Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tankkaart voor zelfstandige
Collapse
X
-
Guest repliedDe tijd dat ik zelfstandig was ging ik hier naar een zelfstandig klein benzinestation. Moest geen bonnekes houden of niets. Elke maand ging ik binnen voor een faktuur en de uitbater vroeg me hoeveel ik op die faktuur wou hebben. Dat was pas interessant
-
Guest replied -
Guest repliedHier tot voor kort ook Fleet+ (Q8 express hier in de streek zitten overal en hebben echt scherpe prijzen). Nu rij ik veel minder en gekozen voor DATS kaart. Compleet gratis, héél scherp in dieselprijs maar vooral: maandelijkse factuur ipv die irritante wekelijkse afrekening bij Fleet+. Dat zijn 40 facturen minder op jaarbasis ;-)
Daarvoor ook Lukoil gehad.
Leave a comment:
-
Guest repliedFleetpass+ krijg je enkel bij Q8 en Texaco de pompprijs, elders betaal je een wekelijks vastgesteld, hoog tarief.
Leave a comment:
-
http://www.g-v.be/tankkaarten/capscard
Wordt ook door zeer veel andere stations aanvaardt.
Zelf hebben we dus nog steeds de Esso/Shell-card en ondertussen ook een Maes-card.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb ook fleetpass+. Supergemakkelijk. Je kan tanken bij Q8, Maes, Octa+, Avia en nog wat andere kluts. Tankbeurten worden wekelijks gefactureerd.
Leave a comment:
-
Ontdek de voordelen van Fleetpass Plus! ✔Géén waarborg nodig ✔Vaste weekprijs ✔Geaccepteerd in meer dan 2.250 Tankstations ►Bekijk de Fleetpass+ Tankkaart!
Vast (gereduceerd) wekelijks tarief, ongeacht de pompprijs.
Het geldt wel enkel in de Benelux.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de fleetpass+ heb en niet de gewone, volgens mij was het dezelfde prijs voor ze alletwee. Men vader is mijn boekhouder dus hij heeft het geregeld
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk heb de fleetpass+ kaart, zeker een aanrader!
Je kan een app afhalen, dewelke laat zien welke de dichtstbijzijnde stations zijn.
Leave a comment:
-
eens naar bovenhalen. Tips? Lukoil-kaart lijkt me voordeligst op dit moment...
Leave a comment:
-
Guest repliedOk bedankt
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenWij hebben momenteel een total.kaart voor heel europa.
Wat zijn de kosten verbonden aan de network fuel kaart? Is me niet duidelijk op hun site.
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenTank je veel in het Buitenland? Hoe wordt de btw geregeld? Ik heb een ESSO kaart aangevraagd en aangezien ik nogal veel in het buitenland zal tanken interesseert dit mij wel
Je BTW kan door je boekhouder teruggevorderd worden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk heb esso en maar goed ook. De trajecten die ik doe daar kom ik meer esso's tegen .
Leave a comment:
-
Guest repliedWij hebben momenteel een total.kaart voor heel europa.
Wat zijn de kosten verbonden aan de network fuel kaart? Is me niet duidelijk op hun site.
Leave a comment:
-
Opgelet voor de Fleetpass gebruikers onder ons: ik kreeg vandaag een brief over hun Guard Card, een soort van verzekering tegen fraude. Kost 95 cent per kaart per maand. Indien je geen gebruik wenst te maken hiervan moet je hen daarvan verwittigen voor 25 februari!
Degoutante praktijken vind ik dat!
Leave a comment:
-
Deze nog even naar boven halen...
Nog iemand een interessante tankkaart gevonden?
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb esso en maar goed ook. De trajecten die ik doe daar kom ik meer esso's tegen .
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenintussen een klein jaar verder... wat zijn je bevindingen? ben ook aan het kijken voor die network fuel card...
Alle veertiendagen krijgen we netjes onze gedetailleerde facturen per email aangeboden. Twee dagen later halen ze de centen van je (bedrijf)srekening. Je krijgt ook nog bericht via een soort van incassobureau van Shell dat je factuur wordt/werd aangeboden, maar begrijp niet goed het nut ervan.
De website is laatst flink verbeterd en je kan alle nodige instellingen zelf aanpassen volgens kaart, nummerplaat, chauffeur, enz...
We zijn er dus tevreden over.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevends78 Bekijk BerichtenBij twijfel altijd kiezen voor het merk waarvan je een station dicht bij huis hebt en liefst nog op de route van en naar het werk.
Op een normale werkdag heb je dan toch zeker 2x de kans om te gaan tanken.
Heb zelf getwijfeld tussen Esso en Q8 en uiteindelijk voor de laatste gekozen. Voor die paar cent verschil op een volle tank kan ik niet gaan omrijden.
De dekking is misschien wat minder, maar als ik ergens naar toe moet waar ik niet onmiddellijk een station weet zijn zorg ik dat ik vertrek met een volle tank. Mijn 'vast' station is toch op de route naar de autostrade.
Hier dus ook een Q8 benelux kaart.
Maandelijkse facturatie en domiciliëring. Nog nooit problemen gehad.
Leave a comment:
Leave a comment: