Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Passat variant 1.6 105pk highl of V70 2.0 136pk momentum
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenEen V70 (mijn wagen) en een Passat (mijn vaders wagen) spelen wat ons beiden betreft niet in dezelfde league: dus te kiezen tussen beiden: zonder enige twijfel de Volvo: meer ruimte in de breedte, andere maar even ruime/praktische koffer en stiller, comfortabeler,...
maar elk apart zijn ze zonder korting en voorwaarden vrij duur ivm hun respectievelijke klassegenoten
Een Superb overklast elke gelijke Passat
En voor de prijs van een deftig samengestelde V70 heb je al een Lexus GS.
En ik moet niet lang nadenken om een Superb + Lexus GS staan te hebben ipv een Passat + V70.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
En voor de prijs van een deftig samengestelde V70 heb je al een Lexus GS.
Persoonlijk vind ik een Lexus GS nog van een iets hoger niveau dan een Audi A6, BMW 5, Mercedes E (enige echte concurrent die ik zie is een Jaguar XF); als ik de Duitse 3 vergelijk met Volvo (voor al hun modellen trouwens), dan vind ik Volvo zeer correct geprijsd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichtenvoor 50.000 € heb je een full option V70 T5 (240 pk) of een basis Lexus GS 250 (209 pk). Wil je die Lexus wat aankleden ben je 10 à 15.000 euro meer kwijt.
Naamloos-1.jpg
Persoonlijk vind ik een Lexus GS nog van een iets hoger niveau dan een Audi A6, BMW 5, Mercedes E (enige echte concurrent die ik zie is een Jaguar XF); als ik de Duitse 3 vergelijk met Volvo (voor al hun modellen trouwens), dan vind ik Volvo zeer correct geprijsd!
Comment
-
Van deze twee de V70.
Mijn keuze met dat budget zou een Comfortline 1.6 DSG zijn met dezelfde opties als je op de Highline hebt genomen.
PS: 50 euro per maand is toch niet niks in mijn ogen ... daarvoor wil ik gerust in een 'mindere' Passat zitten die voldoetLast edited by josenjef; 21/02/2013, 14:29.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Tuurlijk de V70: erg aangenaam karakter van de vlotte D5204T vijfcilinder diesel,erg aangenaam interier en het beste onderstel van de twee... an-sich niets mis met de VW maar geen partij voor de Volvo in alle opzichtenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment