Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    kidcoolBe gebruik jij die BFC ook internationaal? Want ik ze vooral in NL en DE nodig.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb meerdere tankkaarten van BFC (Belgian Fuel Card), voorheen waren dit de Shellkaarten, maar die activiteit is overgenomen door BFC. Tanken bij Shell, Q8, Total, Esso geloof ik.

Leave a comment:

• Chris_147
    replied
    Uiteindelijk eens bij de lokale pomp nagevraagd.
    Geen enkel probleem om tankkaart te krijgen, geen extra kost, ook geen extra korting, maar hij is toch al de goedkoopste in de buurt.
    Geen gedoe, gewoon tankkaart gebruiken en op het einde van de maand krijg ik factuur die ik moet voldoen.

Leave a comment:

• Octa+
    replied
    Lukoil! Geen kosten extra, 2 wekelijks factuur. Min 1000 euro per jaar

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Mochten er hier ook nog mensen zijn die een tankkaart aanbieden aan hun werknemers, niet vergeten dat de bijdragen voor de werkgever vanaf begin dit jaar van 17% > 40% zijn gegaan. Behalve...(en u raad het al)...voor staat, gewesten, gemeentes, provincies, politie, intercommunale, enz...

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
    Gabriëls zag er heel interessant uit, tot ik ging zoeken waar ik kon tanken in mijn buurt: nergens!
    In Oost-Vlaanderen is dat wel interessant, maar voor de rest van Vlaanderen niet echt.

Xximo heeft wel meer mogelijkheden, maar is uiteindelijk wel duurder.

Ik ga het ook nog eens navragen bij lokale tankhouders.
    Het aantal tankstations van Gabriëls begint toch ook steeds toe te nemen heb ik al gemerkt.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Met een Maeskaart kan je op wel echt heel veel plaatsen tanken, behalve internationaal.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Leave a comment:

• Chris_147
    replied
    Gabriëls zag er heel interessant uit, tot ik ging zoeken waar ik kon tanken in mijn buurt: nergens!
    In Oost-Vlaanderen is dat wel interessant, maar voor de rest van Vlaanderen niet echt.

Xximo heeft wel meer mogelijkheden, maar is uiteindelijk wel duurder.

Ik ga het ook nog eens navragen bij lokale tankhouders.

Leave a comment:

• JosV
    replied
    Kijk eens naar XIMMO. Leek me in het begin omslachtig maar nu eens alles ingesteld is zou ik geen ander willen. Je tankt waar je wilt, dus hoe duur of goedkoop kies je zelf.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ik heb zelf een kaart van gabriels (ook geldig bij octa+, power en nog iets). Kaart en elektronisch overzicht zijn gratis. Je betaalt pompprijs, maar die is meestal bij de laagste in de regio. En aangezien ik in een regio woon waar er veel pompen van hen zijn, is het voor mij voordeliger dan een aantal andere opties die ik bekeken heb, incl. kbc.

Leave a comment:

• Chris_147
    replied
    Hey,

recent zelfstandige geworden, dus dit draadjes nog eens oprakelen.
    Bonnetjes worden me na 1 maand al te omslachtig, dus graag tankkaart zodat ik automatisch factuur krijg.
    Het gaat er me niet zozeer om dat ik krediet moet hebbben, of zelfs korting. Mag natuurlijk wel, maar voornamelijk facturatie.
    Buitenland tanken maakt me niet zoveel, is meestal kortstondig, dan zal ik wel even bonnetjes bijhouden.

Heb een beetje de tankkaarten die hier eerder vermeld zijn opgezocht, maar allemaal geven ze zeer weinig info op de website.
    Enkel KBC-VAB zeggen dat electronische facturatie 25€/jaar kost en kaart 10€/jaar indien je KBC rekening hebt.
    Korting is dan 0,05€/l.
    Zeer er betere?

Leave a comment:

• Schussboelie
    replied
    DKV, je betaalt dan wel de officiële prijs maar de kaart zelf kost niks.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Net gemerkt dat de internationale tankkaart van Shell, die sinds een tijdje beheerd wordt door Fleetcor, nu EUR 4,95 per maand kost.
    Voor iemand die ze maar sporadisch gebruikt (enkel voor internationaal verkeer) is dat wel een grote kost.
    Ik heb een kaart nodig voor de BTW recuperatie!

