Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Tankkaart bij BFC zelf is € 2,00 + btw per kaart & servicekosten (Velocity) € 1,00 + btw = € 3,63
    Wel, dacht dat ook, had op factuur gekeken, maar zag het niet meer staan. Vandaar dat ik enkel al de servicefee postte

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    hier ook gabriels. Geen kosten, en pompprijs is meestal bij de laagste.
    Zeker in oost-vlaanderen meer dan interessant. Je kan er ook nog bij een aantal andere merken mee tanken.

edit: extra merken zijn octa+ en power
    Last edited by ; 10/03/2018, 10:36.

Leave a comment:

• George_S
    replied
    Gabriels is top. Goede pompprijs, goede dekking oost vlaanderen, maandelijkse factuur, geen kosten.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa

Tankkaart bij BFC zelf is € 2,00 + btw per kaart & servicekosten (Velocity) € 1,00 + btw = € 3,63
    Zo van die details zijn belangrijk. Als je bij een andere maatschappij geen kosten betaald is dat kleine 3 (of 4 incl btw) duurder dan een ander systeem.

Leave a comment:

• Rennfox
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

Dus wel best interessant. Ook voor buitenland of enkel Benelux?
    Geen idee, enkel Benelux volstaat voor mij

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
    servicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
    Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    servicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
    Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
    Ik gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)
    Dus wel best interessant. Ook voor buitenland of enkel Benelux?

Leave a comment:

• Rennfox
    replied
    Ik gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)

Leave a comment:

• Dachero
    replied
    Hier 2 tankkaarten Avia. Kan ook tanken bij Power en octa. Marginale korting op dagprijs. Wel gratis kaarten en factuur einde van de maand en dan 30 dagen om te betalen. Al meer dan 10 jaar hier en werkt prima.Wel enkel binnenland voor mij

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe
    3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
    1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.
    Niet meer gratis, hoeveel betaal je dan per maand voor enkel de kaart?

Buitenland is hand en zeker die tol, vignet kunnen daar dus ook mee gekocht worden vermoed ik maar zoveel heb je dat niet nodig.

Interessanter is bv een korting of een favoriet station waar je extra korting krijgt. En het systeem zelf volledig gratis.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
    1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    We gebruiken er dus nu nog 2, Maes (85%) wordt daarmee betaald maar soms is onzer weeklimiet op en de DKV-card

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Ik heb een aantal weken geleden onze BFC kaarten stopgezet en overgeschakeld naar DKV. Kaarten zijn gratis, 2 x maandelijkse facturatie, beetje korting maar vooral de tunnelkosten in België en Nederland kan je ermee gebruiken.

Leave a comment:

• A160
    replied
    Ik ben ook aan het kijken:
    Groep van 5 vennootschappen, 5 wagens, waarvan er 1 een gelimiteerde tankkaart zou moeten hebben.
    Internationaal is niet nodig, dekking zou vnl. West-Vlaanderen moeten zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Collega zelfstandige vertelde me over deze https://www.vab.be/nl/auto/tankkaart

Leave a comment:

• A160
    replied
    Total Assistance stelt niet al te veel voor.
    Werkt normaal via de Total-card, niet via de Total-tankkaart

Leave a comment:

• Liquid Li0n
    replied
    Goed topic dat ik hier ook nog eens vanuit het stof haal in 2018.
    als ik het hier zo lees lijkt lukoil me precies het beste prijs/wat je krijgt.

Maar Maes en die BFC kaart precies ook wel goed. Die laatste geeft precies wel geen korting. Maar je kan wel bij express stations gaan tanken.

Bij Total kan dit wel, dan kan je zelf nog korting extra krijgen bij een favoriet station. Maar Total is dan ook een van de duurste.

Bij die BFC kan je ook bij Total tanken, maar maak je dan ook kans voor die pechhulp als je 25liter of meer tankt? Want is dat via Total Club of enkel via Total tankkaart.

Zelf heb ik via deze site ook offertes gevraagd: http://www.tankkaart.net/vergelijken/
    Last edited by Liquid Li0n; 07/03/2018, 20:35.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ok bedankt. Ik ga ze eens proberen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
    kidcoolBe gebruik jij die BFC ook internationaal? Want ik ze vooral in NL en DE nodig.
    Je krijgt een apart faktuur van hen (Shell/BFC) met Nederland op.

Last edited by Metaxa; 25/07/2017, 19:05.

Leave a comment:

Working...
X