Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moeilijke keuze: BMW vs. AUDI vs. MERCEDES

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moeilijke keuze: BMW vs. AUDI vs. MERCEDES

Hallo,

In november mag ik een bedrijfswagen kiezen. De keuze gebeurt aan de hand van een lijst. Momenteel ben ik aan 't twijfelen tussen volgende wagens:
    • BMW 318d touring
    • Audi A4 2.0 TDI avant
    • Mercedes C200D break

Het uiterlijk van de BMW vind ik persoonlijk het mooiste. Op vlak van interieur vind ik de Audi dan weer mooier. De Mercedes vind ik zowel qua interieur als exterieur wel OK. Qua prestaties heb ik nog niet echt kunnen vergelijken, maar iets drijft me toch naar de BMW...

Iemand opmerkingen/suggesties/raad?

Als de mercedes een automaat heeft sowiso de mercedes. Ik heb een paar keer lang met een C200cdi automaat gereden en ik vond dat die super reed en best vlotjes.
    De bmw vind ik van exterieur het mooiste maar het interieur komt nogal saai over.
    De audi zou ik nooit nemen. omdat die nog saaier is dan die 2 andere
    BMW X5 45e

Comment

1 Merc
      2 BMW
      3 Audi

Comment

1° Volvo V60 D3
        2°Audi A4 Avant
        3°MB C-klasse
        4°BMW 3 Touring

Maar eigenlijk is dit vooral een keuze die je moet maken op basis van smaak. Want geen van de drie wagens die je voorstelde zal je teleurstellen
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

1. Merc
          2. Merc
          3. merc
          4. Merc
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          .9283764829374764382928747392812161243237393002825 15. Merc

Comment

1. Mercedes
            2. BMW

Die Mercedes ziet er zeer goed uit, vooral met facelift Hoewel die BMW ook wel mooi is. Veel hangt af van persoonlijke voorkeur. Audi zou ik niet nemen, er rijden al genoeg saaie, grijze mensen rond.

Comment

1) BMW
              2) Audi
              3) Mercedes

Maar komt van de BMW niet redelijk vlug nieuw model uit? Berline is nu juist uit dacht k.
              Daardoor mss eerder Audi of Mercedes
              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
              www.musclecarrent.be

Comment

over het algemeen:
                - BMW zal het meest sportief zijn, maar ook het kleinst
                - Mercedes zal het meest comfortabel zijn, ook iets ruimer
                - de Audi is zowel ruim, vrij sportief als goed aangekleed, en het is een voorwielaandrijving. heeft de nadelen van achterwielaandrijving niet, maar voorwielaandrijving is tammer en minder sportief.
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Het verschil tussen de BMW en de Mercedes is, dat ondanks het feit dat beiden kunnen vanaf 18 jaar, er vanaf uw leeftijd al een belletje moet rinkelen dat ge geen klind blijft.
                  Raad eens wat ik dan bovenaan zet.

Voor de rest :
                  Audi heeft leuke interieurs, maar BMW is RWD en dat blijft een pluspunt voor sommigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                    1) BMW
                    2) Audi
                    3) Mercedes

Maar komt van de BMW niet redelijk vlug nieuw model uit? Berline is nu juist uit dacht k.
                    Daardoor mss eerder Audi of Mercedes
                    De berline zal er zijn vanaf maart 2012, de touring pas in september...

Comment

Ik vind de Mercedes C200 cdi een afschuwelijke handbak hebben, haalt imo alle plezier uit de wagen. (Ik heb wel alleen de pre-facelift gereden) Je denkt:"ik zal er wel mee kunnen leven"...niet dus, elke shift werkt tegen dat het ambetant kan worden. Power is heel beperkt over een bepaald aantal toeren.

De Audi heb ik niet gereden, kan er ook geen concrete mening over zeggen, maar heeft wel een mooi interieur en exterieur en het stuurgevoel (in de standaard versie) zou heel leuk zijn.

De BMW, die kan niet tippen aan de Audi kwa interieur. Slecht is het alles behalve, maar je voelt toch duidelijk een verschil.
                      Afgezien van dat, ga je een strak onderstel hebben (M-sport onderstel is een must imo), aangename gearshifts en rwd. Ik rij wel geen 2liter diesel, maar ik heb nog nooit uit een BMW gestapt en het gevoel gehad dat de rit vervelend was, terwijl dat bij de Mercedes wel eens durfde voorkomen. BMW's slogan "echt rijplezier" houdt wel steek voor mij en ik zou gerust met de tekortkomingen(minder plaats en minder kwalitatief) van die wagen kunnen leven.
                      Last edited by ; 17/10/2011, 12:13.

Comment

Ja, de C heeft automaat nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Ik vind de Mercedes C200 cdi een afschuwelijke handbak hebben, haalt imo alle plezier uit de wagen. (Ik heb wel alleen de pre-facelift gereden) Je denkt:"ik zal er wel mee kunnen leven"...niet dus, elke shift werkt tegen dat het ambetant kan worden. Power is heel beperkt over een bepaald aantal toeren.

De Audi heb ik niet gereden, kan er ook geen concrete mening over zeggen, maar heeft wel een mooi interieur en exterieur en het stuurgevoel (in de standaard versie) zou heel leuk zijn.

De BMW, die kan niet tippen aan de Audi kwa interieur. Slecht is het alles behalve, maar je voelt toch duidelijk een verschil.
                          Afgezien van dat, ga je een strak onderstel hebben (M-sport onderstel is een must imo), aangename gearshifts en rwd. Ik rij wel geen 2liter diesel, maar ik heb nog nooit uit een BMW gestapt en het gevoel gehad dat de rit vervelend was, terwijl dat bij de Mercedes wel eens durfde voorkomen. BMW's slogan "echt rijplezier" houdt wel steek voor mij en ik zou gerust met de tekortkomingen(minder plaats en minder kwalitatief) van die wagen kunnen leven.
                          Aangename gearshift in een 3 reeks?....come again????
                          Ik heb er nu al minstens 4 gereden die net zo stroef schakelen als de mijne... dan doen véél andere merken het opmerkelijk beter.

Los daarvan, uit dit rijtje toch ook nog altijd de BMW

Comment

De Benz, maar dan inderdaad met automaat.

Comment

De handbak in de C fl is toch serieus beter dan vroeger. Testrijden is de oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                De handbak in de C fl is toch serieus beter dan vroeger. Testrijden is de oplossing.
                                automaat > beste C handbak

Comment

Hangt keuze niet af van budget? A4 allroad quattro dan
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    automaat > beste C handbak
                                    1000% mee akkoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Aangename gearshift in een 3 reeks?....come again????
                                      Ik heb er nu al minstens 4 gereden die net zo stroef schakelen als de mijne... dan doen véél andere merken het opmerkelijk beter.
                                      Bizar, op 1e na vind ik ze totaal niet stroef.
                                      De beste gearschift is het niet, er zijn ongetwijfeld betere bakken, maar als je de C eens gereden hebt, zal je wel begrijpen wat ik bedoel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        jij bent een oude zak die graag hoog in de toeren rijdt ?

benz heeft het hoogste bruikbare koppel vanaf 800o/min, kwa hernemingen in dagdagelijks verkeer de vinnigste aanvoelend

als je zijn natuur respecteerd, en dat moet je al jaren

Comment

Working...
                                        X