Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk percentage van je inkomen gaat naar je auto?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenJa, maar dan moet je het misschien stellen met plakkers in plaats van veters, en een minder comfortabele zitting. Met 150 euro kun je ook kiezen voor een jong tweedehands paar schoenen van een dikke 300 euro nieuw, mét veters én comfort.
*kijkt naar zn voeten*
Shit man, mijn schoenen hebben maar 80€ gekost. Wat is dat dan? Geplakt karton?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL
*kijkt naar zn voeten*
Comment
-
Hangt er van af hoe je rekent.
De beste methode imo, is op de site van AutoGids uit te rekenen wat je auto je maandelijks kost. In dat opzicht, is 400 € per maand voor een nieuw gekochte wagen helemaal niet veel.
En het gaat over je eigen inkomen, right? Of eerder over de totale kosten van alle auto's binnen het gezin, tegenover de totale inkomsten van het gezin. Dat kan ook een groot verschil maken. Het is in feite ook aangewezen als één auto eigendom is van twee of meer mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL
*kijkt naar zn voeten*
langs de andere kant.
ik zou geen schoenen willen hebben in een GT3. die maken alleen maar uw pedalen vuil.
Comment
-
Als je voor 0% ik heb eer firma wagen kiest klopt dat toch niet echt?
Je moet toch altijd een deel van je loon afstaan voor een bedrijfsauto?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTenzij de vastgoedbel openspat
En met een studenteninkomen zou ik toch liever profiteren dan investeren.
Welke zeepbel?
Als TCT een BMW 1 samenstelt voor een dikke 40K, vind ik 250-300K voor een normaal, "klein" huis niet overdreven, jij?
Er is een verschil tussen een stukje grond in de bible belt bij de ami's en een stukje grond in de buurt van "the capital of europe" he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendat komt er van als je een GT3 wilt kopen.
langs de andere kant.
ik zou geen schoenen willen hebben in een GT3. die maken alleen maar uw pedalen vuil.
Ik in the nude. Lekker schuren op de alcantara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenGij zou daar barefoot in kruipen?
Ik in the nude. Lekker schuren op de alcantara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls je voor 0% ik heb eer firma wagen kiest klopt dat toch niet echt?
Je moet toch altijd een deel van je loon afstaan voor een bedrijfsauto?
Dat is geen firmawagen, maar kost toch 0 euro
Een firmawagen an sich kost altijd een bedrag aan belastingen
Anyway, mijn auto kost 1200 euro per maand, en dat is ook wat ik van de firma krijg als netto vergoeding voor de zakelijk afgelegde kilometers
Comment
-
0% want alle rollend materieel staat ingeschreven op rechtspersonen.
Al klopt dat ook niet helemaal want:
1) privé wordt een voordeel in natura aangerekend (hier in B. dan toch)
2) hogere autokosten is bottom line ook lagere (al dan niet gereserveerde) winst waardoor er op termijn minder geld naar privé kan terugvloeien.
Maar feitelijk boeit het me niet echt zo
Comment
-
Inderdaad je moet zo goed als altijd uw persoonlijk voordeel betalen wil je de belastingen tot vriend houden. Dat is ergens een 135 euro netto per maand voor een leasingswagen.
Vaak kan je ook nog opleggen op het budget dat je van de firma hebt (nu dat de leasungsprijzen zo veel hoger liggen niet enkel een luxe probleem meer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls je voor 0% ik heb eer firma wagen kiest klopt dat toch niet echt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls je voor "0% : ik heb een firma wagen" kiest klopt dat toch niet echt?
Je moet toch altijd een deel van je loon afstaan voor een bedrijfsauto?Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk versta je niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk versta je niet...
de befaamde 5000km x(maal) index aan de hand van vermogen moet je inbrengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk versta je niet...1 lettertje veranderen en een stel leestekens doet wonderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmijn auto's zijn betaald
de kosten voor verzekering/taks/ benzine/diesel zal ongeveer 10% van mijn loon zijn denk ik ...
(wat toch nog veel is)
Alhoewel ik dan precies weer niet ZO hard op m'n centen zit. 10% is toch helemaal niet overdreven. Zeker niet als je ziet welke voordelen je hebt door mobiel te zijn met een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHerkenbaarheid!
Alhoewel ik dan precies weer niet ZO hard op m'n centen zit. 10% is toch helemaal niet overdreven. Zeker niet als je ziet welke voordelen je hebt door mobiel te zijn met een wagen.
ik zit ook niet op mijn centen hoor ( zeker de laatste tijd niet) maar ik hou toch graag elke maand wat over voor mijnen ouden dag zunne
Comment
Comment