijn

Comment

• Hier zitten veel mooie karren op het forum maar als ik toch moet kiezen

-Lambo (Rami)
                  -M-Coupé (M-optic)
                  -M5 (Dragon)
                  -Als hij echt zo mooi uitziet als word verteld waarschijnlijk de M3 (Turboman)
                  -Mini S JCW (Wannes)

En natuurlijk mijn eigen Sub, was vroeger één van mijn droom wagens daarom de GTT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                    -Als hij echt zo mooi uitziet als word verteld waarschijnlijk de M3 (Turboman)
                    Turboman met een M3? Vergis je je nu of heb ik iets gemist?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Turboman met een M3? Vergis je je nu of heb ik iets gemist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten

Hola. Ik zou er die GTI wel niet voor weggedaan hebben, maar het blijft een superwagen natuurlijk. Alleen jammer dat het geen zwarte is.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Hola. Ik zou er die GTI wel niet voor weggedaan hebben, maar het blijft een superwagen natuurlijk. Alleen jammer dat het geen zwarte is.
                          Daarom verkies ik deze e36 M3 omdat hij in het rood staat en als hij nog in sublieme staat verkeerd, is dit geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                            Daarom verkies ik deze e36 M3 omdat hij in het rood staat en als hij nog in sublieme staat verkeerd, is dit geweldig
                            Smaken en kleuren ...
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• mijn favorieten:
                              - MG SV-R
                              - Shelby mustang gt500
                              - porsche GT3
                              - Corvette Stingray
                              - onze eigenste ZT 260 (mits 510 pk pakket van Dreadnough)

Comment

• - Rami's Lambo Gallardo

- Rami's Cayenne Turbo

- Wannes' MINI MCS Works

- Nas' S4

- lili's 320d Touring

Die kwamen zo meteen m'n hoofd in.

Comment

• Niemand wil mijn M5 -ke alleen de wannes ja om hem af te raggen op de ring
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                    Niemand wil mijn M5 -ke alleen de wannes ja om hem af te raggen op de ring
                                    ik wil wel, maar ik durf te wedden dat je hem toch niet afgeeft als het zover is!

Comment

• Afgeven is een beetje te veel van het goede hé
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Afgeven is een beetje te veel van het goede hé
                                        tis geven en nemen he

Comment

Niemand wil mijn M5 -ke alleen de wannes ja om hem af te raggen op de ring
                                          Ik wou je M5, bafkop, maar je wou 'em niet afgeven toen.

Comment

Working...
                                          X