Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tankkaart voor zelfstandige
Collapse
X
-
Guest replied
-
Gabriels is top. Goede pompprijs, goede dekking oost vlaanderen, maandelijkse factuur, geen kosten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Tankkaart bij BFC zelf is € 2,00 + btw per kaart & servicekosten (Velocity) € 1,00 + btw = € 3,63
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
Dus wel best interessant. Ook voor buitenland of enkel Benelux?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichtenservicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.
Leave a comment:
-
Guest repliedservicekost bij BFC is 1€ per kaart ofzo.
Online overzicht, alles in te stellen ook online per kaart, rapportage, tanken bij Shell, Total, Esso, Q8 als ik mij goed herinner. Vraag bij voorkeur te tanken bij express stations zoals Shell, Esso of Q8. Total is doorgaans duurder.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door RennfoxIk gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)
Leave a comment:
-
Ik gebruik al sinds 2006 Q8 Liberty Card, in NL kun je er ook bij Tango mee tanken. Kaart op zich is gratis, 2 keer per maand factuur en tankoverzicht, alles online te beheren (wie mag wat tanken en wanneer etc.). Korting van 8,27ct excl. BTW (10ct incl) op de officiële max.prijs (of de pompprijs zelf indien deze lager is)
Leave a comment:
-
Hier 2 tankkaarten Avia. Kan ook tanken bij Power en octa. Marginale korting op dagprijs. Wel gratis kaarten en factuur einde van de maand en dan 30 dagen om te betalen. Al meer dan 10 jaar hier en werkt prima.Wel enkel binnenland voor mij
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.
Buitenland is hand en zeker die tol, vignet kunnen daar dus ook mee gekocht worden vermoed ik maar zoveel heb je dat niet nodig.
Interessanter is bv een korting of een favoriet station waar je extra korting krijgt. En het systeem zelf volledig gratis.
Leave a comment:
-
Guest replied3 BFC kaarten, nadat Shell het aan hen had overgedragen. Mijn kaarten waren wel plots niet meer gratis.
1 kaart (mijne) is ingesteld voor binnen- en buitenland, alle brandstoffen enz. Andere kaarten niet.
Leave a comment:
-
We gebruiken er dus nu nog 2, Maes (85%) wordt daarmee betaald maar soms is onzer weeklimiet op en de DKV-card
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Ik heb een aantal weken geleden onze BFC kaarten stopgezet en overgeschakeld naar DKV. Kaarten zijn gratis, 2 x maandelijkse facturatie, beetje korting maar vooral de tunnelkosten in België en Nederland kan je ermee gebruiken.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Ik ben ook aan het kijken:
Groep van 5 vennootschappen, 5 wagens, waarvan er 1 een gelimiteerde tankkaart zou moeten hebben.
Internationaal is niet nodig, dekking zou vnl. West-Vlaanderen moeten zijn.
Leave a comment:
-
Guest replied -
Total Assistance stelt niet al te veel voor.
Werkt normaal via de Total-card, niet via de Total-tankkaart
Leave a comment:
-
Goed topic dat ik hier ook nog eens vanuit het stof haal in 2018.
als ik het hier zo lees lijkt lukoil me precies het beste prijs/wat je krijgt.
Maar Maes en die BFC kaart precies ook wel goed. Die laatste geeft precies wel geen korting. Maar je kan wel bij express stations gaan tanken.
Bij Total kan dit wel, dan kan je zelf nog korting extra krijgen bij een favoriet station. Maar Total is dan ook een van de duurste.
Bij die BFC kan je ook bij Total tanken, maar maak je dan ook kans voor die pechhulp als je 25liter of meer tankt? Want is dat via Total Club of enkel via Total tankkaart.
Zelf heb ik via deze site ook offertes gevraagd: http://www.tankkaart.net/vergelijken/Last edited by Liquid Li0n; 07/03/2018, 20:35.
Leave a comment:
-
Guest repliedOk bedankt. Ik ga ze eens proberen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderkekidcoolBe gebruik jij die BFC ook internationaal? Want ik ze vooral in NL en DE nodig.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkLast edited by Metaxa; 25/07/2017, 19:05.
Leave a comment:
Leave a comment: