Nieuwe leaswagen ter vervanging van audi A4 avant. Keuze uit verschillende merken maar van belang is
-groter koffer dan de huidige wagen.(anders was het een uitgemaakte zaak, bmw 318d touring). Zou graag een koersfiets zonder wielen plat in mijn koffer kunnen leggen.
- C02 is toch wel belangrijk: passat 116/V70 119
- 1.6 motor = 4j leasetermijn(max 160.000km) , 2.0 motor = 5j leasetermijn (max 200.000km). Doe 40 a 45.000km/j.
Een jaar sneller een andere/betere......wagen kiezen is toch wel fijn, vandaar ook de 1.6 tegenover de 2.0 motor in mijn vergelijk.
- V70 gaat me zowel door de iets hogere C02 als de hogere prijsklasse een €50/maand extra kosten in eigen bijdrage. ( bijna verwaarloosbaar, zou bij de bmw ook zijn en vind ik ondergeschikt als de wagen voordelen heeft of me meer aanspreekt.)
- Ik weet dat ik met beide wagens inboet qua rijplezier, fiets moet soms in koffer kunnen(slecht weer, overnachting,....) dus altijd op fietsrek is helaas geen optie. Een sportievere A6/5-reeks is geen optie, niet opgenomen in mijn leasemogelijkheden.
Eventueel overweeg ik nog een 1.6 dsg motor (CO2: 122) of de 2.0 passat motor is ook nog een mogelijkheid.
Beide zijn vrij compleet uitgerust
VW Pass.Var.1.6CRTDi 105 Highl.
-groter koffer dan de huidige wagen.(anders was het een uitgemaakte zaak, bmw 318d touring). Zou graag een koersfiets zonder wielen plat in mijn koffer kunnen leggen.
- C02 is toch wel belangrijk: passat 116/V70 119
- 1.6 motor = 4j leasetermijn(max 160.000km) , 2.0 motor = 5j leasetermijn (max 200.000km). Doe 40 a 45.000km/j.
Een jaar sneller een andere/betere......wagen kiezen is toch wel fijn, vandaar ook de 1.6 tegenover de 2.0 motor in mijn vergelijk.
- V70 gaat me zowel door de iets hogere C02 als de hogere prijsklasse een €50/maand extra kosten in eigen bijdrage. ( bijna verwaarloosbaar, zou bij de bmw ook zijn en vind ik ondergeschikt als de wagen voordelen heeft of me meer aanspreekt.)
- Ik weet dat ik met beide wagens inboet qua rijplezier, fiets moet soms in koffer kunnen(slecht weer, overnachting,....) dus altijd op fietsrek is helaas geen optie. Een sportievere A6/5-reeks is geen optie, niet opgenomen in mijn leasemogelijkheden.
Eventueel overweeg ik nog een 1.6 dsg motor (CO2: 122) of de 2.0 passat motor is ook nog een mogelijkheid.
Beide zijn vrij compleet uitgerust
VW Pass.Var.1.6CRTDi 105 Highl.
Pack Premium (W34) | |||||||||||||||||
- Zetelbekleding in Nappa leder (WL7) | |||||||||||||||||
- Elektrisch bediend panoramisch opendak in glas (PS6) | |||||||||||||||||
- Bandendrukkontrole (7K3) | |||||||||||||||||
Pack Business Lounge (AW32/W64/PH2/8T2/7X2/PM1/PNB/RGY) | |||||||||||||||||
- Kleurennavigatiesysteem 'RNS 315' (PNB-RGY) | |||||||||||||||||
- Mobile Device Interface iPOD / iPhone (UF![]() |
|||||||||||||||||
- Acoustic Parking System - parkeerhulp met behulp van u (7X2) | |||||||||||||||||
- GSM-voorbereiding (9ZI) | |||||||||||||||||
- Multifunktiestuur in leder (PM1) | |||||||||||||||||
- Metaalkleur (MP) | |||||||||||||||||
- Cruise control (8T2) | |||||||||||||||||
CD-ROM West-Europa (7QL) | |||||||||||||||||
Keyless Acess & Kofferdeksel met "Easy Open" funktie (PEV) | |||||||||||||||||
- Keyless Access, Openen en sluiten en starten/stoppen v (4F2) | |||||||||||||||||
Zwenkbare trekhaak, elektisch bediend (1M6) | |||||||||||||||||
Dakhemel in het zwart (6NT) | |||||||||||||||||
Zonder kentekens motor op de achterklep (0NB) | |||||||||||||||||
Zonder identificatie van model/motor (0NA) | |||||||||||||||||
CD-ROM Oost Europa (7QM) | |||||||||||||||||
Bi-Xenon lichten (WXF) | |||||||||||||||||
Verdonkerde zijruiten achteraan en achterruit (65% licht (4KF) Volvo V70 2.0D D3 136 Momentum
|
Comment