Kent er iemand nog alternatieven? Een gratis(geen maandelijkse kosten) europese tankkaart?

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Kan je met een Esso kaart ook bij Shell tanken?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ik zou het niet weten. Wij hebben hier elk een Shell-kaart en tanken ermee bij Esso-express. Facturatie komt dus van bij Shell.

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Wij wisselen onze tankkaarten nu af. Één tankbeurt met een Shell/Esso-kaart, de volgende keer met de Maeskaart. Shell factureren ze elke 15 dagen, bij Maes, 1 keer per maand. M.a.w., gratis (beetje) krediet. 😬😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Kan je met een Esso kaart ook bij Shell tanken?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Leave a comment:

• 123GT
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Zo doen ze dat inderdaad bij Fleetpass. Ik had hen tijdig per mail verwittigd maar ze rekenden die optie toch gewoon aan. Pas na een boos telefoontje en de mail nog eens door te sturen hebben ze het stopgezet. Echt een smerige streek die ze hun klanten daar lappen.

Nog zoiets bij Fleetpass: enkel bij Texaco en Q8 betaal je effectief de pompprijs terwijl je bij alle andere pompstations waar je met zo'n kaart kan tanken een wekelijks vastgelegde prijs betaalt die veelal een pak hoger is dan de pompprijs. Dat is iets wat ik ook pas te weten ben gekomen nadat ik hen opbelde. Sindsdien tank ik enkel bij Q8 easy en Texaco express, toevallig de twee goedkoopste tankstations in mijn buurt en in de hele regio.
    Dat is exact de reden waarom ik fleetpass hier buitengegooid heb.

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Wij wisselen onze tankkaarten nu af. Één tankbeurt met een Shell/Esso-kaart, de volgende keer met de Maeskaart. Shell factureren ze elke 15 dagen, bij Maes, 1 keer per maand. M.a.w., gratis (beetje) krediet. 😬😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Leave a comment:

• Octa+
    replied
    Blij dat we gekozen hebben voor Lukoil So far so good en steeds minstens 0.1 cent goedkoper dan hun standaardprijs of de pompprijs indien goedkoper (wat bij ons in de buurt het geval is )

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zo doen ze dat inderdaad bij Fleetpass. Ik had hen tijdig per mail verwittigd maar ze rekenden die optie toch gewoon aan. Pas na een boos telefoontje en de mail nog eens door te sturen hebben ze het stopgezet. Echt een smerige streek die ze hun klanten daar lappen.

Nog zoiets bij Fleetpass: enkel bij Texaco en Q8 betaal je effectief de pompprijs terwijl je bij alle andere pompstations waar je met zo'n kaart kan tanken een wekelijks vastgelegde prijs betaalt die veelal een pak hoger is dan de pompprijs. Dat is iets wat ik ook pas te weten ben gekomen nadat ik hen opbelde. Sindsdien tank ik enkel bij Q8 easy en Texaco express, toevallig de twee goedkoopste tankstations in mijn buurt en in de hele regio.

Leave a comment:

• Erendriel
    replied
    Vandaag kreeg ik deze mail van Fleetpass:

“Geachte klant,
    Met deze mail willen wij u informeren over onze nieuwste optie voor uw tankkaarten: GuardCard.
    blabla
    Indien u van deze service geen gebruik wenst te maken, gelieve ons hiervan te verwittigen door te antwoorden op deze mail naar info@fleetpass.be of door te bellen naar 055/33.55.55 voor 26 december 2014.
    Alvast bedankt voor uw medewerking,
    Met vriendelijke groeten,

Fuel Card Services NV”

Toch wel verschillende opmerkelijke punten:
    - Reageren voor 26 december 2014? Het is vandaag 14 januari 2015. Ik zal mijn facturen van januari toch maar ne keer nakijken.
    - Ge krijgt de kost aangerekend tenzij ge meedeelt dat ge geen gebruik wilt maken van de service? Haha, dat wil ik nog wel eens zien gebeuren.

In ieder geval, ik heb hier eerder gesteld dat ik erg tevreden ben van mijn tankkaart. Nog veel van deze bullshit en ik zeg mijn contract op.

Leave a comment:

Working...
X