Oorspronkelijk geplaatst door germinal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tankkaart voor zelfstandige
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten2 jaar geleden ook een tankkaart aangevraagd bij Lukoil, was ook niet mogelijk onder de 3000liter. Wat wel mogelijk was en nog steeds gebruik is een tankkaart van hun maar dan met een voorschotsysteem waarbij je telkens een bepaald bedrag hierop stort en dan voor dat bedrag kan tanken. Om de zoveel tijd stort ik daar dus 1000EUR op... Maandelijks krijg je dan een afrekening/factuur van wat verbruikt is...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk BerichtenIemand een idee hoe het zit met Lukoil en het minimum aantal liter per jaar?
Ik heb nu als zelfstandige een DATS kaart maar wil ook een Lukoil kaart.
Kan handig zijn om te kunnen wisselen tussen de 2, afhankelijk van welk station dichter bij is.
Maar volgens hun voorwaarden moet je minimaal 3000l afnemen.
Daar ga ik op een jaar niet halen bij enkel Lukoil.
Leave a comment:
-
minimum is 1000 liter. Mocht je dit niet halen, is het ergste wat er kan gebeuren het stopzetten van een fleetkaart. Geen boetes, ed.... so no risk!
BTW, dit zijn de nieuwe modaliteiten (ze staan nog niet op de website): Quote: 2. Het onderschrijven van het systeem “LUKOIL FLEET CARD” houdt een jaarlijks verbruik in van minimum 1.000 liter motorbrandstof. De KLANT schat zijn motorbrandstofaankopen op minder dan 10.000 liter.
Leave a comment:
-
minimum is 1000 liter. Mocht je dit niet halen, is het ergste wat er kan gebeuren het stopzetten van een fleetkaart. Geen boetes, ed.... so no risk!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
Maar volgens hun voorwaarden moet je minimaal 3000l afnemen.Last edited by Octa+; 15/12/2014, 12:27.
Leave a comment:
-
Guest repliedIn zo'n geval is Fleetpass+ een betere oplossing.
Leave a comment:
-
Iemand een idee hoe het zit met Lukoil en het minimum aantal liter per jaar?
Ik heb nu als zelfstandige een DATS kaart maar wil ook een Lukoil kaart.
Kan handig zijn om te kunnen wisselen tussen de 2, afhankelijk van welk station dichter bij is.
Maar volgens hun voorwaarden moet je minimaal 3000l afnemen.
Daar ga ik op een jaar niet halen bij enkel Lukoil.
Leave a comment:
-
Heb zelf tankkaart van Lukoil voor mijn bedrijfswagen en er zijn er hier enkele in de buurt. Werkt dus prima. Dus voor de vrouw ook voor een gratis Lukoilkaart gegaan. Kaart gratis, steeds standaardkorting of pompprijs indien goedkoper, 2-wekelijkse factuur... We zullen zien.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk BerichtenInderdaad, was iets in de zin van "Als u niet reageert gaan we er van uit dat u akkoord bent, en rekenen we vanaf dan x euro per maand aan". Degoutant.
Leave a comment:
-
Ik heb net even de tarieven van Fleetpass+ bekeken en vergeleken met wat ik de laatste maand bij DKV betaald heb.
Toch telkens 5-6 eurocent per liter goedkoper via Fleetpass...
Leave a comment:
-
Ik heb nu sinds enkele maanden een tankkaart van Heite('s Petroleum). Voor mij ideaal vermits zij stations hebben in Koksijde, Ieper en Kortrijk; drie plaatsen waar ik zeer regelmatig passeer, maar voor het overige is het aantal stations wel zeer beperkt. Ze hebben ook geen website. Als je het telefoonnummer belt dat je op internet vindt, heb ik het al meegemaakt dat je - denk ik - direct bij de baas belandt
. Wel zeer makkelijk: een maandelijkse factuur en zeer goedkope prijzen (dacht nu rond € 1,14 per liter). Mooi meegenomen als je wel wat kilometers maalt op een maand...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Colossus Bekijk BerichtenDaarvoor ook Lukoil gehad.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenhttp://www.fleettankkaarten.be/fleetpass-plus/
Vast (gereduceerd) wekelijks tarief, ongeacht de pompprijs.
Het geldt wel enkel in de Benelux.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de fleetpass+ heb en niet de gewone, volgens mij was het dezelfde prijs voor ze alletwee. Men vader is mijn boekhouder dus hij heeft het geregeld
Ik tank altijd bij een goedkope Q8 easy hier in de buurt dus die kaart is ideaal voor mij.
Ook een redelijk uitgebreid netwerk, kan altijd handig zijn.
Leave a comment:
-
Inderdaad, was iets in de zin van "Als u niet reageert gaan we er van uit dat u akkoord bent, en rekenen we vanaf dan x euro per maand aan". Degoutant.
Leave a comment:
-
Guest repliedJa, ze smeren je ongevraagd een verzekering aan tegen fraude ofzo. Daar ben ik ook heel zwaar tegen ingegaan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk BerichtenIdem. En die zever met hun opgelegde verzekering bij fleetpass heeft me doen veranderen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Colossus Bekijk BerichtenHier tot voor kort ook Fleet+ (Q8 express hier in de streek zitten overal en hebben echt scherpe prijzen). Nu rij ik veel minder en gekozen voor DATS kaart. Compleet gratis, héél scherp in dieselprijs maar vooral: maandelijkse factuur ipv die irritante wekelijkse afrekening bij Fleet+. Dat zijn 40 facturen minder op jaarbasis ;-)
Daarvoor ook Lukoil gehad.
Leave a comment:
Leave a comment: