Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru Forester of MG TF ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Voila, hier is het bewijs . Cosworth moet dus een Honda kopen
    Convince me.

Comment

Ik durf stellen dat een auto met middenmotor bij droog weer qua concept zelfs veiliger is dan om het even welke andere traditionele fwd of rwd.
      Je moet al echt serieus de hooligan uithangen om je wagen kwijt te spelen.
      Regen en ijzel is iets anders natuurlijk maar een verwittigd man...
      Daarnaast is die MG nu ook niet bepaald een vermogensbom he.
      Dus als jij zo'n MG kunt kopen aan een derde van de gangbare marktprijs => niet twijfelen dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
        Bwah... Doet 0 naar 100 in 11 seconden. Geen wagen die uitnodigt om snel te rijden maar zwaar underpowered zou ik het niet noemen...

Er is inderdaad een turboversie van dezelfde wagen, qua prijs blijft dat hetzelfde. Maar ik weet niet of ik die verzekerd ga krijgen (177pk).
        Het rijd gewoon helemaal anders zo'n jeep/suv
        De Freelander thuis zou ook 12-13s naar 100 moeten doen maar hij doet dat met zo'n enorme tegenzin dat het gewoon niet meer plezant is. Schakelen doe je door de pook een halve meter te bewegen, de gas is zwaar, de koppeling nog zwaarder. Gewoon helemaal niet vlot te rijden. Dan zit ik liever in een Saxo 1.1 Zeker omdat je een Puma gewent ben gaat dit zo hard tegen vallen. Misschien is zo'n Forester anders maar toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Het rijd gewoon helemaal anders zo'n jeep/suv
          De Freelander thuis zou ook 12-13s naar 100 moeten doen maar hij doet dat met zo'n enorme tegenzin dat het gewoon niet meer plezant is. Schakelen doe je door de pook een halve meter te bewegen, de gas is zwaar, de koppeling nog zwaarder. Gewoon helemaal niet vlot te rijden. Dan zit ik liever in een Saxo 1.1 Zeker omdat je een Puma gewent ben gaat dit zo hard tegen vallen. Misschien is zo'n Forester anders maar toch
          Misschien heb je hier wel een punt...
          Zou wel nog graag eens ene testrijden, maar ter uitbreiding: een Impreza mag ook (2.0 versie maar dan wel zonder turbo). Al blijf ik het raar vinden, dat model zonder een gat in de motorkap

Comment

ik zou allesinds nooit een subaru kopen zonder turbo, ga je de verzekering nemen op jouw naam?
            Als je die mg kan kopen voor 1/3de van de prijs op internet zou je HEEEEEEEL stom zijn omdat niet te doen in mijn ogen.
            Desnoods koop je hem rij je er ff mee en verkoop je hem voor 3x de prijs.
            Maar ik vrees, als je eenmaal in de mg hebt gereden, da je niks anders meer wilt.
            En zo slecht zijn die k-series motoren niet, je kan er tenminste nog zelf iets aan herstellen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              En zo slecht zijn die k-series motoren niet
              Sound

Comment

De sub vind ik persoonlijk wel vlot rijden. Het is wel een automaat en dat ding rijdt wel vlotjes mee met het verkeer. Alleen de hernemingen kunnen soms wel heel traag zijn

Comment

In mijn opinie heb je al de perfecte auto, waarom moet de puma weg?
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                    In mijn opinie heb je al de perfecte auto, waarom moet de puma weg?
                    Al veel kosten aan gedaan en bang voor nog meer miserie.

Comment

Al veel kosten aan gedaan en bang voor nog meer miserie.
                      En weer een Puma geen optie? Je kent de auto al, kun je je op het rijden concentreren. 2-zitters zijn leuk het eerste uur, daarna stoor ik mij ongeloofelijk aan hun onbruikbaarheid. Forester is een saaie kar qua rijden in vergelijk...
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

En weer een Puma geen optie? Je kent de auto al, kun je je op het rijden concentreren. 2-zitters zijn leuk het eerste uur, daarna stoor ik mij ongeloofelijk aan hun onbruikbaarheid. Forester is een saaie kar qua rijden in vergelijk...
                        Nee... Leuke auto maar even onbruikbaar als een tweezitter imo. En het feit dat ik er al meer miserie mee gehad heb dan wat anders (ondanks het prachtige rijgedrag en de hoge fun factor), vind ik gewoon dat het tijd is voor iets nieuws.
                        Gulden middenweg: Honda Civic of Subaru impreza (non-turbo) ?

Comment

Nee... Leuke auto maar even onbruikbaar als een tweezitter imo. En het feit dat ik er al meer miserie mee gehad heb dan wat anders (ondanks het prachtige rijgedrag en de hoge fun factor), vind ik gewoon dat het tijd is voor iets nieuws.
                          Gulden middenweg: Honda Civic of Subaru impreza (non-turbo) ?
                          Een impreza 2.0 non-turbo is vaak rustig gereden, erg betrouwbaar en valt nog veel plezier mee te beleven. Verbruik is relatief ok ook bij doorrijden...
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Een impreza 2.0 non-turbo is vaak rustig gereden, erg betrouwbaar en valt nog veel plezier mee te beleven. Verbruik is relatief ok ook bij doorrijden...
                            Lijkt mij wel een goeie optie inderdaad... Dezelfde betrouwbaarheid van Subaru, niet echt dure stukken, veiligheid van een AWD + rijplezier van een sedan tov. een SUV, al is het niet echt een spurtbom met zijn 115pk. Zal ook zijn tijd meegaan en de nodige kilometers doen vermoed ik. Verbruik ga ik mij niet over uitspreken...

De zoektocht kan beginnen denk ik...

Alleen wel jammer van de Puma Eens gevraagd voor een overname en krijg er nog 1100 euro voor.

Comment

Impreza op lpg zoeken
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                Impreza op lpg zoeken
                                Had ik ook al aan gedacht. Maar aangezien er weinig in België staan zou ik hem in Duitsland zoeken, en dan weet ik niet hoe het zit met de keuring etc.

Zelf op LPG zetten is een optie. Iemand enig idee wat dat zou kosten?

Comment

Honda Civic vti? Wel zeer moeilijk te vinden tegenwoordig, toch zeker in niet-verkrachte versie

Comment

Wij hebben hier thuis een Impreza 2.0 gehad van 1997, dat ding plakte echt op de weg, reed ook redelijk vlot, maar het is natuurlijk geen sportwagen.

Comment

Working...
                                    X